Dat durft ie niet. Ik ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Laaaame.
Ik denk nu komt er een vette diss.
Newton Faulkner.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
Hier kan lil nogwat een puntje aan zuigen.
Ik wou al zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat durft ie niet. Ik ook niet trouwens.
Joahquote:
Diss jij dan eens Allure, daar ben je zo goed in.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Laaaame.
Ik denk nu komt er een vette diss.
Je bent net te laat Smart_ass.quote:
Ewa chickiej!quote:
Sja, dat krijg je hèquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Onderhand gaat het banmeld topic harder dan de SC
Bwehehe.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb mijn vakantiebestemming gevonden.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=nederland%2C%20colorado&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=il
Wat is er aan de hand dan?quote:
Uitdagen, stoer doen, uitdagen en stoer doen.quote:
Lees de vorige SC maar... tenminste, wat er nog van over is.quote:
Heuj.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ewa chickiej!
Je ga niet chille met die nigga toG?
Een "relletje". Paar users postten nazi-achtige dingen en dat kan blijkbaar niet, ook niet als 't grappig bedoeld is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fuck men, wat heb ik nou weer gemist?
Women only gaat Remlof voor!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
Zeg remlof, laat je nog wel iemand over hier
Ja, ik zie wel CO, VS staanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zie je wel Nederland, CO, VS? Want iemand anders zag alleen Nederland van hier. Zeg maar.
________/\_______\o/_____quote:
Ik prefereer Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb mijn vakantiebestemming gevonden.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=nederland%2C%20colorado&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=il
ja wat de fak, dadelijk zit ik hier alleen met al die meiden en Florian_.quote:
En dat vind jij erg?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja wat de fak, dadelijk zit ik hier alleen met al die meiden en Florian_.
In Nederland, CO is een meisje vermoord door Ted Bundy!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik prefereer Amsterdam.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Amsterdam,+Buchanan+No.+304,+SK,+Canada&sll=52.35859,4.876189&sspn=0.059652,0.11467&ie=UTF8&split=0&z=16&iwloc=addr
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik kan toch niet zomaar uit het niets dissenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Diss jij dan eens Allure, daar ben je zo goed in.![]()
Je hebt trouwens ook al heel lang geen topic geopend. Het wordt weer tijd vind ik.
Je kunt nog altijd een ban aanvragen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is 1 dag leuk.quote:
Ik heet geen BT.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd een ban aanvragen.
en dat vind je erg omdatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh god, enfant terrible is er ook weer.quote:
Als je de volgende keer wel gaat, kan ik dan mee? Ik weet nog wat leuke verhalen over de hofstad.quote:
Grappig is ook maar een kwestie van smaak. Ik weet niet wat er gebeurt is maar als het even smakeloos is als die kloon van ng ben ik blij dat ik het gemist heb.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een "relletje". Paar users postten nazi-achtige dingen en dat kan blijkbaar niet, ook niet als 't grappig bedoeld is.En toen gaf ik nog juridische argumenten.
![]()
Kijk maar in het banmeldtopic.
Ja, lief hé?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kom je de KLB SC bemand houden nu er zoveel afvallers zijn?
weet niet of je die lesbo act vanmiddag gezien hebtquote:
Oh jawel, doe ik ook wel eens als ik in een slechte bui ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik kan toch niet zomaar uit het niets dissen. En ik heb geen zin meer om klaag topics te openen, ik ben nu kei volwassen enzo
. Als ik een goede ingeving krijg laat ik het je natuurlijk meteen weten!
OMG!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In Nederland, CO is een meisje vermoord door Ted Bundy!
Dat ik veel op hem lijk betekend niet dat je mij zomaar kan vergeten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je ne suis pas un enfant terrible.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh god, enfant terrible is er ook weer.
Nee, dan wil ik er wel uitgaan met een BANG. Dat snap je natuurlijk ook wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Remlof kan lezen, dus hij ziet dan BobbyB staan en dan doet hij zo van 'ban'.
ja, en dat vind je erg omdat?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
weet niet of je die lesbo act vanmiddag gezien hebt
Heuy, nog een meisje!quote:
True, maar de mods hoeven toch niet te bepalen wat grappig is?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
Grappig is ook maar een kwestie van smaak. Ik weet niet wat er gebeurt is maar als het even smakeloos is als die kloon van ng ben ik blij dat ik het gemist heb.
Crane is echt een gezwel, foeilelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh jawel, doe ik ook wel eens als ik in een slechte bui ben.Laatst nog tegen Crane, dat was lachen, die vent hapte meteen.
![]()
Jij volwassen, whatever.Oke, is goed.
Hihi. Hoi.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy, nog een meisje!
De SC begint op een droom te lijken.
I know ZH! Daarbij, ik weet niet eens hoe jullie eruit zien. Devvie is er ook nog, en Skylark. etc! En Jordy... oh neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG!
In Canada is een paar minuten geleden iemand omgekomen in een auto-ongeluk!
[..]
Dat ik veel op hem lijk betekend niet dat je mij zomaar kan vergeten.
Omdat ik op het werk zat en niet ff weg kon om te fappenquote:
terechte klacht, vrij zijn FTWquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik op het werk zat en niet ff weg kon om te fappen
Jij hebt gewoon Alzheimer BobbyB. Je hebt nu al 10 keer een foto van mij gezien, en je vergeet het nogquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I know ZH! Daarbij, ik weet niet eens hoe jullie eruit zien. Devvie is er ook nog, en Skylark. etc! En Jordy... oh nee
Hee Florian, heb ik jou op hyves? Of is dat iemand anders van Fok!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon Alzheimer BobbyB. Je hebt nu al 10 keer een foto van mij gezien, en je vergeet het nog
Nee, maar ik snap best dat fok zich van bepaalde dingen wil distantiëren. Als je grapjes over de jodenvervolging (of wat dan ook) ga je maar naar een extreem-rechtsforum.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
True, maar de mods hoeven toch niet te bepalen wat grappig is?
Hoi.quote:
Ach hij was aan 't zeiken tegen iemand dat ie een nerd was, toen kon ik het niet laten om hem een lelijke dwerg te noemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Crane is echt een gezwel, foeilelijk. Echt leuk toen die rel rondom hem
.
What-eva.
PICS ORquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon Alzheimer BobbyB. Je hebt nu al 10 keer een foto van mij gezien, en je vergeet het nog
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap best dat fok zich van bepaalde dingen wil distantiëren. Als je grapjes over de jodenvervolging (of wat dan ook) ga je maar naar een extreem-rechtsforum.
[..]
Hoi.
Leuke muziek!
Post nog maar een keer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
hoeft ook zeker niet, maar waarschijnlijk was jij de enige die dit grappig vondquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
True, maar de mods hoeven toch niet te bepalen wat grappig is?
hey BPquote:
Inderdaad, zeker met dit mooi weer.quote:
Maar je bent hier ook welkom hoor!quote:
Welcome back chickiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lau en ik doen een uitwisselingsproject.Daarom post ik nu ook in de PUB SC.
Ik ga wel even een leuke fapfoto zoeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I know ZH! Daarbij, ik weet niet eens hoe jullie eruit zien. Devvie is er ook nog, en Skylark. etc! En Jordy... oh nee
Dat is mooiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hey BP![]()
[..]
Inderdaad, zeker met dit mooi weer.
[..]
Maar je bent hier ook welkom hoor!
Overloperquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lau en ik doen een uitwisselingsproject.Daarom post ik nu ook in de PUB SC.
Verschil is dat je het daar meent, ik vind wel dat hier grapjes moeten kunnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap best dat fok zich van bepaalde dingen wil distantiëren. Als je grapjes over de jodenvervolging (of wat dan ook) ga je maar naar een extreem-rechtsforum.
[..]
Omkomen in een auto-ongeluk is iets anders dan dat je schedel ingeslagen wordt en je vastgebonden wordt met een kussensloop om je nek.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG!
In Canada is een paar minuten geleden iemand omgekomen in een auto-ongeluk!
[..]
Dat ik veel op hem lijk betekend niet dat je mij zomaar kan vergeten.
WAT!?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:31 schreef Florian_ het volgende:
Nu ik weet dat de helft van die chicks in take me out (nu op rtl5) zich in een Don & Ad filmpje heeft laten doorsmeren is het veel leuker om te kijken
Ik heb een keer op één avond iets van 4 man toegevoegd ofzo. Check maarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee Florian, heb ik jou op hyves? Of is dat iemand anders van Fok!
Goedzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach hij was aan 't zeiken tegen iemand dat ie een nerd was, toen kon ik het niet laten om hem een lelijke dwerg te noemen.Toen noemde hij mij een vette nog wat.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die heb ik dacht ik wel. Ben al paar weken niet online geweest eropquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb een keer op één avond iets van 4 man toegevoegd ofzo. Check maar
Mij lijkt allebei niet echt prettig, maar goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omkomen in een auto-ongeluk is iets anders dan dat je schedel ingeslagen wordt en je vastgebonden wordt met een kussensloop om je nek.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OverloperBewaar je die leuke geintjes nu voor daar?
Die is uit de SC gegaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar is IQM, normaal is hij er 24/7?
?quote:
Als je maar hard genoeg slaat is het misschien nog minder pijnlijk ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omkomen in een auto-ongeluk is iets anders dan je schedel ingeslagen worden en vastgebonden worden met een kussensloop om je nek.
BANquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel grappig.
bwhehehequote:
Hij komt voor een onbepaalde tijd niet. Zie hier:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goedzo.
Je bent uberhaupt niet dik, dus flauw tegen-argument. Onee, het was niet eens argument waardig.
Waar is IQM, normaal is hij er 24/7?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |