Altijd goed voor aandacht!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef WurM het volgende:
Mooie TT Lievedadida......
CBR 918quote:
Oh dat weet ie welquote:
Doe dat de volgende keer even voor 1900?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:20 schreef Ezechielk het volgende:
Wurm:
Mijn puberteit delen met Fok! <--- Ongesteld enzo
Eerste wat ik er zo snel uithaal
Nah, ik bedenk me net dat 's nachts de maffia het voor het zeggen heeft. Verhaaltje met hints dacht ik dat het wasquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe dat de volgende keer even voor 1900?
Het staat voor zover ik kan zien ook niet expliciet in de OP, maar WurM,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:17 schreef Ladidadida het volgende:
WurM heeft echt serieus de OP niet gelezenHij stelt vragen die in de OP staan en nu dit weer
WurM, schatje, lees de OP eens even
quote:
Ik heb Susi toegevoegd aan mijn lijstje met 'Nachtwensen'. That's all.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:16 schreef krioro het volgende:
Laatste Updates in fobo:
19:13 - WurM
Dat mag niet hè.
Veel nieuwe informatie om in één keer te onthouden hoor...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:17 schreef Ladidadida het volgende:
WurM heeft echt serieus de OP niet gelezenHij stelt vragen die in de OP staan en nu dit weer
WurM, schatje, lees de OP eens even
In de fipo wel:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Het staat voor zover ik kan zien ook niet expliciet in de OP, maar WurM,
[..]
That's all my arse. Iedereen moet er af blijven, en jij dus ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb Susi toegevoegd aan mijn lijstje met 'Nachtwensen'. That's all.
[..]
Veel nieuwe informatie om in één keer te onthouden hoor...
Begrepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
That's all my arse. Iedereen moet er af blijven, en jij dus ook.
Foutje moet kunnen hoor, kom op zeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb Susi toegevoegd aan mijn lijstje met 'Nachtwensen'. That's all.
Oh, heb ik zo snel even overheen gelezen dan, maar goed, het mag dus niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef WurM het volgende:
[..]
In de fipo wel:
Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.
En nu weer lief doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nope. Nu hebben jullie nog meer reden om mij morgen te lynchen... Och, waren er maar meer aanwijzingen die naar mij zouden wijzen.......quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, heb ik zo snel even overheen gelezen dan, maar goed, het mag dus niet.
Nee, ik vind het geen reden om je te lynchen, maar mochten er al hints geweest zijn die toevallig op een veranderd stukje betrekking hadden, kunnen we die niet meer oplossen, vandaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Nope. Nu hebben jullie nog meer reden om mij morgen te lynchen... Och, waren er maar meer aanwijzingen die naar mij zouden wijzen.......
Ja, ik begrijp waarom we een fobo niet mogen veranderen en ik begrijp derhalve ook waarom mensen aan de bel trekken dat mijn fobo bij de laatst gewijzigde fobo's staat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik vind het geen reden om je te lynchen, maar mochten er al hints geweest zijn die toevallig op een veranderd stukje betrekking hadden, kunnen we die niet meer oplossen, vandaar.
De regels zijn er niet voor niets. Verder heb ik geen zin om erover te discussiëren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp waarom we een fobo niet mogen veranderen en ik begrijp derhalve ook waarom mensen aan de bel trekken dat mijn fobo bij de laatst gewijzigde fobo's staat.
Maar iedereen die een beetje serieus dit spel speelt en derhalve een beetje serieus naar mijn fobo heeft gekeken, ziet nu dat mijn fobo bijna niet verandert is, op het toevoegen van Susi na.
Dat maakt twee van onsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:33 schreef krioro het volgende:
[..]
De regels zijn er niet voor niets. Verder heb ik geen zin om erover te discussiëren.
quote:
Ja schat maar je bent wel erg snelquote:
quote:
idd lijkt me dat we ff moeten ingrijpen...quote:
Doe dat dan ook. Hints zoeken of zo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd lijkt me dat we ff moeten ingrijpen...
Leg 'm effe uit hoe hij dat doetquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe dat dan ook. Hints zoeken of zo?
Zelden zulke vergezochte hints gehoordquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:11 schreef WurM het volgende:
Omdat ik me niet eens aan mijn eigen uitspraken kan houden, post ik bij dezen, zoals stiekem toch afgesproken, de redenen waarom ik MaJo verdenk.
MaJo:
Vrouw draagt vaak vieze beha --> stank (MyAT)
The Sixth Sense --> Geest verlaat lichaam (FoBo, favo film)
Wolfmother --> Kreet bij aanval (FoBo, favo muziek)
Wolfmother --> Sterke reuk (FoBo, favo muziek)
Zoals gezegd een voorlopige stem, dus zie deze redenen maar als een voorzetje. Of je hem mooi in de kruising kopt of finaal naast schopt, moet je zelf weten.
je mag mij wel pmenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil dingen zeggen maar ik mag het nie-hiet. Flaaaauw hoor.
Ik voornamelijk tussen de eerste 2quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:34 schreef tripack het volgende:
het zijn lastige hints iig
zitten goeie tussen BM
ik twijfel tussen barra, wurm en beach
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:34 schreef Koekz het volgende:
[..]
Koekz (8) Susi, Clesar03, Idz, Hara, krio, tripack, dorpoudste
Hara (4) Koekz, Ezechielk, BarraCupraCuda, WurM
is dat een hintquote:
Nee een aanmoedigingquote:
sterke onderbouwingquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:59 schreef CaLeX het volgende:
##vote Tripack
Tripack (2) Susi, BarraCupraCuda, CLX
MaJo (1) WurM
Beach (1) Clesar03
* CaLeX gaat met Susi mee
Doe eens liefquote:
Doe ik ookquote:
Ik zal het op de agenda voor de vergadering zetten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb paarse All Stars, mag dat in de dagpost
Lovelyquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zal het op de agenda voor de vergadering zetten.
Ik neem de dagpost voor mijn rekening, hèquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zal het op de agenda voor de vergadering zetten.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik neem de dagpost voor mijn rekening, hè
Zijn ze licht-of donkerpaars?
Mooiquote:
Moesten ze daar nog onderzoek naar doen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)jkheidsstoornis.html
Maar wij overleggen allesquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik neem de dagpost voor mijn rekening, hè
Zijn ze licht-of donkerpaars?
Oh ja, dat is waarquote:
Nou, als je dan zo verliefd bent zal ik kijken wat ik voor je kan doenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou, als je dan zo verliefd bent zal ik kijken wat ik voor je kan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is dat ik al verliefd ben maar anders
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Shit, hoe weet je datquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:47 schreef Susi het volgende:
Iedereen die op Tripack stemt is moooobbbb
Ik let wel opquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:47 schreef Susi het volgende:
Tripack (3) BarraCupraCuda, CLX, WurM
Beach (4) Clesar03, tripack, Susi
WurM (1) MaJo
Hm.quote:Koekz (8) Susi, Clesar03, Idz, Hara, krio, tripack, dorpoudste
Hara (4) Koekz, Ezechielk, BarraCupraCuda, WurM
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:47 schreef Susi het volgende:
## unvote Tripack
Iedereen die op Tripack stemt is moooobbbb
## Beach
Tripack (3) BarraCupraCuda, CLX, WurM
WurM (1) MaJo
Tripack heeft gisteren op Koekz gestemd. Koekz bleek maffia.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]muts dat deed je zelf ook
sterker nog je was de eerste!
je bent echt mob! maar op wie moeten we dan stemmen volgens jou
en waarom is iedereen mob die op 3pack stemt?
Zou je wel willen hè, vuigelingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
dus maffia stemt nooit op elkaar?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Tripack heeft gisteren op Koekz gestemd. Koekz bleek maffia.
Een aantal anderen hebben op Hara gestemd. Hara bleek dorpsoudste.
Had jij zelf niet hints naar hara zitten plaatsen overigens..?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Tripack heeft gisteren op Koekz gestemd. Koekz bleek maffia.
Een aantal anderen hebben op Hara gestemd. Hara bleek dorpsoudste.
Kaastonijn kan niet stemmen he...quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:31 schreef Ladidadida het volgende:
4 mensen moeten nog stemmen, huphuphup!
Ja we kennen jouw muzieksmaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Eerst hadden we AQK oid, nu hebben we mensen die geen fuck uitvoerenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef Syb-rund. het volgende:
Tripack (4) BarraCupraCuda, CLX, WurM, Syb-rund.
WurM (1) MaJo
laatste pm van susi.. zucht
ja iemand anders ongefundeerd opgeven is ook een puik plan
Het is tripack of bara, als die klootviooltjes nou niet zoveel in grtdojw zouden posten was dit allemaal een stuk makkelijker geweest
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja we kennen jouw muzieksmaakIk vind klassieke muziek ook mooi, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
En terecht!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vind klassieke muziek ook mooi, ja
Dat magquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vind klassieke muziek ook mooi, ja
Dankje!quote:
Welke klassieke componist? Ik vind dat Bach wel een aantal mooie dingen heeft geschreven. Vooral zijn bewerking van het koraal Wake Awake is goed te doen. Aan de andere kant heeft Beethoven bijvoorbeeld ook erg mooie dingen geschreven. Ik noem de 5e symphonie en natuurlijk Für Elise... Maar goed, ik kan het Slavenkoor van Nabucco, van Verdi, ook wel waarderen op zijn tijd. Het verschilt nogal dusquote:
Für Elise blijftquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Welke klassieke componist? Ik vind dat Bach wel een aantal mooie dingen heeft geschreven. Vooral zijn bewerking van het koraal Wake Awake is goed te doen. Aan de andere kant heeft Beethoven bijvoorbeeld ook erg mooie dingen geschreven. Ik noem de 5e symphonie en natuurlijk Für Elise... Maar goed, ik kan het Slavenkoor van Nabucco, van Verdi, ook wel waarderen op zijn tijd. Het verschilt nogal dus
Iemand vermoorden bedoel je!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:05 schreef Syb-rund. het volgende:
ach, dan mag ik weer een vraag stellen
Harhar, iemand die mijn rol nog niet kent..quote:
Hey *mobster*quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Harhar, iemand die mijn rol nog niet kent..![]()
iedereen zit me pm's te versturen van HEY *rol* blabla zonder dat ik het aan hen heb verteld
Dank jequote:
ik vind jou een puike aanwinstquote:
Weet ik nog niet... Ik heb niet het gevoel dat ik veel toegevoegde waarde heb.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind jou een puike aanwinst, blijf je na deze ronde ook hangen in de reeks?
. . . .quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat jij geen smaak hebt was al bekend
Hè darn, hoef ik het niet meer te vertellenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... Ik heb niet het gevoel dat ik veel toegevoegde waarde heb.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:20 schreef WurM het volgende:
[..]
ah kom op, je kan nog uitbloeien tot een mooie PPquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me ook werkelijk elke keer af waarom je meedoetquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me ook werkelijk elke keer af waarom je meedoet
Dat gaat niet lukken want WurM is wèl tofquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah kom op, je kan nog uitbloeien tot een mooie PP
Goh, die was wel heel erg makkelijk hè?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me ook werkelijk elke keer af waarom je meedoet
het was een grapje hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goh, die was wel heel erg makkelijk hè?
By the way, oorspronkelijk ging ik deze ronde ook helemaal niet meedoen, maar omdat 'we' (lees: julie) zo weinig spelers hebben en AJF mij een pm stuurde heb ik toch maar mee gedaan.
Volgende ronde doe ik dus, inderdaad, niet mee.
Tevreden met dit antwoord?
Hoezo makkelijk? Ik heb het al vaker gezegd. Met moeite stem je nog eens een keer, 10 seconden voor de deadline, en verder houd je je er helemaal niet mee bezig. Behalve per ongeluk deze ronde een beetje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goh, die was wel heel erg makkelijk hè?
By the way, oorspronkelijk ging ik deze ronde ook helemaal niet meedoen, maar omdat 'we' (lees: julie) zo weinig spelers hebben en AJF mij een pm stuurde heb ik toch maar mee gedaan.
Volgende ronde doe ik dus, inderdaad, niet mee.
Tevreden met dit antwoord?
Precies zoals ik zeg.quote:
Moet je dan vooral deze ronde posten.quote:Ik heb het al vaker gezegd. Met moeite stem je nog eens een keer, 10 seconden voor de deadline, en verder houd je je er helemaal niet mee bezig. Behalve per ongeluk deze ronde een beetje.
Ja, want je wist zelf 't antwoord al.quote:Gekke vraag van mij dan hè
ik neem het hem niet kwalijk, soms zou ik willen dat iedereen zo actief was als ikzelf soms ben, maar het is verre van realistisch.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoezo makkelijk? Ik heb het al vaker gezegd. Met moeite stem je nog eens een keer, 10 seconden voor de deadline, en verder houd je je er helemaal niet mee bezig. Behalve per ongeluk deze ronde een beetje.
Gekke vraag van mij dan hè
Jij weet niet wat hij wel of niet doet. Ik vroeg het mij gewoon af, wat een drama om niets weer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik neem het hem niet kwalijk, soms zou ik willen dat iedereen zo actief was als ikzelf soms ben, maar het is verre van realistisch.
quote:
De hond is dood. Of je het nu meent of niet, kappen nuquote:
Ik ga er niet op in verderquote:
Wat zei ik nou net, hoerquote:
Verstandig, brand je handen er maar niet aan neequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat zei ik nou net, hoer.
[..]
Verstandig, brand je handen er maar niet aan nee.
Goed dat jij het nog grappig vindtquote:
ja duh, doe nou gewoon niet zo rebelsquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
Terwijl het nep was, en dus geen gezeik.
Ja kom zeg, ik moet mn muil houden en de eerstvolgende posts gaan over friggin voetbalquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja duh, doe nou gewoon niet zo rebels
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
PrincePolly.. een user waar ik veel mee en om gelachen heb. Stukje mafiaspel-meubilair.
diep... heeeeeel diepquote:
We kunnen natuurlijk ook ruzie over voetbal makenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja kom zeg, ik moet mn muil houden en de eerstvolgende posts gaan over friggin voetbal!
Maar prima hoor
Ja en dat doe je dan maar lekker in jullie graf. Of via de pm.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook ruzie over voetbal maken.
Ajax speelt goed trouwens, jammer dat 't 1-1 is.
*aaitquote:
Ja ze zijn allemaal weg!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef ajf het volgende:
Ladi had last van desktop.ini's en ik moest even helpen
Maar natuurlijkquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jezelf een schouderklopje geven
Toch heeft de koffiemanager ransom gekozenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:50 schreef Trevland het volgende:
Bara als hoer hoezo hij doet z'n ava eer aan^^
maar dan toch nog welquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Toch heeft de koffiemanager ransom gekozenPuur toeval
Ik denk dat de koffiemanager Barra kendequote:
Ik denk het ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik denk dat de koffiemanager Barra kende
ik hoef ook nooit koffie te halenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik denk dat de koffiemanager Barra kende
denk eerder high pricing low servicequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoef ook nooit koffie te halen
hij slaat me normaal altijd overbehalve als hoer zijnde
BCC low pricing high service
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
denk eerder high pricing low service
Verder wel , hè WurM?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:13 schreef WurM het volgende:
Anders ik wel.
Maar vandaag dus een hele rustige dag?
Dat het een rustig dagje voor je wasquote:
Voor mij niet, voor mijn FOK!-account wel...quote:
Oh sorry, ik begreep je verkeerd, aangezien ik je ook weinig in het spel zag vandaagquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Voor mij niet, voor mijn FOK!-account wel...
Maar wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen/vragen is dat 'vandaag' (in het spel) dus een rustige dag wordt (geen nieuwe hints enzulks). Niet was
Geeft niet. Ik was ook niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:00 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh sorry, ik begreep je verkeerd, aangezien ik je ook weinig in het spel zag vandaagMaar ja het zal een rustige dag worden
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
denk eerder high pricing low service
Geen hints, maar jullie moeten wel stemmen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Voor mij niet, voor mijn FOK!-account wel...
Maar wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen/vragen is dat 'vandaag' (in het spel) dus een rustige dag wordt (geen nieuwe hints enzulks). Niet was
zo klopt ie weer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geen hints, maar jullie moeten wij willen dat jullie stemmen!
pm ze even okee! hihiquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:45 schreef Ladidadida het volgende:
Er zijn nog genoeg onopgeloste hints om je mee bezig te houden
told you sooquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef tripack het volgende:
phew dat scheelde weinig bij de lynch
toch nog gedood door de maffia
Niet echt slim imo, van de maffia, om een verdachte te vermoorden... Maar goed, misschien hadden we er wel goede redenen voorquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef tripack het volgende:
phew dat scheelde weinig bij de lynch
toch nog gedood door de maffia
Vást. Heb je nog nieuwe argumenten naar MaJo bedacht ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:07 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet echt slim imo, van de maffia, om een verdachte te vermoorden... Maar goed, misschien hadden we er wel goede redenen voor![]()
Neequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Vást. Heb je nog nieuwe argumenten naar MaJo bedacht ?
Nope, in een verhaal over 1 persoon zitten hints naar 1 mob.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:36 schreef WurM het volgende:
[..]
NeeIk heb mijn tactiek veranderd. Ik ga mijn medemobster niet langer proberen te lynchen zodat ik onschuldig lijk.
Anyhow: We hebben nu verschillende moorden gezien en bij iedere moord zat een mooi verhaaltje, maar kunnen in 1 verhaaltje ook hints naar meerdere personen zitten?
Mooi.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nope, in een verhaal over 1 persoon zitten hints naar 1 mob.
Waar?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:00 schreef Susi het volgende:
## Syb-rund.
Syb (1) Susi
Oh, en waarom : Barra heeft zich verluld
i did what?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:00 schreef Susi het volgende:
## Syb-rund.
Syb (1) Susi
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:00 schreef Susi het volgende:
## Syb-rund.
Syb (1) Susi
Ik gok hierquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jezelf een schouderklopje geven
elke halfgare tosti had uit dit stukje kunnen leiden dat susi een behoorlijk belangrijke rol heeft, zie deze post hier van mij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:39 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik heb hints naar tripack en bara staan, en serieus ik vind het goed dat mensen met bewijs komen maar susi is de laatste die ik hierin in vertrouw.
haar woord kan ik niet hebben omdat ze zich pas deze avond kan bewijzen, maar ze heeft haar eerste dagen echt tegen zich.
die jongen heeft het zwaar....quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:44 schreef Syb-rund. het volgende:
OEH MISSCHIEN IS HET WEL ERG ZWAKJES TOT NU TOE, ACH WAT MAAKT HET UIT HE!
nu moet ik weer mooi hints gaan zoeken om mijn huid weer eens te redden omdat jullie te inconsequent zijn om een paar pagina's terug te gaan, jullie worden bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |