neh, dat kan niet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien gebruikt Michiel wel Veronica's koekoeksklok.
Haha, je zou het wel verwachten, maar hij stond alleen voor de keeper en had 'gewoon' moeten scoren..quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Liet hij zich vallen?
copy naar twitter, of copy van twitterquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
En toen crashte radiomanager en was ik alles kwijt.
Ligt het aan mij of is hij de laatste tijd niet echt in vorm?quote:
Heeft denk ik te maken met de vorm van het hele team, maar de vorm begint terug te komenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is hij de laatste tijd niet echt in vorm?
Hij is te vaak gevallen. Nu moet ie uitgedeukt worden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is hij de laatste tijd niet echt in vorm?
Doe er uitjes en curry bij en smullen maarquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Van frikandellen krijg ik altijd zin in... frikandellen!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij is te vaak gevallen. Nu moet ie uitgedeukt worden.
Neuh, ik vind het ook 3x bagger.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Leuk ook die piepjes door de 3FM Nieuwsfiller
Overigens vind ik de nieuwe NOS Headlines vormgeving Baggert. Ben ik de enige?
Neuh, maar was wel het gesprek van de dag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb je Florent nog gesproken over het rijbewijs-incidente?
Ik ben helemaal niet te spreken over de nieuwe voice over en nieuwe dingen , maar dat zal vast nog wel verbetert wordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Whaha die is geniaal !quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, maar was wel het gesprek van de dag.
http://twitpic.com/27pde al gezien trouwens?
is de tekening zo droog dat ik m niet snap? of zie ik de humor niet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, maar was wel het gesprek van de dag.
http://twitpic.com/27pde al gezien trouwens?
ik heb daar geen mening overquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik stoorde me gisteren wel aan het disco geluid tijdens het nieuwsquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Geweldige tekst ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
I never bin this for a way from home
Kijk eens goed wat er op de 'politie'-auto's staat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is de tekening zo droog dat ik m niet snap? of zie ik de humor niet...
Vanmiddag zag ik m idd voorbij komen maar snapte het ook al niet![]()
Leonquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:08 schreef LeonH het volgende:
'n avond!![]()
Aangezien Ten Napel geen verslag doet bij het voetballen toch maar weer de radio aangezet!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens goed wat er op de 'politie'-auto's staat.
Hij vlucht voor de concurrentie.
kijk is wat op de politiemotorkap staat qua nummerquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is de tekening zo droog dat ik m niet snap? of zie ik de humor niet...
Vanmiddag zag ik m idd voorbij komen maar snapte het ook al niet![]()
Nee als je grapjes moet gaan uitleggen zijn ze niet leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh oke..ik zie het. en nu snap ik de stipjes ook![]()
* muisje-eliza vind m nogsteeds niet grappig
groen-paarsquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh oke..ik zie het. en nu snap ik de stipjes ook![]()
* muisje-eliza vind m nogsteeds niet grappig
Lijkt net Slam welquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik stoorde me gisteren wel aan het disco geluid tijdens het nieuws
Ja, idd ! beetje modern mag van mij wel, maar niet tijdens het journaal.. Naja, zal straks eens even luisteren of het mij weer erg opvaltquote:
DE plaat van 2009, imoquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:15 schreef LeonH het volgende:
mwoa vond Ulyssee beter
Daar wil 3FM ook op lijken. Daarom hebben ze Daniel Lippens en Kristel van Eijk binnen gehaaldquote:
nah... ik heb nooit slam geluisterd, dus maar 3fm blijft 3fmquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar wil 3FM ook op lijken. Daarom hebben ze Daniel Lippens en Kristel van Eijk binnen gehaald
Ja die opmerking heb ik ook al gemaakt jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar wil 3FM ook op lijken. Daarom hebben ze Daniel Lippens en Kristel van Eijk binnen gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |