Queen - Another on bites the dustquote:
om bij queen te blijvenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:52 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Queen - Another on bites the dust
Dit is niet fout. Dit is juist een mooi nummer voor op de begrafenisquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:57 schreef James-Hetfield het volgende:
Monty Python - Always Look On The Bright Side Of Life
Voor de optimisten onder ons dan...quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dit is niet fout. Dit is juist een mooi nummer voor op de begrafenis
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:59 schreef _Parallax het volgende:
Dikke Lul Band - Kankerhoer rot je graf in
Niet bijzonder origineel alleen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef _Parallax het volgende:
En altijd afsluiten met
Misschien wel meest passende begrafenislied ooit
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:11 schreef James-Hetfield het volgende:
Hennie Huisman - Met zijn allen.
Als ze dat op mijn begrafenis zouden draaien zou ik blij zijn dat ik al dood was.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:52 schreef Pacmaniac het volgende:
Het liefst van een weduwe danquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:11 schreef Koelcel het volgende:
Marco Borsato - Je hoeft niet naar huis vannacht
En voor een crematie:
Johnny Cash - Ring of Fire
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:11 schreef James-Hetfield het volgende:
Hennie Huisman - Met zijn allen.
D'r zit spuug op m'n beeldscherm, dankuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:09 schreef JulesWinnfield het volgende:
Enter Shikari - Sorry You're Not a Winner.
Jouw nickname bij een begrafenis van een bruid.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef MyDyingBride het volgende:
Burn in hell - Diversen (bij crematie)
POD - Alive
Bloodhound gang - I hope you die
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:32 schreef Yoda87 het volgende:
En natuurlijk mag Voltaire niet ontbreken op begrafenissen
Waarschijnlijk vond de overledene dat dan bij leven een geweldig stuk muziek? Ben ooit bij de crematie van iemand geweest die geillustreerd werd met jazz-muziek met veel getrompetter, en hard ook. Deze persoon was nogal dovig geweest.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef fruityloop het volgende:
Heb ooit de Radetzky mars voorbij horen komen op een crematie, dat was ook best wel een tenenkrommend moment..
Turks fruit?quote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef fruityloop het volgende:
Heb ooit de Radetzky mars voorbij horen komen op een crematie, dat was ook best wel een tenenkrommend moment..
Nogal lamequote:Op maandag 23 maart 2009 16:20 schreef SwiffMeister het volgende:
Radetzky mars valt nog mee. Ik bedoel hoe zou iemand geleefd hebben waarvoor de Imperial March wordt gespeeld bij het binnendragen van de kist...
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:56 schreef Jan_de_Hoop het volgende:
een vriendin van mij was eens op een boring begrafenis van een oudtante (ze was toen 12 ofzo), gingen ze de 4 jaargetijden draaien...echt ze heeft nog nooit ergens zo gelachen want dat nummer werk vet op je lachspieren!!:P!!!!!!einszwei!111!
Wie?:')quote:Op maandag 23 maart 2009 20:58 schreef Jan_de_Hoop het volgende:
oja en step right up van jamai....als iemand die kent
en dan het liefst op de begrafenis van iemand die op zijn minst 108 geworden isquote:
Ik al bijna dat ik de enigste NL'er was die Voltaire konquote:
Kon wat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:59 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Ik al bijna dat ik de enigste NL'er was die Voltaire kon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |