Wereldplaatquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef themauster het volgende:
California Love![]()
![]()
Doet ook meteen denken aan de versie van Cartman van Southpark
En dan te bedenken dat de platenmaatschapij het niet eens wilde uitbrengen... wat een prutsers...quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:42 schreef -Hans- het volgende:Telle me it's not over
Angstig goed dit
Zeker prutsers! Dat je dit niet wilt uitbrengen... bizar !quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de platenmaatschapij het niet eens wilde uitbrengen... wat een prutsers...
CHEERS.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
MGMT via de speakers in de Edinburghse pub. Guinness nummer 3 op tafel
.
Zometeen als Ajax begint gaat hier het bier ook openquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
MGMT via de speakers in de Edinburghse pub. Guinness nummer 3 op tafel
.
Ik hoop dat l'OM doorgaat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zometeen als Ajax begint gaat hier het bier ook open
Lekker hooliganesk!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
omen !!!!!!!!!!
Ohhhhh - men ! wat een plaat
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat Marco opstelt, het blijven pannenkoeken.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Hoe zou het zijn als Gerard en Michiel een staatsgreep gaan plegen zoals die dj in Madagascar?
Ik denk dat iig het LUCHT!alarm vaker getest gaat worden.
Getest? Het LUCHTalarm wordt dan gewoon omgedoopt tot PSB-alarm en dus meerdere keren per dag gebruikt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Hoe zou het zijn als Gerard en Michiel een staatsgreep gaan plegen zoals die dj in Madagascar?
Ik denk dat iig het LUCHT!alarm vaker getest gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |