ben ik ook mee bezig!quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan niet het risico lopen dat Nikki () dit topic bezoekt en ik geen "Nikki
" gepost heb.
Radio manager? Wat is da?quote:
Nul-négie-nul-négie!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
0909-[3FM #1336]
Kun je je eigen radiostation mee opzetten. ik ben het nog een beetje aan het uitvogelen mischien dat Feivel het beter kan uitleggenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Radio manager? Wat is da?Klinkt interesting
Klinkt nog intressanter. Link? Googlen op "radiomanager" levert niet iets op waarvan ik denk dat dat is waar je 't nu over hebtquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Kun je je eigen radiostation mee opzetten. ik ben het nog een beetje aan het uitvogelen mischien dat Feivel het beter kan uitleggen
Je kunt beter googlen op 'Radionomy'.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Klinkt nog intressanter. Link? Googlen op "radiomanager" levert niet iets op waarvan ik denk dat dat is waar je 't nu over hebt
Eenschquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
Uit de tijd dat ik Rhianna nog wel aardig vond.
ja die ja ik krijg mijn zender niet gedeelt ik zie namelijk niet hoe ik dat zover krijgquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ook die van Radionomy? Ik krijg mn shows er maar niet goed in..
Hoe heet je zender?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:29 schreef themauster het volgende:
[..]
ja die ja ik krijg mijn zender niet gedeelt ik zie namelijk niet hoe ik dat zover krijg
Wat Radionomy is, uitgelegd door Yves Baudechon (één van de bedenkers) zelf: http://vincent.pczapper.nl/?p=258quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
hoeveelste hit moet ik hebben als ik op google zoek*radionomy*
dan zat ik goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat Radionomy is, uitgelegd door Yves Baudechon (één van de bedenkers) zelf: http://vincent.pczapper.nl/?p=258
Heb je wel al een planning gemaakt? Mijn hele clock/dayplanning is naar de kloten, dus ff kijken hoe ik dat moet fixen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
oehbijna vergeten Tussen kunst & kitsch is nu bezig
Veel kijkplezierquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:40 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik jou naam echtvind? (RL)
Ik ben voetbal kijken!
Ja dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:40 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik jou naam echtvind? (RL)
Ik ben voetbal kijken!
jama ik heb em al zo vaak gehoord... als ze nou vaker variatie dedenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje variantie , anders ben jij echt een 3fm kudde dier
Aanklagen die gasten !quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik net bij de snackbar, staat daar radio veronica op, met Michiel's koekkoeksklok!
Misschien gebruikt Michiel wel Veronica's koekoeksklok.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik net bij de snackbar, staat daar radio veronica op, met Michiel's koekkoeksklok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |