Geeft niet. Ik was ook niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:00 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh sorry, ik begreep je verkeerd, aangezien ik je ook weinig in het spel zag vandaagMaar ja het zal een rustige dag worden
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
denk eerder high pricing low service
Geen hints, maar jullie moeten wel stemmen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Voor mij niet, voor mijn FOK!-account wel...
Maar wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen/vragen is dat 'vandaag' (in het spel) dus een rustige dag wordt (geen nieuwe hints enzulks). Niet was
zo klopt ie weer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Geen hints, maar jullie moeten wij willen dat jullie stemmen!
pm ze even okee! hihiquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:45 schreef Ladidadida het volgende:
Er zijn nog genoeg onopgeloste hints om je mee bezig te houden
told you sooquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef tripack het volgende:
phew dat scheelde weinig bij de lynch
toch nog gedood door de maffia
Niet echt slim imo, van de maffia, om een verdachte te vermoorden... Maar goed, misschien hadden we er wel goede redenen voorquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:57 schreef tripack het volgende:
phew dat scheelde weinig bij de lynch
toch nog gedood door de maffia
Vást. Heb je nog nieuwe argumenten naar MaJo bedacht ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:07 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet echt slim imo, van de maffia, om een verdachte te vermoorden... Maar goed, misschien hadden we er wel goede redenen voor![]()
Neequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Vást. Heb je nog nieuwe argumenten naar MaJo bedacht ?
Nope, in een verhaal over 1 persoon zitten hints naar 1 mob.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:36 schreef WurM het volgende:
[..]
NeeIk heb mijn tactiek veranderd. Ik ga mijn medemobster niet langer proberen te lynchen zodat ik onschuldig lijk.
Anyhow: We hebben nu verschillende moorden gezien en bij iedere moord zat een mooi verhaaltje, maar kunnen in 1 verhaaltje ook hints naar meerdere personen zitten?
Mooi.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nope, in een verhaal over 1 persoon zitten hints naar 1 mob.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |