quote:18/3/2009 - Ajax wil 15-jarige Rits van Germinal Beerschot
BRON: Sporza
Voorzitter Jos Verhaegen van Germinal Beerschot Antwerpen bevestigt in de Belgische krant het Laatste Nieuws dat het 15-jarige talent Mats Rits waarschijnlijk naar Ajax vertrekt. "Wij staan machteloos, de wet is nu eenmaal de wet. Jongeren onder de zestien jaar kunnen we geen contract aanbieden."
"We hebben al neen gezegd tegen Real Madrid", zegt zijn vader in Het Laatste Nieuws. "Want Madrid ligt toch wat ver van ons bed, wij willen onze zoon niet kwijtraken. Het gaat tussen Ajax en Germinal Beerschot en eerstdaags hakken we de knoop door. Ajax gaf een goeie indruk, Amsterdam is niet ver en de jeugdopleiding is top."
ohh nog steeds kippenvel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik verwacht vanavond weer dezelfde taferelen. Een ware heksenketel, ON FIRE!
Wat mij betreft zo laat mogelijk. Maar met een vroege 1-0 ben ik ook tevreden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als we die eerste goal maar kunnen maken, wat mij betreft zo vroeg mogelijk.
Misschien interesse!quote:
Grappig dat iedereen altijd zo erop tegen is dat Engelse clubs onze jeugdspelers weghalen terwijl we het zelf ook gewoon doen.quote:
Seriusquote:
Prima. Ik krijg mijn maat ook ff niet te pakken. Laat maar horen. We houden contact.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:42 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb nu een paar maten gesmst. Als ik ze niet kwijt krijg dan laat ik het weten.
Jezus wat blijft tie mooiquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik verwacht vanavond weer dezelfde taferelen. Een ware heksenketel, ON FIRE!
quote:
Inmiddels wel. Als de prijs niet te gek is, dan heeft hij interesse. Mits je de kaart niet in je directe omgeving kwijtraakt dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Prima. Ik krijg mijn maat ook ff niet te pakken. Laat maar horen. We houden contact.
je kunt m voor dezelfde prijs overkopen als ik er voor heb betaald: ¤37,50quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Inmiddels wel. Als de prijs niet te gek is, dan heeft hij interesse. Mits je de kaart niet in je directe omgeving kwijtraakt dan.
Afgesproken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:45 schreef toma het volgende:
[..]
je kunt m voor dezelfde prijs overkopen als ik er voor heb betaald: ¤37,50
Mits ik hem niet krijg doorverkocht aan één van mn vrienden.
Ok. Dan houdt het op. Helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |