Omdat de hele serie daar om draait....quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:29 schreef Basson het volgende:
Waarom loopt er nog steeds een schrijver mee? Gaat het nog altijd over een copycat nav zijn boeken?
Ik heb alleen de pilot gezien btw...
Kijk gewoon meer afleveringen, gek genoeg legt het zichzelf uit danquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:29 schreef Basson het volgende:
Waarom loopt er nog steeds een schrijver mee? Gaat het nog altijd over een copycat nav zijn boeken?
De schrijver heet Castle. Wat denk jij?quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:29 schreef Basson het volgende:
Waarom loopt er nog steeds een schrijver mee?
Nee, dat was alleen de pilot.quote:Gaat het nog altijd over een copycat nav zijn boeken?
Ja zeker de beste tot nu toe!quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:54 schreef Arn0 het volgende:
Wow. Zo'n intense aflevering, maar wel de beste tot nu toe. Erg mooi.
Moet zeggen heb weinig van zulke cliffhangers gezienquote:
Oh ik wel meer. Deze haalt het net niet bij die van NCIS seizoen 6 en lijkt verdomd veel op een van de finales van Bones, maar dat maakt het niet minder spannendquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:21 schreef 67Impala het volgende:
Moet zeggen heb weinig van zulke cliffhangers gezien
Ik haak bij series van NCIS vaak af na zoveel seizoenen.. die kijk ik meestal gewoon hier op TVquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik wel meer. Deze haalt het net niet bij die van NCIS seizoen 6 en lijkt verdomd veel op een van de finales van Bones, maar dat maakt het niet minder spannend
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:24 schreef Little_Acorn het volgende:
Wat een aflevering
Daar leek het wel even op, vond ik wat flauw ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede aflevering verder. Nieuwe 'boss' moet ik wel nog even aan wennen, bitchy typ lijkt me.
Haha ja, de 24 acteurs zijn opeens in trek.. Bij Breaking Bad ook al opeens Carlo Rota.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:09 schreef Breuls het volgende:
Leuk om Penny Johnson Jerald (Victoria Gates) te zien. Die ken ik eigenlijk alleen uit 24.
Castle wordt opgenomen in Los Angeles.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:23 schreef merry77 het volgende:
Ben nu naar New York geweest. Zo leuk om plaatsen dan te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |