Dat durft ie niet. Ik ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Laaaame.
Ik denk nu komt er een vette diss.
Newton Faulkner.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
Hier kan lil nogwat een puntje aan zuigen.
Ik wou al zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat durft ie niet. Ik ook niet trouwens.
Joahquote:
Diss jij dan eens Allure, daar ben je zo goed in.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Laaaame.
Ik denk nu komt er een vette diss.
Je bent net te laat Smart_ass.quote:
Ewa chickiej!quote:
Sja, dat krijg je hèquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
Onderhand gaat het banmeld topic harder dan de SC
Bwehehe.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb mijn vakantiebestemming gevonden.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=nederland%2C%20colorado&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=il
Wat is er aan de hand dan?quote:
Uitdagen, stoer doen, uitdagen en stoer doen.quote:
Lees de vorige SC maar... tenminste, wat er nog van over is.quote:
Heuj.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ewa chickiej!
Je ga niet chille met die nigga toG?
Een "relletje". Paar users postten nazi-achtige dingen en dat kan blijkbaar niet, ook niet als 't grappig bedoeld is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fuck men, wat heb ik nou weer gemist?
Women only gaat Remlof voor!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:08 schreef BobbyB het volgende:
Zeg remlof, laat je nog wel iemand over hier
Ja, ik zie wel CO, VS staanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zie je wel Nederland, CO, VS? Want iemand anders zag alleen Nederland van hier. Zeg maar.
________/\_______\o/_____quote:
Ik prefereer Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb mijn vakantiebestemming gevonden.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=nederland%2C%20colorado&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=il
ja wat de fak, dadelijk zit ik hier alleen met al die meiden en Florian_.quote:
En dat vind jij erg?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja wat de fak, dadelijk zit ik hier alleen met al die meiden en Florian_.
In Nederland, CO is een meisje vermoord door Ted Bundy!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik prefereer Amsterdam.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Amsterdam,+Buchanan+No.+304,+SK,+Canada&sll=52.35859,4.876189&sspn=0.059652,0.11467&ie=UTF8&split=0&z=16&iwloc=addr
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik kan toch niet zomaar uit het niets dissenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Diss jij dan eens Allure, daar ben je zo goed in.![]()
Je hebt trouwens ook al heel lang geen topic geopend. Het wordt weer tijd vind ik.
Je kunt nog altijd een ban aanvragen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is 1 dag leuk.quote:
Ik heet geen BT.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd een ban aanvragen.
en dat vind je erg omdatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh god, enfant terrible is er ook weer.quote:
Als je de volgende keer wel gaat, kan ik dan mee? Ik weet nog wat leuke verhalen over de hofstad.quote:
Grappig is ook maar een kwestie van smaak. Ik weet niet wat er gebeurt is maar als het even smakeloos is als die kloon van ng ben ik blij dat ik het gemist heb.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een "relletje". Paar users postten nazi-achtige dingen en dat kan blijkbaar niet, ook niet als 't grappig bedoeld is.En toen gaf ik nog juridische argumenten.
![]()
Kijk maar in het banmeldtopic.
Ja, lief hé?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kom je de KLB SC bemand houden nu er zoveel afvallers zijn?
weet niet of je die lesbo act vanmiddag gezien hebtquote:
Oh jawel, doe ik ook wel eens als ik in een slechte bui ben.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik kan toch niet zomaar uit het niets dissen. En ik heb geen zin meer om klaag topics te openen, ik ben nu kei volwassen enzo
. Als ik een goede ingeving krijg laat ik het je natuurlijk meteen weten!
OMG!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
In Nederland, CO is een meisje vermoord door Ted Bundy!
Dat ik veel op hem lijk betekend niet dat je mij zomaar kan vergeten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |