Terwijl jij snel een coupe op zou schuiven toch, als een kampjosti jou zo zou benaderenquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef trifko het volgende:
TS heeft gefaald hij had die kampsnol moeten batsen of op zijn minst haar anus vingeren.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef trifko het volgende:
TS heeft gefaald hij had die kampsnol moeten batsen of op zijn minst haar anus vingeren.
Toen toen heb je heel stoer 50 eurocent naar hem gegooid en zijn kampsnol kapotgestampt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Zit ik in de trein, krijg 1 smsje binnen... telefoontje zegt zachtjes *piep piep*, meent een of andere kamper mij te moeten waarschuwen: "hey hou godverdomme eens op met die kuttelefoon!"En z'n kampsnol maar lachen. Dus TS zegt: "...hoe hilarisch". Volgen er nog meer krachttermen mbt telefoons, schuttingwoorden en mijn achtereinde
Toen werd ik boos en noemde hem kankerleijerNiet netjes, maar hij hield wel op.
Was dat toen hij al uit de trein gestapt was en de deuren al veilig dicht waren?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Tuurlijk een kamper zit je uit te dagen en uit te schelden voor het aangezicht van zijn trotse chick. Jij zegt even boos 'kankerlijer' en we moeten geloven dat hij meteen ophield.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Zit ik in de trein, krijg 1 smsje binnen... telefoontje zegt zachtjes *piep piep*, meent een of andere kamper mij te moeten waarschuwen: "hey hou godverdomme eens op met die kuttelefoon!"En z'n kampsnol maar lachen. Dus TS zegt: "...hoe hilarisch". Volgen er nog meer krachttermen mbt telefoons, schuttingwoorden en mijn achtereinde
Mietersquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef trifko het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef trifko het volgende:
Dat klopt. Ik heb er weinig problemen mee wanneer mensen gebeld worden of een sms krijgen. Ik vindt het wel storend dat er meestal zo hard getelefoneerd moet worden dat de hele coupé mee kan genieten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:34 schreef AlphaOmega het volgende:
Jezus zeg, nou, TS, ik begrijp je helemaal. Die loser moet gewoon maar begrijpen dat wij Nederlanders gewoon niets anders meer kunnen doen dan met ons debieltje... oh, eh, mobieltje spelen. Weet je, er worden al kinderen geboren met High Res ogen en een SIM slot achter hun oor. Dat is pas ideaal joh...
Maar helemaal gelijk. Wat een paupert om jou aan te spreken op het feit dat jij heel normaal een mobiel gebruikt... in welke tijd is die loser blijven hangen... midden jaren 90? hahahahaha...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
KaNk3r
eN Kl3iN WoRdJuH
mEt zOn gRoT EfEcT
3N!!111!! hIhI DuZz *OnE LuV* sToM WoRdJuH
dOeT Je hUiL3N V4N $gRiK
eN WoRdJuH
vAn 6 l3tErS GrOt
VoR De éN En sGeLdWoRd
VoR De 4NdEr dE DoD
!1!!!!! hIhI LoL *oNe lUv*
quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]$TuUr DiT d00R @L$ Je 00K tEgE k@nKuR bEnT!!
Kanker goeie post.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
KaNk3r
eN Kl3iN WoRdJuH
mEt zOn gRoT EfEcT
3N!!111!! hIhI DuZz *OnE LuV* sToM WoRdJuH
dOeT Je hUiL3N V4N $gRiK
eN WoRdJuH
vAn 6 l3tErS GrOt
VoR De éN En sGeLdWoRd
VoR De 4NdEr dE DoD
!1!!!!! hIhI LoL *oNe lUv*
Ik weet niet hoe de TS er uit ziet, maar kampers zijn groepsdieren he. Tis nog best mogelijk...quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:57 schreef VeX- het volgende:
[..]
Tuurlijk een kamper zit je uit te dagen en uit te schelden voor het aangezicht van zijn trotse chick. Jij zegt even boos 'kankerlijer' en we moeten geloven dat hij meteen ophield.![]()
Stiekem droop je wel stil af.
tot hier klopt het verhaalquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
quote:
Toen werd ik boos en noemde hem kankerleijerNiet netjes, maar hij hield wel op.toen heb ik mijn telefoon maar uitgezet en de jonge man een kopje koffie gegeven voor het ongemak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |