Ja, en de voornaam van de andere was Jack.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heette de demolitions expert bij de bad-guys nou Bauer?
Mooi gedaan van zequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef Johnny Blaze het volgende:
Jep, de ene als voornaam Jack en de andere als achternaam Bauer
En de producers van "24" heten Evan Katz & Robert Cochran.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ja, en de voornaam van de andere was Jack.Toeval? Of een subtiele hint? (laatste seizoen 24 was ook geheel om bom in New York).
[ afbeelding ]
SPOILER: promo 3x22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, weet het niet. Vond het misschien wel de eerste keer dat ik een aflevering net iets minder vond. Vond het allemaal wat goedkoop, het LA gedoe.. Past niet echt bij Castle.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef Aestivate het volgende:
Was een mooie aflevering deze week. Volgens mij willen ze meer mannelijke kijkers opeens. Beckett.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik weet bijna zeker van niet, of het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en dat is het niet, toch?
Beckett zal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are the pirates, who don't do anything.
We just stay home and lie around. :D![]()
Er komt een nieuw seizoen (lijkt me niet spoilerwaardig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef Etcetera het volgende:
Er komt een nieuw seizoen (lijkt me niet spoilerwaardig)
Castle lijkt dan ook wel in zekere mate op Bones. Bones is ook niet bepaald origineel, maar Castle heeft bepaalde dingen wel van Bones.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder een toffe finale![]()
![]()
Damn....best seasonfinale tot nu toe! Aaah en cliffhanger!!!
Moest idd wel ff een traantje laten met Montgomery, had trouwens wel een licht vermoeden dat hij die derde cop zou zijn (moest trouwens wel weer ff in die verhaallijn komen, met hoe het ook alweer allemaal zat). Vraag me ook ernstig af wie dan uiteindelijk de topdog is die het allemaal in werking heeft gezet.
Dammit....is het al september?!?!![]()
Geweldig... 42 minuten geboeid geweest, en ik dwaal meestal wel heel even af. Erg goeie aflevering, heel mooi.
En voor het komende seizoen staat die onbekende naam dus nog open om uit te zoeken.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Wat een aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans![]()
Waarom loopt er nog steeds een schrijver mee? Gaat het nog altijd over een copycat nav zijn boeken?
Ik heb alleen de pilot gezien btw...![]()
Omdat de hele serie daar om draait....quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:29 schreef Basson het volgende:
Waarom loopt er nog steeds een schrijver mee? Gaat het nog altijd over een copycat nav zijn boeken?
Kijk gewoon meer afleveringen, gek genoeg legt het zichzelf uit danquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:29 schreef Basson het volgende:
![]()
De schrijver heet Castle. Wat denk jij?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:29 schreef Basson het volgende:
Waarom loopt er nog steeds een schrijver mee?Nee, dat was alleen de pilot.quote:Gaat het nog altijd over een copycat nav zijn boeken?
Ik heb alleen de pilot gezien btw...I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
KATE!!!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Wow. Zo'n intense aflevering, maar wel de beste tot nu toe. Erg mooi.By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
Ja zeker de beste tot nu toe!quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:54 schreef Arn0 het volgende:
Wow. Zo'n intense aflevering, maar wel de beste tot nu toe. Erg mooi.Moet zeggen heb weinig van zulke cliffhangers gezienquote:![]()
![]()
Oh ik wel meer. Deze haalt het net niet bij die van NCIS seizoen 6 en lijkt verdomd veel op een van de finales van Bones, maar dat maakt het niet minder spannendquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:21 schreef 67Impala het volgende:
Moet zeggen heb weinig van zulke cliffhangers gezien
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Ik haak bij series van NCIS vaak af na zoveel seizoenen.. die kijk ik meestal gewoon hier op TVquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik wel meer. Deze haalt het net niet bij die van NCIS seizoen 6 en lijkt verdomd veel op een van de finales van Bones, maar dat maakt het niet minder spannendOm een of andere reden kan me dat niet zolang boeien, maar Castle blijft nog leuk op het moment
![]()
![]()
wow wat een afleveringben heeel benieuwd naar het nieuwe seizoen. Sowieso vond ik dit een kwalitatief erg goed seizoen!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Nu pas de laatste aflevering gekeken.![]()
Ik ben benieuwd naar de volgende seizoen.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Hier een preview, voor het volgende seizoen...
Maar het is meer een flashback hihi
http://www.tvguide.com/ne(...)mic-Con-1035609.aspx![]()
Oeh, vandaag de eerste aflevering van het seizoen.
Voorspelling: Beckett overleeft het en er wordt zielig gedaan. Vanaf aflevering twee gaan ze weer door op de oude voet qua omgang.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:24 schreef Little_Acorn het volgende:
Wat een aflevering
Daar leek het wel even op, vond ik wat flauw ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede aflevering verder. Nieuwe 'boss' moet ik wel nog even aan wennen, bitchy typ lijkt me.![]()
Het eindeI remember everything
![]()
![]()
Goede ep, ben heel benieuwd naar de rest van het seizoen
With four other people
And aliens![]()
ik vond het een goede EPmaakt vraag naar meer!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Prima episode, zet het seizoen mooi op.
Leuk om Penny Johnson Jerald (Victoria Gates) te zien. Die ken ik eigenlijk alleen uit 24.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Haha ja, de 24 acteurs zijn opeens in trek.. Bij Breaking Bad ook al opeens Carlo Rota.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:09 schreef Breuls het volgende:
Leuk om Penny Johnson Jerald (Victoria Gates) te zien. Die ken ik eigenlijk alleen uit 24.By hook or by crook, I'll be last in this book.![]()
ontdek hem net (eerste aflevering van seizoen 4). Gelijk aan de slag en kijken zo. Daarna kom ik hier wel weer terug.
Ben nu naar New York geweest. Zo leuk om plaatsen dan te herkennen.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
Castle wordt opgenomen in Los Angeles.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:23 schreef merry77 het volgende:
Ben nu naar New York geweest. Zo leuk om plaatsen dan te herkennen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Weet ik. Maar speelt zich af in New York!
Ik zag toch echt net the Chrysler building by night voorbij komen.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
Er is aardig wat nerd-cred in deze serie van Castle.
Nieuwe Captain is oud-DS9 "Cassity Yates" het liefje van Captain Sisko.
EN ! voor mensen die de naam niet herkenden misschien een verassing maar de therapist =
WORF! Everybodys favourite Klingon! En leuk detail is dan ook weer dat Michael Dorn en Victoria Gates dus ook een set deelde bij DS9![]()
Nee, uit Star Trek DS9quote:.
Maar zowel in DS9 als 24 kon ze me niet echt bekoren als actrice.GNU Terry Pratchett![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Castle wordt opgenomen in Los Angeles.![]()
With four other people
And aliens![]()
je lacht nou wel, maar dat is wel echt zo!
http://www.imdb.com/title/tt1219024/locations
Alleen het speelt zich af in NY. Maar die shots zijn inge-edit.quote:In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
Ik had niet gezien dat er daarna nog gepost wasquote:Op woensdag 21 september 2011 11:32 schreef merry77 het volgende:
je lacht nou wel, maar dat is wel echt zo!
http://www.imdb.com/title/tt1219024/locations
Alleen het speelt zich af in NY. Maar die shots zijn inge-edit.
[..]![]()
Maar vindt het wel grappig
With four other people
And aliens![]()
Bijna alle network shows worden in LA opgenomen
In Greek maakten ze daar wel eens grappen over.
"It's funny that the sun is always shining here"Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Oeh die zat er echt zo aan te komen!quote:
Fijne seizoensopener!! Gelukkig zijn er nog series die wel sterk terugkomen (in tegenstelling tot het CSI en Grey's Anatomy-snooze fest).![]()
Dit is de meest belachelijke moord tot nu toe
Het is dan wel comic-book violence maar ik keek toch wel even vreemdZie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Is het überhaupt mogelijk?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef Gamer_V het volgende:
Dit is de meest belachelijke moord tot nu toe
Het is dan wel comic-book violence maar ik keek toch wel even vreemd![]()
Volgens mij niet in 1 slag, maar het zal vast wel mogelijk zijn.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Ja, dat bedoelde ik dus. In één chop met een samurai zwaard. Bedoel ding moet dan aardig scherp zijn en met een flinke kracht er door heen gejast worden....dacht ik zo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij niet in 1 slag, maar het zal vast wel mogelijk zijn.![]()
Leuk, dat comic thema. Een mooi voorbeeld van de originaliteit van deze serie tov andere procedurals.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Je gaat serieus bij een serie zoals castle kijken of de moord wel daadwerkelijk mogelijk zou zijn ?
Het was vanaf de moord al een link naar de comicbooks. Op een leuke manier verwerkt ook als je het mij vraagt.![]()
Ik denk dat het grootste probleem is voldoende kracht hebben om in 1 slag iemand doormidden te slaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus. In één chop met een samurai zwaard. Bedoel ding moet dan aardig scherp zijn en met een flinke kracht er door heen gejast worden....dacht ik zo.Tuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 07:19 schreef GI het volgende:
Je gaat serieus bij een serie zoals castle kijken of de moord wel daadwerkelijk mogelijk zou zijn ?![]()
With four other people
And aliens![]()
kennelijk heeft hij een game of thrones reference gemaakt maar heb ik die gemistkan iemand mij helpen
ik krijg ut niet gevonden
Ja die was er maar waar ook alweer weet ik even niet ga kijken voor je
edit-- op 2:58 min noemt hij GOT..
[ Bericht 22% gewijzigd door janeway op 28-09-2011 21:17:14 ]![]()
Ja, het was leuk. Maar ik kan geen ander lijk herinneren die zo onrealistisch was dus het precedent was er niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:19 schreef GI het volgende:
Je gaat serieus bij een serie zoals castle kijken of de moord wel daadwerkelijk mogelijk zou zijn ?
Het was vanaf de moord al een link naar de comicbooks. Op een leuke manier verwerkt ook als je het mij vraagt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Als Castle en Becket bij het lichaam aankomen, en hij dat stukje zwaard in zijn handen krijgt.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:03 schreef Frag_adder het volgende:
kennelijk heeft hij een game of thrones reference gemaakt maar heb ik die gemistkan iemand mij helpen
ik krijg ut niet gevonden
Man, a sword.
That´s so Game of Thrones.
Niet het eerste waar ik aan zou denken bij het zien van een zwaard..![]()
die flashbacks waren volgens mij uit een eerder seizoen, kon ik me niet meer herinneren.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
Zal me niets verbazen als we er op terugkomen aan het eind van dit seizoen. Nu ff een reminder van 'ey kijk die gast loopt nog steeds vrij rond en ze denken er nog steeds aan' en dan de seizoensfinale met 3XK.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:32 schreef Saavedra het volgende:
Seizoen 3, aflevering 6. "3XK"
Was al benieuwd wanneer we daar nog iets over kregen..![]()
Leuke aflevering met natuurlijk Freddie Mercury als de "narcotics bad cop".
(acteur Ross McCall als Freddie in 1989)In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...![]()
Vroeger bij ons in de slachterij kon men een volgroeid vleesvarken met 3 halen in de lengte doormidden hakken, dat was met een soort van kruising tussen een mes en een bijl, iets vergelijkbaars zie je ze ook wel eens gebruiken in van die oude films waar ze walvissen slachten. Met een goed scherp zwaard zou het dus misschien wel kunnen, met wat oefening.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus. In één chop met een samurai zwaard. Bedoel ding moet dan aardig scherp zijn en met een flinke kracht er door heen gejast worden....dacht ik zo.Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.![]()
Vorige aflevering vond ik nogal zo zo, maar deze was weer geweldig. Lekker spannend, boeiende twist en heerlijke Castle-humor![]()
![]()
inderdaad hele goede aflevering.
Ook anders dan anders. Niet het standaard: moord gepleegd, we ondervragen 1 persoon die weer tot een andere leidt, weer tot een andere. 1e persoon weer terug ondervraagd. Toch weer een andere die het gedaan heeft.
Want zo gaat het vaak.
Juist de aparte verhalen zijn erg sterk, zoals ook die keer die zich in LA afspeelde.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
Sowieso houden ze die spanning tussen Castle en Beckett mooi vast, net als vroeger in Moonlighting tussen Cybill Sheperd en Bruce Willis. Die kop van Martha, toen ze haar geboeide handen omhoog hield, priceless..![]()
Ik had alleen wel wat meer spanning verwacht rondom die hele conspiracy waardoor Montgomery dood ging, en Castle gedwongen werd om Beckett weg te houden van het hele verhaal. Maar dat zal wel terugkomen in de cliffhanger aan het eind v/h seizoen gok ik?Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:07 schreef fruityloop het volgende:
Ik had alleen wel wat meer spanning verwacht rondom die hele conspiracy waardoor Montgomery dood ging, en Castle gedwongen werd om Beckett weg te houden van het hele verhaal. Maar dat zal wel terugkomen in de cliffhanger aan het eind v/h seizoen gok ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die persoon die die chef speelde van die gijzelingsexperts die speelt een dea agent in de serie Breaking bad. Zelfde soort rol.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef Saavedra het volgende:
[..]Dat moet niet te erg worden hoor, dat vinnik zielug voor kate..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.![]()
Wat isquote:Dat moet niet te erg worden hoor, dat vinnik zielug voor kate..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:31 schreef merry77 het volgende:
[..]
Wat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb overigens de drie boeken van Richard Castle besteld bij Amazon, ben wel benieuwd of die wat lijken op de serie.Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.![]()
Als het goed is niet echt want Schrijver Castle schrijft over Niki Heat.. Die persoon is gebaseerd op Kate.. Lijkt mij toch iets anders. Dit gaat nl niet over Castle.. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de boeken.. En wie zou ze toch echt geschreven hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef fruityloop het volgende:
Ik heb overigens de drie boeken van Richard Castle besteld bij Amazon, ben wel benieuwd of die wat lijken op de serie.![]()
Grappig, er zijn dus ook boeken: Heat wave, heat rises en Nikki Heat.
Wist ik niet.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
En niet eens zo duur ook, ik geloof dat ik ze alle drie (in hardcover) voor ~40 euro thuis heb.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:44 schreef merry77 het volgende:
Grappig, er zijn dus ook boeken: Heat wave, heat rises en Nikki Heat.
Wist ik niet.Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.![]()
Ik heb net deel 1 uit, Heat Wave, en het leest inderdaad net alsof hij dat heeft geschreven op basis van zijn ervaringen met Beckett en de rest. En die stomende sex-scene waar ze het in serie 1 steeds over hadden, staat er ook echt in.Ik heb echt met veel herkenning en af en toe een grijns op mijn gezicht zitten lezen.
![]()
Overigens is deel 1 maar goed 200 pagina's, dus dat viel wat tegen, maar 2 en 3 zijn al wat langer gelukkig.Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.![]()
Goeie aflevering, alleen ik fronsde mijn wenkbrauwen wel toen bleek dat alle bankovervallers dood waren.veel moeite en doden van de dader alleen om zijn (ex-) vrouw te kunnen slaan (ok ook voor het kind).
![]()
Deze week weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: