Nee, uit Star Trek DS9quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Castle wordt opgenomen in Los Angeles.
quote:
Ik had niet gezien dat er daarna nog gepost wasquote:Op woensdag 21 september 2011 11:32 schreef merry77 het volgende:
je lacht nou wel, maar dat is wel echt zo!
http://www.imdb.com/title/tt1219024/locations
Alleen het speelt zich af in NY. Maar die shots zijn inge-edit.
[..]
Oeh die zat er echt zo aan te komen!quote:
Is het überhaupt mogelijk?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:11 schreef Gamer_V het volgende:
Dit is de meest belachelijke moord tot nu toe
Het is dan wel comic-book violence maar ik keek toch wel even vreemd
Ja, dat bedoelde ik dus. In één chop met een samurai zwaard. Bedoel ding moet dan aardig scherp zijn en met een flinke kracht er door heen gejast worden....dacht ik zo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij niet in 1 slag, maar het zal vast wel mogelijk zijn.
Ik denk dat het grootste probleem is voldoende kracht hebben om in 1 slag iemand doormidden te slaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus. In één chop met een samurai zwaard. Bedoel ding moet dan aardig scherp zijn en met een flinke kracht er door heen gejast worden....dacht ik zo.
Tuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 07:19 schreef GI het volgende:
Je gaat serieus bij een serie zoals castle kijken of de moord wel daadwerkelijk mogelijk zou zijn ?
Ja, het was leuk. Maar ik kan geen ander lijk herinneren die zo onrealistisch was dus het precedent was er niet.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:19 schreef GI het volgende:
Je gaat serieus bij een serie zoals castle kijken of de moord wel daadwerkelijk mogelijk zou zijn ?
Het was vanaf de moord al een link naar de comicbooks. Op een leuke manier verwerkt ook als je het mij vraagt.
Als Castle en Becket bij het lichaam aankomen, en hij dat stukje zwaard in zijn handen krijgt.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:03 schreef Frag_adder het volgende:
kennelijk heeft hij een game of thrones reference gemaakt maar heb ik die gemistkan iemand mij helpen
ik krijg ut niet gevonden
Zal me niets verbazen als we er op terugkomen aan het eind van dit seizoen. Nu ff een reminder van 'ey kijk die gast loopt nog steeds vrij rond en ze denken er nog steeds aan' en dan de seizoensfinale met 3XK.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:32 schreef Saavedra het volgende:
Seizoen 3, aflevering 6. "3XK"
Was al benieuwd wanneer we daar nog iets over kregen..
Vroeger bij ons in de slachterij kon men een volgroeid vleesvarken met 3 halen in de lengte doormidden hakken, dat was met een soort van kruising tussen een mes en een bijl, iets vergelijkbaars zie je ze ook wel eens gebruiken in van die oude films waar ze walvissen slachten. Met een goed scherp zwaard zou het dus misschien wel kunnen, met wat oefening.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik dus. In één chop met een samurai zwaard. Bedoel ding moet dan aardig scherp zijn en met een flinke kracht er door heen gejast worden....dacht ik zo.
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:07 schreef fruityloop het volgende:
Ik had alleen wel wat meer spanning verwacht rondom die hele conspiracy waardoor Montgomery dood ging, en Castle gedwongen werd om Beckett weg te houden van het hele verhaal. Maar dat zal wel terugkomen in de cliffhanger aan het eind v/h seizoen gok ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:06 schreef Saavedra het volgende:
[..]Dat moet niet te erg worden hoor, dat vinnik zielug voor kate..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
Wat isquote:Dat moet niet te erg worden hoor, dat vinnik zielug voor kate..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:31 schreef merry77 het volgende:
[..]
Wat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Als het goed is niet echt want Schrijver Castle schrijft over Niki Heat.. Die persoon is gebaseerd op Kate.. Lijkt mij toch iets anders. Dit gaat nl niet over Castle.. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de boeken.. En wie zou ze toch echt geschreven hebbenquote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef fruityloop het volgende:
Ik heb overigens de drie boeken van Richard Castle besteld bij Amazon, ben wel benieuwd of die wat lijken op de serie.
En niet eens zo duur ook, ik geloof dat ik ze alle drie (in hardcover) voor ~40 euro thuis heb.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:44 schreef merry77 het volgende:
Grappig, er zijn dus ook boeken: Heat wave, heat rises en Nikki Heat.
Wist ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |