Ja, en de voornaam van de andere was Jack.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heette de demolitions expert bij de bad-guys nou Bauer?
Mooi gedaan van zequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef Johnny Blaze het volgende:
Jep, de ene als voornaam Jack en de andere als achternaam Bauer
En de producers van "24" heten Evan Katz & Robert Cochran.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ja, en de voornaam van de andere was Jack.Toeval? Of een subtiele hint? (laatste seizoen 24 was ook geheel om bom in New York).
[ afbeelding ]
SPOILER: promo 3x22Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, weet het niet. Vond het misschien wel de eerste keer dat ik een aflevering net iets minder vond. Vond het allemaal wat goedkoop, het LA gedoe.. Past niet echt bij Castle.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:24 schreef Aestivate het volgende:
Was een mooie aflevering deze week. Volgens mij willen ze meer mannelijke kijkers opeens. Beckett.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik weet bijna zeker van niet, of het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en dat is het niet, toch?
Beckett zal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are the pirates, who don't do anything.
We just stay home and lie around. :D![]()
Er komt een nieuw seizoen (lijkt me niet spoilerwaardig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef Etcetera het volgende:
Er komt een nieuw seizoen (lijkt me niet spoilerwaardig)
Castle lijkt dan ook wel in zekere mate op Bones. Bones is ook niet bepaald origineel, maar Castle heeft bepaalde dingen wel van Bones.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder een toffe finale![]()
![]()
Damn....best seasonfinale tot nu toe! Aaah en cliffhanger!!!
Moest idd wel ff een traantje laten met Montgomery, had trouwens wel een licht vermoeden dat hij die derde cop zou zijn (moest trouwens wel weer ff in die verhaallijn komen, met hoe het ook alweer allemaal zat). Vraag me ook ernstig af wie dan uiteindelijk de topdog is die het allemaal in werking heeft gezet.
Dammit....is het al september?!?!![]()
Geweldig... 42 minuten geboeid geweest, en ik dwaal meestal wel heel even af. Erg goeie aflevering, heel mooi.
En voor het komende seizoen staat die onbekende naam dus nog open om uit te zoeken.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Wat een aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: