nee we zijn beiden gepowned jammer maar helaasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:32 schreef esco_ het volgende:
[..]
Denk dat beide woorden correct zijn. Ik zou zelf spellingfout zien als een probleem met het spellingsysteem (en alle toebehorende regels), waar spelfout voor mij eerder de betekenis heeft van typo.
Ok, dan laten we het daar maar bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee we zijn beiden gepowned jammer maar helaas
faler houd ik je topic levend loop je nog te zeikenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:39 schreef KirkLazarus het volgende:
Verdomme RoBro, grammar Nazi. Flikker op met je topickaap.. Moet je fucking interpunctie? Hier:
....................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;:::::::::::::::::::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????
Zelf toevoegen waar je die behoefte voelt.
Het niveau stijgt weer een beetje dankzij jouw U.I.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, wie had verwacht dat dit topic nog slechter kon
Houd ook eens een keer op zegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
faler houd ik je topic levend loop je nog te zeiken
ik doe me best om dit topic weer enig niveau in te blazen maar ik vind het spijtig te noemen dat mensen als jij mij proberen te corrigerenquote:
Dat is alleen voor zakenmannen in 4 delig pakquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:38 schreef KirkLazarus het volgende:
O ja, want Internet op je mobiel, da's pure science fiction!!![]()
![]()
Ik ben blij om te zien dat er tenminste nog mensen zijn die wel normen en waarden hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Zit ik in de trein, krijg 1 smsje binnen... telefoontje zegt zachtjes *piep piep*, meent een of andere kamper mij te moeten waarschuwen: "hey hou godverdomme eens op met die kuttelefoon!"En z'n kampsnol maar lachen. Dus TS zegt: "...hoe hilarisch". Volgen er nog meer krachttermen mbt telefoons, schuttingwoorden en mijn achtereinde
Toen werd ik boos en noemde hem kankerleijerNiet netjes, maar hij hield wel op.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:15 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb er weinig problemen mee wanneer mensen gebeld worden of een sms krijgen. Ik vindt het wel storend dat er meestal zo hard getelefoneerd moet worden dat de hele coupé mee kan genieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |