En dan het lef hebben om andere mensen een kamper te noemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Toen werd ik boos en noemde hem kankerleijerNiet netjes, maar hij hield wel op.
Actie/reactiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:43 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
En dan het lef hebben om andere mensen een kamper te noemen.
FOK!.
Schuttingwoorden zijn woorden uit schuttingtaal! Duhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:46 schreef donroyco het volgende:
Wat zijn schuttingwoorden?
Ik ken alleen schuttingtaal
XCZ is bij ons in de buurt een bekend schuttingwoord. Op bijna elke schutting terug te vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Schuttingwoorden zijn woorden uit schuttingtaal! Duhhhhhhhh.
Steun zoeken op FOK!quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb echt geen steun aan jullie he... Sjonge jonge
Ja en nu ook mans genoeg zijn om toe te geven dat je deze laatste zin gewoon erbij verzonnen hebt omdat je de OP uiteindelijk zelf te triest vondquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik zou hem een hoek verkopen en zijn vriendin voor zijn ogen anaal nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Zit ik in de trein, krijg 1 smsje binnen... telefoontje zegt zachtjes *piep piep*, meent een of andere kamper mij te moeten waarschuwen: "hey hou godverdomme eens op met die kuttelefoon!"En z'n kampsnol maar lachen. Dus TS zegt: "...hoe hilarisch". Volgen er nog meer krachttermen mbt telefoons, schuttingwoorden en mijn achtereinde
Ook als je niet achter een computer zit, maar je echt in die coupe bevind? (Ik weet het, het is moeilijk voor te stellen, niet achter je pc zitten enz)quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik zou hem een hoek verkopen en zijn vriendin voor zijn ogen anaal nemen.
Terwijl jij snel een coupe op zou schuiven toch, als een kampjosti jou zo zou benaderenquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef trifko het volgende:
TS heeft gefaald hij had die kampsnol moeten batsen of op zijn minst haar anus vingeren.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef trifko het volgende:
TS heeft gefaald hij had die kampsnol moeten batsen of op zijn minst haar anus vingeren.
Toen toen heb je heel stoer 50 eurocent naar hem gegooid en zijn kampsnol kapotgestampt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Zit ik in de trein, krijg 1 smsje binnen... telefoontje zegt zachtjes *piep piep*, meent een of andere kamper mij te moeten waarschuwen: "hey hou godverdomme eens op met die kuttelefoon!"En z'n kampsnol maar lachen. Dus TS zegt: "...hoe hilarisch". Volgen er nog meer krachttermen mbt telefoons, schuttingwoorden en mijn achtereinde
Was dat toen hij al uit de trein gestapt was en de deuren al veilig dicht waren?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Tuurlijk een kamper zit je uit te dagen en uit te schelden voor het aangezicht van zijn trotse chick. Jij zegt even boos 'kankerlijer' en we moeten geloven dat hij meteen ophield.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Mietersquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef trifko het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef trifko het volgende:
Dat klopt. Ik heb er weinig problemen mee wanneer mensen gebeld worden of een sms krijgen. Ik vindt het wel storend dat er meestal zo hard getelefoneerd moet worden dat de hele coupé mee kan genieten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:34 schreef AlphaOmega het volgende:
Jezus zeg, nou, TS, ik begrijp je helemaal. Die loser moet gewoon maar begrijpen dat wij Nederlanders gewoon niets anders meer kunnen doen dan met ons debieltje... oh, eh, mobieltje spelen. Weet je, er worden al kinderen geboren met High Res ogen en een SIM slot achter hun oor. Dat is pas ideaal joh...
Maar helemaal gelijk. Wat een paupert om jou aan te spreken op het feit dat jij heel normaal een mobiel gebruikt... in welke tijd is die loser blijven hangen... midden jaren 90? hahahahaha...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
KaNk3r
eN Kl3iN WoRdJuH
mEt zOn gRoT EfEcT
3N!!111!! hIhI DuZz *OnE LuV* sToM WoRdJuH
dOeT Je hUiL3N V4N $gRiK
eN WoRdJuH
vAn 6 l3tErS GrOt
VoR De éN En sGeLdWoRd
VoR De 4NdEr dE DoD
!1!!!!! hIhI LoL *oNe lUv*
quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]$TuUr DiT d00R @L$ Je 00K tEgE k@nKuR bEnT!!
Kanker goeie post.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
KaNk3r
eN Kl3iN WoRdJuH
mEt zOn gRoT EfEcT
dOeT Je hUiL3N V4N $gRiK
eN WoRdJuH
vAn 6 l3tErS GrOt
VoR De éN En sGeLdWoRd
VoR De 4NdEr dE DoD
Ik weet niet hoe de TS er uit ziet, maar kampers zijn groepsdieren he. Tis nog best mogelijk...quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:57 schreef VeX- het volgende:
[..]
Tuurlijk een kamper zit je uit te dagen en uit te schelden voor het aangezicht van zijn trotse chick. Jij zegt even boos 'kankerlijer' en we moeten geloven dat hij meteen ophield.![]()
Stiekem droop je wel stil af.
tot hier klopt het verhaalquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
quote:
Toen werd ik boos en noemde hem kankerleijerNiet netjes, maar hij hield wel op.toen heb ik mijn telefoon maar uitgezet en de jonge man een kopje koffie gegeven voor het ongemak
...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
KaNk3r
eN Kl3iN WoRdJuH
mEt zOn gRoT EfEcT
dOeT Je hUiL3N V4N $gRiK
eN WoRdJuH
vAn 6 l3tErS GrOt
VoR De éN En sGeLdWoRd
VoR De 4NdEr dE DoD
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en nu ook mans genoeg zijn om toe te geven dat je deze laatste zin gewoon erbij verzonnen hebt omdat je de OP uiteindelijk zelf te triest vond![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
KaNk3r
eN Kl3iN WoRdJuH
mEt zOn gRoT EfEcT
dOeT Je hUiL3N V4N $gRiK
eN WoRdJuH
vAn 6 l3tErS GrOt
VoR De éN En sGeLdWoRd
VoR De 4NdEr dE DoD
niet al te lang denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:38 schreef Jenglejack het volgende:
[..]![]()
Hoelang ben je hiermee bezig geweest ?
Whehe dat ding is geinigquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:51 schreef xericax het volgende:
[..]
niet al te lang denk ikhttp://www.msnskins.be/breezah-tool/
Goed gedaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb echt geen steun aan jullie he... Sjonge jonge
Dit vind ik dus zo belachelijk, waarom zouden mensen met kanker niet mogen schelden?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:32 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Dit vind ik dus zo belachelijk, waarom zouden mensen met kanker niet mogen schelden?
Ik zou er niet zo zeker van zijn dat dit niet voorkomt eigenlijk. De grootste idioten hebben het over de meest debiele onderwerpen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:05 schreef J.Herrer het volgende:
Iemand roept iets door de trein over een telefoon zonder te weten tegen wie hij het heeft![]()
Ik snap niet waarom hij niet omkeek, fluisterde je het ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Omdat jij zo'n mietje bent wil dat nog niet zeggen dat ik me zomaar laat afsnauwen. Overigens heeft die aap me helemaal nooit gezien. Ik zal wat gedetailleerder zijn:
* Gozer zat een stukje verderop in de trein, ik zag 'm niet zitten.
* Mijn telefoon zegt piep piep en die gast zegt "hey hou godverdomme eens op met die kuttelefoon!" waarop hij sneu begint te lachen... Ik: "Haha, hoe hilarisch... ()"
* Gast zit nog wat door te zwammen over hoe hij dat ding in mijn reet gaat steken en noemt me nog wat standaard-dingen.
* Daarop kwam ik omhoog uit mijn stoel en zag 'm met z'n doos zitten, met z'n rug naar me toe.
* Ik: "Hey, hou je bek nu eens kankerleijer"
* Hij reageerde er niet op, keek niet eens om.. maar hield wel op met zaniken.
Ik hoef het toch niet te pikken dat zo'n kneus me zit af te zeiken in de trein?
Niet al te intelligent persoon, half twaalf 's avonds: paar biertjes achter de kiezen wellicht, denkt even grappig te moeten zijn.. schrikt als hij iemand met redelijk zware stem hoort zeggen dat hij zijn bek moet houden en blijft dus maar stilletjes zitten?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:05 schreef J.Herrer het volgende:
Tuurlijk joh
Iemand roept iets door de trein over een telefoon zonder te weten tegen wie hij het heeft![]()
En hij laat zich uitmaken voor kankerlijer zonder ff om te kijken wie dat zei
Staat die altijd onder je Ctrl-v?!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
KaNk3r
eN Kl3iN WoRdJuH
mEt zOn gRoT EfEcT
dOeT Je hUiL3N V4N $gRiK
eN WoRdJuH
vAn 6 l3tErS GrOt
VoR De éN En sGeLdWoRd
VoR De 4NdEr dE DoD
Wel grappig dat je dan om 23:40 al thuis op fok zit om ff te vermelden hoe ruig jij wel niet was tegen een aangeschoten kamperquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:29 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Niet al te intelligent persoon, half twaalf 's avonds: paar biertjes achter de kiezen wellicht, denkt even grappig te moeten zijn.. schrikt als hij iemand met redelijk zware stem hoort zeggen dat hij zijn bek moet houden en blijft dus maar stilletjes zitten?
TS en ik zijn de stad in gegaan om vervolgens enkele alcoholische versnaperingen te nuttigen op ons faculteitsfeest en rechtensletjes te hosselen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dan om 23:40 al thuis op fok zit om ff te vermelden hoe ruig jij wel niet was tegen een aangeschoten kamper![]()
Volgens mij heb je dan ook meteen je telefoon uitgezet toen de kamper erover klaagde en ben je nog voor de trein op het volgende station aankwam uit de trein gesprongen om snel naar huis te rennen
Verkapte kijk-mij-kamper-zijn-reactie. Leer nederlands, mongoolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:46 schreef RoBro het volgende:
haha hilarisch was ik maar je moet wel verhaal afvertellen toen ik je tegen je smoel sloeg faler hehe
mij proberen aan te spreken op mijn nederlands maar zelf grove fouten maken faler eerste klasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:48 schreef esco_ het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-kamper-zijn-reactie. Leer nederlands, mongool
En waar zie jij een spellingfoutquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:49 schreef RoBro het volgende:
[..]
mij proberen aan te spreken op mijn nederlands maar zelf grove fouten maken faler eerste klas
je interpunctie raakt kant noch wal en ook het gebruik van hoofdletters is je niet bekend ik doe het expres maar jij doet er serieus je best voor om correct te typen je loopt met je eigen domheid te koop hehequote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:57 schreef esco_ het volgende:
[..]
En waar zie jij een spellingfout?
Nu geef je al domme antwoorden die op helemaal niets meer betrekking hebben. Triest figuur
Met mijn interpunctie is niets mis en ik heb enkel "Nederlands" niet met hoofdletter geschreven. En jij doet het natuurlijk met opzetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
je interpunctie raakt kant noch wal en ook het gebruik van hoofdletters is je niet bekend ik doe het expres maar jij doet er serieus je best voor om correct te typen je loopt met je eigen domheid te koop hehe
Dude, geef het op. Van esco_ win je het toch nooitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
je interpunctie raakt kant noch wal en ook het gebruik van hoofdletters is je niet bekend ik doe het expres maar jij doet er serieus je best voor om correct te typen je loopt met je eigen domheid te koop hehe
zoals ik al heb gezegd je loopt met je eigen domheid te koop aangezien je mij nu belachelijk loopt te maken terwijl ik een gerespecteerd journalist ben maar gelukkig kan je om je eigen fouten lachen repekst topboyquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef esco_ het volgende:
[..]
Met mijn interpunctie is niets mis en ik heb enkel "Nederlands" niet met hoofdletter geschreven. En jij doet het natuurlijk met opzet.
daarnaast is het spellingsfout maar zoals ik al zei je loopt met je eigen domheid te koop hehequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef esco_ het volgende:
[..]
Met mijn interpunctie is niets mis en ik heb enkel "Nederlands" niet met hoofdletter geschreven. En jij doet het natuurlijk met opzet.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
daarnaast is het spellingsfout maar zoals ik al zei je loopt met je eigen domheid te koop hehe
ook fantastisch om te zeggen dat er niks aan je interpunctie mankeert en wel je zinnen met het woord en beginnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef esco_ het volgende:
[..]
editten is voor de serieuzere subforaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:13 schreef Laertes het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als een edit-knop, of is dat streepje incorrect gepositioneerd?
Ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
zoals ik al heb gezegd je loopt met je eigen domheid te koop aangezien je mij nu belachelijk loopt te maken terwijl ik een gerespecteerd journalist ben maar gelukkig kan je om je eigen fouten lachen repekst topboy
Bewijs jij maar dat het spellingsfout is. Staat noch in de woordenlijst van de taalunie, noch op de site van Van Dalequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
daarnaast is het spellingsfout maar zoals ik al zei je loopt met je eigen domheid te koop hehe
Dat klopt, want het mag gewoonquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:15 schreef RoBro het volgende:
[..]
ook fantastisch om te zeggen dat er niks aan je interpunctie mankeert en wel je zinnen met het woord en beginnen
je blijft maar met je domheid te koop lopen he ongelooflijk maar waar bekijk het groene boekje eens als je mij wilt corrigerenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:18 schreef esco_ het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
[..]
Bewijs jij maar dat het spellingsfout is. Staat noch in de woordenlijst van de taalunie, noch op de site van Van Dale
[..]
Dat klopt, want het mag gewoon![]()
Ik denk dat we deze discussie maar moeten stoppen, want met jouw argumentatie komen we niet verderquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
je blijft maar met je domheid te koop lopen he ongelooflijk maar waar bekijk het groene boekje eens als je mij wilt corrigeren
natuurlijk is het toegestaan om en met hoofdletter te schrijven maar nu niet je interpunctie faalt aan alle kanten maar je hebt het zelf niet door en (ja zonder hoofdletter) je zal het ook nooit inzien dat is het meest trieste van dit verhaalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:18 schreef esco_ het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
[..]
Bewijs jij maar dat het spellingsfout is. Staat noch in de woordenlijst van de taalunie, noch op de site van Van Dale
[..]
Dat klopt, want het mag gewoon![]()
+1000000 kudos voor jou en -1 voor robro repekst dat je mij corrigeert op mijn fouten ik ben je voor eeuwen dankbaarquote:
Denk dat beide woorden correct zijn. Ik zou zelf spellingfout zien als een probleem met het spellingsysteem (en alle toebehorende regels), waar spelfout voor mij eerder de betekenis heeft van typo.quote:
nee we zijn beiden gepowned jammer maar helaasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:32 schreef esco_ het volgende:
[..]
Denk dat beide woorden correct zijn. Ik zou zelf spellingfout zien als een probleem met het spellingsysteem (en alle toebehorende regels), waar spelfout voor mij eerder de betekenis heeft van typo.
Ok, dan laten we het daar maar bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee we zijn beiden gepowned jammer maar helaas
faler houd ik je topic levend loop je nog te zeikenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:39 schreef KirkLazarus het volgende:
Verdomme RoBro, grammar Nazi. Flikker op met je topickaap.. Moet je fucking interpunctie? Hier:
....................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;:::::::::::::::::::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????
Zelf toevoegen waar je die behoefte voelt.
Het niveau stijgt weer een beetje dankzij jouw U.I.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, wie had verwacht dat dit topic nog slechter kon
Houd ook eens een keer op zegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
faler houd ik je topic levend loop je nog te zeiken
ik doe me best om dit topic weer enig niveau in te blazen maar ik vind het spijtig te noemen dat mensen als jij mij proberen te corrigerenquote:
Dat is alleen voor zakenmannen in 4 delig pakquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:38 schreef KirkLazarus het volgende:
O ja, want Internet op je mobiel, da's pure science fiction!!![]()
![]()
Ik ben blij om te zien dat er tenminste nog mensen zijn die wel normen en waarden hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:15 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb er weinig problemen mee wanneer mensen gebeld worden of een sms krijgen. Ik vindt het wel storend dat er meestal zo hard getelefoneerd moet worden dat de hele coupé mee kan genieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |