Doe dat de volgende keer even voor 1900?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:20 schreef Ezechielk het volgende:
Wurm:
Mijn puberteit delen met Fok! <--- Ongesteld enzo
Eerste wat ik er zo snel uithaal
Nah, ik bedenk me net dat 's nachts de maffia het voor het zeggen heeft. Verhaaltje met hints dacht ik dat het wasquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe dat de volgende keer even voor 1900?
Het staat voor zover ik kan zien ook niet expliciet in de OP, maar WurM,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:17 schreef Ladidadida het volgende:
WurM heeft echt serieus de OP niet gelezenHij stelt vragen die in de OP staan en nu dit weer
WurM, schatje, lees de OP eens even
quote:
Ik heb Susi toegevoegd aan mijn lijstje met 'Nachtwensen'. That's all.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:16 schreef krioro het volgende:
Laatste Updates in fobo:
19:13 - WurM
Dat mag niet hè.
Veel nieuwe informatie om in één keer te onthouden hoor...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:17 schreef Ladidadida het volgende:
WurM heeft echt serieus de OP niet gelezenHij stelt vragen die in de OP staan en nu dit weer
WurM, schatje, lees de OP eens even
In de fipo wel:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Het staat voor zover ik kan zien ook niet expliciet in de OP, maar WurM,
[..]
That's all my arse. Iedereen moet er af blijven, en jij dus ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb Susi toegevoegd aan mijn lijstje met 'Nachtwensen'. That's all.
[..]
Veel nieuwe informatie om in één keer te onthouden hoor...
Begrepen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
That's all my arse. Iedereen moet er af blijven, en jij dus ook.
Foutje moet kunnen hoor, kom op zeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb Susi toegevoegd aan mijn lijstje met 'Nachtwensen'. That's all.
Oh, heb ik zo snel even overheen gelezen dan, maar goed, het mag dus niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef WurM het volgende:
[..]
In de fipo wel:
Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.
En nu weer lief doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nope. Nu hebben jullie nog meer reden om mij morgen te lynchen... Och, waren er maar meer aanwijzingen die naar mij zouden wijzen.......quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, heb ik zo snel even overheen gelezen dan, maar goed, het mag dus niet.
Nee, ik vind het geen reden om je te lynchen, maar mochten er al hints geweest zijn die toevallig op een veranderd stukje betrekking hadden, kunnen we die niet meer oplossen, vandaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Nope. Nu hebben jullie nog meer reden om mij morgen te lynchen... Och, waren er maar meer aanwijzingen die naar mij zouden wijzen.......
Ja, ik begrijp waarom we een fobo niet mogen veranderen en ik begrijp derhalve ook waarom mensen aan de bel trekken dat mijn fobo bij de laatst gewijzigde fobo's staat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik vind het geen reden om je te lynchen, maar mochten er al hints geweest zijn die toevallig op een veranderd stukje betrekking hadden, kunnen we die niet meer oplossen, vandaar.
De regels zijn er niet voor niets. Verder heb ik geen zin om erover te discussiëren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp waarom we een fobo niet mogen veranderen en ik begrijp derhalve ook waarom mensen aan de bel trekken dat mijn fobo bij de laatst gewijzigde fobo's staat.
Maar iedereen die een beetje serieus dit spel speelt en derhalve een beetje serieus naar mijn fobo heeft gekeken, ziet nu dat mijn fobo bijna niet verandert is, op het toevoegen van Susi na.
Dat maakt twee van onsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:33 schreef krioro het volgende:
[..]
De regels zijn er niet voor niets. Verder heb ik geen zin om erover te discussiëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |