...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
KaNk3r
eN Kl3iN WoRdJuH
mEt zOn gRoT EfEcT
3N!!111!! hIhI DuZz *OnE LuV* sToM WoRdJuH
dOeT Je hUiL3N V4N $gRiK
eN WoRdJuH
vAn 6 l3tErS GrOt
VoR De éN En sGeLdWoRd
VoR De 4NdEr dE DoD
!1!!!!! hIhI LoL *oNe lUv*
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en nu ook mans genoeg zijn om toe te geven dat je deze laatste zin gewoon erbij verzonnen hebt omdat je de OP uiteindelijk zelf te triest vond![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
KaNk3r
eN Kl3iN WoRdJuH
mEt zOn gRoT EfEcT
3N!!111!! hIhI DuZz *OnE LuV* sToM WoRdJuH
dOeT Je hUiL3N V4N $gRiK
eN WoRdJuH
vAn 6 l3tErS GrOt
VoR De éN En sGeLdWoRd
VoR De 4NdEr dE DoD
!1!!!!! hIhI LoL *oNe lUv*
niet al te lang denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:38 schreef Jenglejack het volgende:
[..]![]()
Hoelang ben je hiermee bezig geweest ?
Whehe dat ding is geinigquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:51 schreef xericax het volgende:
[..]
niet al te lang denk ikhttp://www.msnskins.be/breezah-tool/
Goed gedaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb echt geen steun aan jullie he... Sjonge jonge
Dit vind ik dus zo belachelijk, waarom zouden mensen met kanker niet mogen schelden?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:32 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Dit vind ik dus zo belachelijk, waarom zouden mensen met kanker niet mogen schelden?
Ik zou er niet zo zeker van zijn dat dit niet voorkomt eigenlijk. De grootste idioten hebben het over de meest debiele onderwerpen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:05 schreef J.Herrer het volgende:
Iemand roept iets door de trein over een telefoon zonder te weten tegen wie hij het heeft![]()
Ik snap niet waarom hij niet omkeek, fluisterde je het ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Omdat jij zo'n mietje bent wil dat nog niet zeggen dat ik me zomaar laat afsnauwen. Overigens heeft die aap me helemaal nooit gezien. Ik zal wat gedetailleerder zijn:
* Gozer zat een stukje verderop in de trein, ik zag 'm niet zitten.
* Mijn telefoon zegt piep piep en die gast zegt "hey hou godverdomme eens op met die kuttelefoon!" waarop hij sneu begint te lachen... Ik: "Haha, hoe hilarisch... ()"
* Gast zit nog wat door te zwammen over hoe hij dat ding in mijn reet gaat steken en noemt me nog wat standaard-dingen.
* Daarop kwam ik omhoog uit mijn stoel en zag 'm met z'n doos zitten, met z'n rug naar me toe.
* Ik: "Hey, hou je bek nu eens kankerleijer"
* Hij reageerde er niet op, keek niet eens om.. maar hield wel op met zaniken.
Ik hoef het toch niet te pikken dat zo'n kneus me zit af te zeiken in de trein?
Niet al te intelligent persoon, half twaalf 's avonds: paar biertjes achter de kiezen wellicht, denkt even grappig te moeten zijn.. schrikt als hij iemand met redelijk zware stem hoort zeggen dat hij zijn bek moet houden en blijft dus maar stilletjes zitten?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:05 schreef J.Herrer het volgende:
Tuurlijk joh
Iemand roept iets door de trein over een telefoon zonder te weten tegen wie hij het heeft![]()
En hij laat zich uitmaken voor kankerlijer zonder ff om te kijken wie dat zei
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |