Dat durft ie niet. Ik ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Laaaame.
Ik denk nu komt er een vette diss.
Newton Faulkner.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
Hier kan lil nogwat een puntje aan zuigen.
Ik wou al zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat durft ie niet. Ik ook niet trouwens.
Joahquote:
Diss jij dan eens Allure, daar ben je zo goed in.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Laaaame.
Ik denk nu komt er een vette diss.
Je bent net te laat Smart_ass.quote:
Ewa chickiej!quote:
Sja, dat krijg je hèquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Onderhand gaat het banmeld topic harder dan de SC
Bwehehe.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb mijn vakantiebestemming gevonden.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=nederland%2C%20colorado&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=il
Wat is er aan de hand dan?quote:
Uitdagen, stoer doen, uitdagen en stoer doen.quote:
Lees de vorige SC maar... tenminste, wat er nog van over is.quote:
Heuj.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ewa chickiej!
Je ga niet chille met die nigga toG?
Een "relletje". Paar users postten nazi-achtige dingen en dat kan blijkbaar niet, ook niet als 't grappig bedoeld is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fuck men, wat heb ik nou weer gemist?
Women only gaat Remlof voor!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
Zeg remlof, laat je nog wel iemand over hier
Ja, ik zie wel CO, VS staanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zie je wel Nederland, CO, VS? Want iemand anders zag alleen Nederland van hier. Zeg maar.
________/\_______\o/_____quote:
Ik prefereer Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb mijn vakantiebestemming gevonden.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=nederland%2C%20colorado&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=il
ja wat de fak, dadelijk zit ik hier alleen met al die meiden en Florian_.quote:
En dat vind jij erg?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja wat de fak, dadelijk zit ik hier alleen met al die meiden en Florian_.
In Nederland, CO is een meisje vermoord door Ted Bundy!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik prefereer Amsterdam.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Amsterdam,+Buchanan+No.+304,+SK,+Canada&sll=52.35859,4.876189&sspn=0.059652,0.11467&ie=UTF8&split=0&z=16&iwloc=addr
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik kan toch niet zomaar uit het niets dissenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Diss jij dan eens Allure, daar ben je zo goed in.![]()
Je hebt trouwens ook al heel lang geen topic geopend. Het wordt weer tijd vind ik.
Je kunt nog altijd een ban aanvragen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is 1 dag leuk.quote:
Ik heet geen BT.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd een ban aanvragen.
en dat vind je erg omdatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh god, enfant terrible is er ook weer.quote:
Als je de volgende keer wel gaat, kan ik dan mee? Ik weet nog wat leuke verhalen over de hofstad.quote:
Grappig is ook maar een kwestie van smaak. Ik weet niet wat er gebeurt is maar als het even smakeloos is als die kloon van ng ben ik blij dat ik het gemist heb.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een "relletje". Paar users postten nazi-achtige dingen en dat kan blijkbaar niet, ook niet als 't grappig bedoeld is.En toen gaf ik nog juridische argumenten.
![]()
Kijk maar in het banmeldtopic.
Ja, lief hé?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kom je de KLB SC bemand houden nu er zoveel afvallers zijn?
weet niet of je die lesbo act vanmiddag gezien hebtquote:
Oh jawel, doe ik ook wel eens als ik in een slechte bui ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik kan toch niet zomaar uit het niets dissen. En ik heb geen zin meer om klaag topics te openen, ik ben nu kei volwassen enzo
. Als ik een goede ingeving krijg laat ik het je natuurlijk meteen weten!
OMG!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In Nederland, CO is een meisje vermoord door Ted Bundy!
Dat ik veel op hem lijk betekend niet dat je mij zomaar kan vergeten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je ne suis pas un enfant terrible.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh god, enfant terrible is er ook weer.
Nee, dan wil ik er wel uitgaan met een BANG. Dat snap je natuurlijk ook wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Remlof kan lezen, dus hij ziet dan BobbyB staan en dan doet hij zo van 'ban'.
ja, en dat vind je erg omdat?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
weet niet of je die lesbo act vanmiddag gezien hebt
Heuy, nog een meisje!quote:
True, maar de mods hoeven toch niet te bepalen wat grappig is?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
Grappig is ook maar een kwestie van smaak. Ik weet niet wat er gebeurt is maar als het even smakeloos is als die kloon van ng ben ik blij dat ik het gemist heb.
Crane is echt een gezwel, foeilelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh jawel, doe ik ook wel eens als ik in een slechte bui ben.Laatst nog tegen Crane, dat was lachen, die vent hapte meteen.
![]()
Jij volwassen, whatever.Oke, is goed.
Hihi. Hoi.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy, nog een meisje!
De SC begint op een droom te lijken.
I know ZH! Daarbij, ik weet niet eens hoe jullie eruit zien. Devvie is er ook nog, en Skylark. etc! En Jordy... oh neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG!
In Canada is een paar minuten geleden iemand omgekomen in een auto-ongeluk!
[..]
Dat ik veel op hem lijk betekend niet dat je mij zomaar kan vergeten.
Omdat ik op het werk zat en niet ff weg kon om te fappenquote:
terechte klacht, vrij zijn FTWquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik op het werk zat en niet ff weg kon om te fappen
Jij hebt gewoon Alzheimer BobbyB. Je hebt nu al 10 keer een foto van mij gezien, en je vergeet het nogquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I know ZH! Daarbij, ik weet niet eens hoe jullie eruit zien. Devvie is er ook nog, en Skylark. etc! En Jordy... oh nee
Hee Florian, heb ik jou op hyves? Of is dat iemand anders van Fok!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon Alzheimer BobbyB. Je hebt nu al 10 keer een foto van mij gezien, en je vergeet het nog
Nee, maar ik snap best dat fok zich van bepaalde dingen wil distantiëren. Als je grapjes over de jodenvervolging (of wat dan ook) ga je maar naar een extreem-rechtsforum.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
True, maar de mods hoeven toch niet te bepalen wat grappig is?
Hoi.quote:
Ach hij was aan 't zeiken tegen iemand dat ie een nerd was, toen kon ik het niet laten om hem een lelijke dwerg te noemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Crane is echt een gezwel, foeilelijk. Echt leuk toen die rel rondom hem
.
What-eva.
PICS ORquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon Alzheimer BobbyB. Je hebt nu al 10 keer een foto van mij gezien, en je vergeet het nog
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap best dat fok zich van bepaalde dingen wil distantiëren. Als je grapjes over de jodenvervolging (of wat dan ook) ga je maar naar een extreem-rechtsforum.
[..]
Hoi.
Leuke muziek!
Post nog maar een keer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
hoeft ook zeker niet, maar waarschijnlijk was jij de enige die dit grappig vondquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
True, maar de mods hoeven toch niet te bepalen wat grappig is?
hey BPquote:
Inderdaad, zeker met dit mooi weer.quote:
Maar je bent hier ook welkom hoor!quote:
Welcome back chickiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lau en ik doen een uitwisselingsproject.Daarom post ik nu ook in de PUB SC.
Ik ga wel even een leuke fapfoto zoeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I know ZH! Daarbij, ik weet niet eens hoe jullie eruit zien. Devvie is er ook nog, en Skylark. etc! En Jordy... oh nee
Dat is mooiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hey BP![]()
[..]
Inderdaad, zeker met dit mooi weer.
[..]
Maar je bent hier ook welkom hoor!
Overloperquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lau en ik doen een uitwisselingsproject.Daarom post ik nu ook in de PUB SC.
Verschil is dat je het daar meent, ik vind wel dat hier grapjes moeten kunnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap best dat fok zich van bepaalde dingen wil distantiëren. Als je grapjes over de jodenvervolging (of wat dan ook) ga je maar naar een extreem-rechtsforum.
[..]
Omkomen in een auto-ongeluk is iets anders dan dat je schedel ingeslagen wordt en je vastgebonden wordt met een kussensloop om je nek.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG!
In Canada is een paar minuten geleden iemand omgekomen in een auto-ongeluk!
[..]
Dat ik veel op hem lijk betekend niet dat je mij zomaar kan vergeten.
WAT!?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:31 schreef Florian_ het volgende:
Nu ik weet dat de helft van die chicks in take me out (nu op rtl5) zich in een Don & Ad filmpje heeft laten doorsmeren is het veel leuker om te kijken
Ik heb een keer op één avond iets van 4 man toegevoegd ofzo. Check maarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee Florian, heb ik jou op hyves? Of is dat iemand anders van Fok!
Goedzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach hij was aan 't zeiken tegen iemand dat ie een nerd was, toen kon ik het niet laten om hem een lelijke dwerg te noemen.Toen noemde hij mij een vette nog wat.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die heb ik dacht ik wel. Ben al paar weken niet online geweest eropquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb een keer op één avond iets van 4 man toegevoegd ofzo. Check maar
Mij lijkt allebei niet echt prettig, maar goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omkomen in een auto-ongeluk is iets anders dan dat je schedel ingeslagen wordt en je vastgebonden wordt met een kussensloop om je nek.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OverloperBewaar je die leuke geintjes nu voor daar?
Die is uit de SC gegaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar is IQM, normaal is hij er 24/7?
?quote:
Als je maar hard genoeg slaat is het misschien nog minder pijnlijk ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omkomen in een auto-ongeluk is iets anders dan je schedel ingeslagen worden en vastgebonden worden met een kussensloop om je nek.
BANquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel grappig.
bwhehehequote:
Hij komt voor een onbepaalde tijd niet. Zie hier:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goedzo.
Je bent uberhaupt niet dik, dus flauw tegen-argument. Onee, het was niet eens argument waardig.
Waar is IQM, normaal is hij er 24/7?
niet als er uit het niets 15 hitler/joden plaatjes voorbij komen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verschil is dat je het daar meent, ik vind wel dat hier grapjes moeten kunnen.
Ha-ha, Obama vergelijken met Hitler! IK SNAP HEM!!1quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel grappig.
Boh!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg slaat is het misschien nog minder pijnlijk ook.
[/advocaat van de duivel]
Voor BB
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Post nog maar een keer.
De dames hier willen je best keuren.
Zotheid heet toch ook zo?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb een keer op één avond iets van 4 man toegevoegd ofzo. Check maar
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 02:23 schreef IQM het volgende:
Boh, ik ben er weg van. Voor onbepaalde tijd.
Dag, SC'ers.
quote:Op maandag 16 maart 2009 02:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Don't act like that.
Voordat mensen er allemaal wilde theorieën op los gaan laten:
Er is een user die zich kut voelt bij de dingen die ik tegen een andere user zeg en die andere user voelt zich daar weer schuldig door. Ik heb geen zin om users die mij wat meer aan het hart gaan zich kut te laten voelen, dus ga ik maar weg. Kan iedereen weer normaal doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Maar wel redelijk grappig?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet als er uit het niets 15 hitler/joden plaatjes voorbij komen natuurlijk![]()
die ook nog niet eens totaal grappig zijn
Dank je!quote:
Nee, Martijn (A.K.A. Martinus-Anthoniusquote:
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als jij je tieten post krijg je een duidelijke foto
Jij weet niet eens wie je toevoegd als vriendje?quote:
Oh. Nou ja, allebei met de M. Hè.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je!
Ik kijk wel erg serieus.
[..]
Nee, Martijn (A.K.A. Martinus-Anthonius)
Nee.quote:
Hij voegde mij toe.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wie je toevoegd als vriendje?
En het maar raar vinden dat je nog maagd ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:38 schreef gers het volgende:
GVD wat doen die pubers hier![]()
ze mogen alleen blijven als ze der tetten posten![]()
tienertietjes
Wattes? Ohquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
ah en WD ik herken je niet meer zo met die UI.
ik heb al wel liters ghb gemaakt maar ik durf nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En het maar raar vinden dat je nog maagd ben.
M'n ouders en zusjes beginnen ook allemaal met Mar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, allebei met de M. Hè.
Ik denk dat ik er hetzelfde over denk als jij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
Mijn god zeg. Ik hou m'n mening maar voor me.
Mja, ik ken het sowieso allemaal niet meer volgen hier, begin oud te wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dank je.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:40 schreef Fascination het volgende:
Mooie kleding Zotheid! Vooral die jas.
Ik was serieus.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:41 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb al wel liters ghb gemaakt maar ik durf niet
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, ik ken het sowieso allemaal niet meer volgen hier, begin oud te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem mijn vriendin soms ook Sanna...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, allebei met de M. Hè.
ja maar op fok zitten toch alleen maar kansloze nerdsquote:
No shit?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n ouders en zusjes beginnen ook allemaal met Mar.
quote:
Nice.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik noem mijn vriendin soms ook Sanna...
Maar hierdoor wel een ban waarschijnlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef behangplakker het volgende:
Oh, whehe deze kreeg ik door en moest ik posten ofzo![]()
weg
Disclaimer: Ik ben geheel onverantwoordelijk hiervoor.
Wat doe je hier dan. Ga je loverboy skills op de streets uitoefenenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar op fok zitten toch alleen maar kansloze nerds
geen vrouwen
Scheelt wel, kan ik me nooit verspreken.quote:
Je post het toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef behangplakker het volgende:
Ja, maar je wordt ook niet op fok ontmaagd. Als jouw gedrag hier representatief is voor het gedrag wat je in de maatschappij vertoond ziet het er slecht voor je uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar op fok zitten toch alleen maar kansloze nerds
geen vrouwen
No shit.quote:
Ben slechts een boodschapper, van wie zeg ik niet en ik post ook geen originele teksten ofzo van de persoon in kwestie.quote:
Hehe, ik heb al zo'n idee van wie dat is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef behangplakker het volgende:
Gaat het in de PUB SC ook zo?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:45 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar hierdoor wel een ban waarschijnlijk
Wacht even... heet ze zelf Sanna?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Scheelt wel, kan ik me nooit verspreken.
Maar je post het wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:44 schreef behangplakker het volgende:
Jouw post, jouw verantwoordelijkheid lijkt me.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ben slechts een boodschapper, van wie zeg ik niet en ik post ook geen originele teksten ofzo van de persoon in kwestie.
Namen posten. Nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, maar je wordt ook niet op fok ontmaagd. Als jouw gedrag hier representatief is voor het gedrag wat je in de maatschappij vertoond ziet het er slecht voor je uit.
[..]
No shit.
Vertelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, ik heb al zo'n idee van wie dat is.
Susannah. Maar Sanna of Susie vond ik altijd leuke klinken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wacht even... heet ze zelf Sanna?
Ik ben 8 april jarig.quote:
Hmm... hier heeft altijd ong. 10% wel een banquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee, in PUB wordt nooit iemand geband
Roep gewoon een keer tijdens de seks Sanna en denk dan even aan me.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Susannah. Maar Sanna of Susie vond ik altijd leuke klinken.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Roep gewoon een keer tijdens de seks Sanna en denk dan even aan me.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wij hebben het banrecordquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee, in PUB wordt nooit iemand geband
Maar dan komt hij gelijk klaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik ook hoor, ik hoef maar Sanna's fobo te openen en ik kan weer een schone onderbroek aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan komt hij gelijk klaar.
Als hij een beetje op mij zou lijken...![]()
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ik ook hoor, ik hoef maar Sanna's fobo te openen en ik kan weer een schone onderbroek aan.
of is dit teveel info?
Of: 'Oh Fok! Sanna!'quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And we're proudquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm... hier heeft altijd ong. 10% wel een ban
Nu heb ik zin in pizza.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:54 schreef Zotheid het volgende:
Weet je wat ik echt al heel lang niet meer gegeten heb? Pizza!
quote:
Als je geluk hebt, gaat ze er een voor je halen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou ze het raar vinden als ik krentenbol zou schreeuwen?
How about... yes? : Dquote:
Pardon?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan komt hij gelijk klaar.
Als hij een beetje op mij zou lijken...![]()
Bedankt! Ik weet meteen wat ik morgen ga eten!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:54 schreef Zotheid het volgende:
Weet je wat ik echt al heel lang niet meer gegeten heb? Pizza!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ik ook hoor, ik hoef maar Sanna's fobo te openen en ik kan weer een schone onderbroek aan.
of is dit teveel info?
Dat doet ze ook niet als ik "koffie" of "schoonmaken" roep, dus die kans is vrij kleinquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je geluk hebt, gaat ze er een voor je halen.
Heh?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
How about... yes? : D
[..]
Pardon?
Ik ook! Er zit hier een goede pizzeria in de buurt.quote:
Nou, vooruit dan.quote:
Dat is anders.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat doet ze ook niet als ik "koffie" of "schoonmaken" roep, dus die kans is vrij klein
Hehe, ja.quote:
Alsjeblieft!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedankt! Ik weet meteen wat ik morgen ga eten!
Oh, dus ik moet het gewoon tijdens de seks roepen. Nice, weer wat geleerd.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, hup, uit met broe....o wacht.
Je doet maar, ik haal hem toch bij onze pizzabakkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
*Snel aandelen [insert diepvriespizzamerk] koopt
Ja, doe dat maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet het gewoon tijdens de seks roepen. Nice, weer wat geleerd.
Kijk, dat stond niet in het boek "Het houden van vrouwen".
Neuj niks.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heh?![]()
[..]
Ik ook! Er zit hier een goede pizzeria in de buurt.
Heb je zin?
Bwhehe in het echt ben ik niet zo vrouw onvriendelijk hoor.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je doet maar, ik haal hem toch bij onze pizzabakker
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwhehe in het echt ben ik niet zo vrouw onvriendelijk hoor.
Voor jou wel schat, jwt!quote:
Hihi, oke.quote:
Vrouwonvriendelijk is 1 woord.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwhehe in het echt ben ik niet zo vrouw onvriendelijk hoor.
Ik ben op zoek naar een houtbewerkert.quote:
Waarom denk je dat ze naar de States gevlucht is?quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, oke.
[..]
Vrouwonvriendelijk is 1 woord.
Om de economische crisis te ontketenen!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze naar de States gevlucht is?
Dat lijkt mij dus ook het grootste probleem. Succes nog!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een houtbewerkert.
Er zijn wel bedrijven maar die zijn meer als je een houten zolder wilt laten bouwen, of een schuur etc...![]()
De bedoeling is dat het hout wordt gevlakt tot 90graden, dan kan ik de balken aan elkaar lijmen en zagen.
Of ik moet een lintzaag en een schuurmachine waar een werkvlak op zit die 90 graden tegenover de schuurband zit.
Dus op het moment staat het even stil.
Ja lieverd.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Om de economische crisis te ontketenen!![]()
![]()
Welwaar! Dat is bij deze ook 1 woord. Scheelt weer spaties.quote:
Sinéad is sowieso mjumz.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
Oh wolvendagen, wat vond je van dat liedje dat ik je drie jaar geleden heb gestuurd?
Dus je gaat 4 april Sanna roepen tijdens de seks?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja lieverd.Na 19 maart heb ik ook nog eens een beter beeld van je dus dan kan ik heel goed aan je denken.
En bewijs leveren hiervan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je gaat 4 april Sanna roepen tijdens de seks?
Pciesletterszijnalduurgenoegindecrisis.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welwaar! Dat is bij deze ook 1 woord. Scheelt weer spaties.
waar komt dit nu weer vandaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef Zotheid het volgende:
Ik bijt in je oor
Ik kietel je tot het pijn doet
Besnuffel je tot je 't uitroept:
'Stop, ik geef me over!'
Ik heb je door
Jij wil een droomprinsesje
Je eigen danseresje
Uit duizend-en-n-nacht
Maak van die droom realiteit
En neem me mee op je vliegend tapijt
Wij liggen neer, de wind in m'n haar
Gaat wild te keer, stop nu maar want
Ik voel de kriebels in m'n buik
Zijn het die strikjes in m'n haren?
Op zoek naar Ali Baba's buit
Niets kan me bedaren
Ik voel de kriebels in m'n buik
Zijn het die lichtjes in je ogen?
Op zoek naar Ali Baba's buit
Stop nu maar, want ...
Ah ...
WTF?
JA!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je gaat 4 april Sanna roepen tijdens de seks?
quote:
Enmijnspatiebalkslijtminderhard!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pciesletterszijnalduurgenoegindecrisis.
Bijappleslijterheulemaalnooitiets!quote:
THATS THREE TIMES YOU PROMISE!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JA!
[..]Alleen voor jullie 2 dan.
[..]
Enmijnspatiebalkslijtminderhard!
Gaaf.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sinéad is sowieso mjumz.
Ik kwam er achter dat papa er CD's van heeft.
Ik roep sowieso al Sanna tijdens seks, van het denken aan jou kan ik geen bewijs leveren, helaasquote:
Daar hebben m'n ouders ook alles van liggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaaf.M'n ouders vinden het verschrikkelijk.
Je moet dan ook eens wat van Kate Bush luisteren, misschien vind je dat dan ook wel leuk.
Oh en damn your eyes is mooi van Sinead.
Jawelwantdiegaanrottenalszevandeboomzijngevallen.quote:
Maar je gaat het wel doen, want je beloofde het me net drie keer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik roep sowieso al Sanna tijdens seks, van het denken aan jou kan ik geen bewijs leveren, helaas
Wauw.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar hebben m'n ouders ook alles van liggen.
Ik maak mijn beloftes aan jou altijd waar!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar je gaat het wel doen, want je beloofde het me net drie keer.
4EBEBBEBEBBEquote:
quote:
Jamaardatisweerwatanders.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawelwantdiegaanrottenalszevandeboomzijngevallen.
nog door polen gestalktquote:
Oké.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik maak mijn beloftes aan jou altijd waar!
Oja, Sanna, nog bedankt voor de Zooey Deschanel pic in de vorige SC!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar je gaat het wel doen, want je beloofde het me net drie keer.
geelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
Converse All Stars #10
Help mij eens welk derde paar ik moet nemen.
Blauwquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
Converse All Stars #10
Paarsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
Converse All Stars #10
In dat geval: Blauw.quote:
HR.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, Sanna, nog bedankt voor de Zooey Deschanel pic in de vorige SC!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In dat geval: Blauw.
Ik wil het niet met jou eens zijn![]()
Hoge Raad? Welk(e) arrest/uitspraak?quote:
quote:
Mooie schoenen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik heb die ook al, dat lijkt er best veel op toch?
rechtensletjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoge Raad? Welk(e) arrest/uitspraak?
High Resolution.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoge Raad? Welk(e) arrest/uitspraak?
hey zvo!quote:
bij fas denk ik nietquote:
Een oud-klasgenoot.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:32 schreef Fascination het volgende:
Whehe, van wie is die quote in je sig, Zotheid?
quote:
Nee, maar ik schijn wel erger te zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, je was dus een paupert vroeger?
Oh over non-humor gesproken:
Mannen die schattig doen![]()
Cavi, ja.quote:
BB !quote:
Nee, gelukkig nietquote:
Niemand ziet je natuurlijk hè!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel bijna verpletterd in de tram.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tram 9?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavi, ja.![]()
[..]
BB !![]()
[..]
Nee, gelukkig niet![]()
Wel bijna verpletterd in de tram.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niemand ziet je natuurlijk hè![ afbeelding ]
Wat, is 4EBE nog kleiner dan jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat, is 4EBE nog kleiner dan jij?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niemand ziet je natuurlijk hè![ afbeelding ]
NaaisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee, tram 9 was heen best rustig.quote:
Hoe groot dan?quote:
Erg interessant.quote:
4EBE is 1.60m volgens mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe groot dan?
Ik zie net dat behangplakker ook weer is gebanned voor een week.
Tram 11 en 12 zijn nog erger dan tram 9 toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, tram 9 was heen best rustig.
Terug met tram 11 of 12![]()
![]()
![]()
Had ik nog geluk dat het geen markt was...
Waarom wordt dat onthouden?quote:
NEE DAT WEET IK.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:49 schreef Florian_ het volgende:
Vergeet trouwens niet: vanavond Rijdende Rechter, 22:30!
Vanavond is een soort verzameling van allerlei fragmenten van het afgelopen seizoen, geen hele zaak dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:49 schreef Florian_ het volgende:
Vergeet trouwens niet: vanavond Rijdende Rechter, 22:30!
Tram 9 is helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tram 11 en 12 zijn nog erger dan tram 9 toch?
Ja, en niet eens met de aflevering over het tuinhekje. Da's wel matig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Vanavond is een soort verzameling van allerlei fragmenten van het afgelopen seizoen, geen hele zaak dus.
Tram 9 toch ook?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tram 9 is helemaal niet erg.
Tram 11 en 12 gaan door de schilderswijk, dus reken maar uit![]()
Tram 6 ook trouwens.
Die kan je ook gewoon op het internet zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, en niet eens met de aflevering over het tuinhekje. Da's wel matig.
Deze?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, en niet eens met de aflevering over het tuinhekje. Da's wel matig.
Bij mij wel... Heel vervelend elke keer die lettertjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:51 schreef Zotheid het volgende:
In het echte leven is er geen ondertiteling.
Het zit diep he?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alsof jij de mensen die kleiner zijn dan jij niet onthoudt!
"Godverdomme."quote:
Weet ik, maar vandaag is er een terugblik van een aantal zaken. Ik had wel willen weten of dat tuinhekje er nou daadwerkelijk is gekomen of nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:53 schreef Zotheid het volgende:
Die kan je ook gewoon op het internet zien.
Inderdaad, dom wijf. "Ja moeder heeft het er al moeilijk mee als er een andere zender op moet."quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
"Godverdomme."
"Dan kunnen ze mij net zo goed onder de grond stoppen."
"Onder de grond, het liefst. Ik hoop dat het vanavond nog kan."
![]()
Voor een debiel tuinhekje.
Leuke meid die mevrouw van de Broek.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
"Godverdomme."
"Dan kunnen ze mij net zo goed onder de grond stoppen."
"Onder de grond, het liefst. Ik hoop dat het vanavond nog kan."
![]()
Voor een debiel tuinhekje.
Je mag mijn lenzen wel lenen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij mij wel... Heel vervelend elke keer die lettertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |