quote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Tontenham
De redactie vind het wel best.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Beetje opvallend hoe hij voor Madrid is altijd.
Wordt nog herhaald toch, om 23u ofzo?quote:
Nolanquote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Witte zakdoek is duidelijk voor Pedersen.
[ afbeelding ]
Epic fail.
Nolan????quote:
Echt waar?quote:
AZ United.quote:Maandag 23 maart is Stijn Schaars te gast in Sport1 United. De aanvoerder van AZ is bezig aan een ijzersterke comeback na lang te hebben gekampt met een enkelblessure. Schaars wordt aan tafel vergezeld door analist Aad de Mos, journalist Edwin Struis (Sportweek) en presentator John van Vliet. Zij bespreken de gebeurtenissen van de afgelopen week.
Misselijk figuur is het.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:02 schreef venomsnake het volgende:
Haha, altijd leuk om te zien als Rooney pissed is.
Die jongen kan helemaal gek worden..
Kansloos ja, en alleen omdat hij een keer smste waarom hij er niet inzatquote:
Ik sla dit keer zeer waarschijnlijk maar over.quote:Foppe de Haan is maandagavond te gast in Sport1 United. De voormalig bondscoach van jong Oranje en SC Heerenveen wordt aan tafel vergezeld door Peter Bosz, de bij Feyenoord opgestapte technisch directeur kijkt nog één keer terug op de voor hem en de Stadionclub rumoerige periode. Koen Greven, journalist van het NRC handelsblad is de derde hoofdgast, de presentatie is in handen van John van Vliet. De uitzending begint om 21.00 uur.
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik sla dit keer zeer waarschijnlijk maar over.
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik sla dit keer zeer waarschijnlijk maar over.
quote:Cor Pot is vanavond te gast in Sport1 United. De voormalige assistent van Dick Advocaat bij Zenit Sint-Petersburg wordt aan tafel vergezeld door analist Aad de Mos, journalist Taco van den Velde van Voetbal International en presentator Kees Jansma. Vanaf 21.00 uur bespreken de vier de gebeurtenissen van de afgelopen week in Sport1 United.
Wtf.. Ik klikte gewoon op de banner?quote:Op maandag 6 april 2009 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens Sport1.nl is Wetzel te gast:
[..]
Ik heb hem vandaag nog een keer of 20 zitten kijken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik krijg maar niet genoeg van het doelpunt van Macheda.
So true.quote:Op maandag 6 april 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag nog een keer of 20 zitten kijken.
Wat een goal. Wat een debuut en wat een moment om te scoren.
This is football.
Had ik gister (Amsterdam).quote:Op maandag 6 april 2009 21:29 schreef Pulu het volgende:
meer rotterdammers (upc) mensen last van storing op zijn mediabox....enkele comm. zenders waaronder sportkanalen vertonen slecht beeld?
Wetzelquote:Andre Wetzel is maandagavaond te gast in Sport1 United. Wetzel was coach van ADO Den Haag, maar is met de komst van Raymond Atteveld als trainer doorgeschoven naar de functie van technisch directeur bij de tegen degradatie strijdende club. ADO deed zichzelf afgelopen weekend opnieuw tekort door een 3-0 voorsprong weg te geven.
Wetzel wordt aan tafel vergezeld door Sport1-analist Wim Kieft, Parool-journalist Dick Sintenie en presentator Kees Jansma. Zij bespreken de voetbalactualiteiten, die opgefleurd worden door bijzondere beelden van de voorbije voetbalweek.
Keer of 10 maar idd.quote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Pokerking het volgende:
Jammer dat het vrijwel nooit herhaald, want het is op een kut tijd
Straks om 23.00 uur op kanaal 3.quote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Pokerking het volgende:
Jammer dat het vrijwel nooit herhaald, want het is op een kut tijd
Sierdquote:In Sport1 United bespreken Vitesse-trainer Theo Bos, FC Twente-speler en analist Kenneth Perez, Sport1-verslaggever Sierd de Vos en presentator John van Vliet maandagavond de voetbalactualiteiten. Eén van de gespreksonderwerpen is het ontslag van Jürgen Klinsmann als trainer bij Bayern München.
Met z'n kranten uit Sevilla.quote:Op maandag 27 april 2009 21:03 schreef venomsnake het volgende:
Sierd.
Mijn favo voetbalverslaggever / docu maker.
Goede vraag eigenlijk..quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
Hoe oud is Sierd eigenlijk? Gezien zijn loopbaan moet hij toch al een jaar of vijftig zijn, maar dat zou je niet zeggen.
Jammer?quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneijder en Robben zijn zaterdag ook niet van de partij. Jammer.
Nou ja ik was wel benieuwd of ze zich ook staande konden houden in de grootste, meest beladen wedstrijd van het jaar.quote:
quote:Aanstaande maandag is Louis van Gaal te gast in Sport1 United. Er zal tijdens de uitzending onder andere gesproken worden over het prachtige seizoen dat van Gaal met AZ gedraaid heeft.
Naast Louis van Gaal zullen ook Aad de Mos (analist) en Taco van den Velde (VI) te gast zijn. Net zoals iedere week is het mogelijk om jouw vraag aan de gasten te stellen.
De presentatie van Sport1 United is in handen van John van Vliet, de uitzending begint as. maandag om 21.00 uur op het hoofdkanaal.
Kut gemist.quote:
Gooool Gooooool Goooooolquote:Op maandag 4 mei 2009 18:12 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik had graag gehoord wat Sierd te zeggen heeft.
Precies.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef venomsnake het volgende:
Waarom doet hij zo geheimzinnig, het is toch al lang duidelijk dat hij naar Bayern gaat man.
Mijn vrienden bij Studio Voetbal.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Lol, geeft Louis even een sneer naar de NOS.
Was even drinken aan het halen maar dat was de actie die over een x aantal schijven ging vanaf de middenlijn en waarbij Iniesta nog op het einde aflegde op Messi zeker?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:31 schreef venomsnake het volgende:
Als het was gelukt, lieve heer, als het was gelukt..![]()
Wat een actie was dat
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was even drinken aan het halen maar dat was de actie die over een x aantal schijven ging vanaf de middenlijn en waarbij Iniesta nog op het einde aflegde op Messi zeker?
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:02 schreef Plato1980 het volgende:
De meeste scheidsrechters hebben geen oriëntatie.
quote:
Hij heeft wel gelijk, ik erger me ook aan dat gedrag.quote:
Gelukkig niks gemist dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
Beetje gezapige uitzending verder.
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben tijdens DWDD in slaap gevallen (letterlijk ja)
Pierre en Van Geelquote:Aanstaande maandag is Pierre van Hooijdonk te gast in Sport1 United. Er zal tijdens de uitzending onder andere gesproken worden over de kampioenschappen van Internazionale, Barcelona en Manchester United van dit weekend.
Naast Pierre van Hooijdonk zullen ook Martin van Geel en David Endt te gast zijn. Net zoals iedere week is het mogelijk om jouw vraag aan de gasten te stellen.
LIVEquote:SPORT1 UNITED
Aanstaande maandag is Pierre van Hooijdonk te gast in Sport1 United. Er zal tijdens de uitzending onder andere gesproken worden over de kampioenschappen van Internazionale, Barcelona en Manchester United van dit weekend.
Naast Pierre van Hooijdonk zullen ook Martin van Geel en David Endt te gast zijn. Net zoals iedere week is het mogelijk om jouw vraag aan de gasten te stellen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:17 schreef TargaFlorio het volgende:
van Hooijdonk, van Geel en Endt
Nee dank je, deze uitzending sla ik over.
quote:In Sport1 United zijn maandagavond Frans Hoek,Marc van Hintum en Jaap de Groot te gast aan tafel bij presentator John van Vliet om de voetbalactualiteiten te bespreken.
Hoek is keeperstrainer bij de Poolse nationale ploeg en had in het verleden onder anderen de huidige Champions League-finalisten Edwin van der Sar (Manchester United) en Víctor Valdés (Barcelona) onder zijn hoede. Van Hintum is analist bij Sport1 en werkt als technisch directeur bij Vitesse. De Groot is chef sport van De Telegraaf.
quote:DEMY DE ZEEUW TRAPT AF IN NIEUWE SPORT1 UNITED
Sport1 United maakt vanavond zijn rentree. Ajax-middenvelder Demy de Zeeuw is de eerste gast die samen met de Sport1-analisten Marc van Hintum en Henk Spaan aanschuift om onder leiding van presentator John van Vliet de voetbalactualiteiten te bespreken. Sport1 United is iedere maandag te zien vanaf 20:00 uur en is ook live en gratis te bekijken op www.sport1.nl.
Na afloop van Sport1 United (21:00 uur) zendt Sport1 een overzicht uit van de wedstrijden uit de Spaanse Primera División. Sport1 sluit de avond af met een live verslag van de eerste competitiewedstrijd van de Spaanse landskampioen. Barcelona-Sporting Gijón begint om 22.00 uur. Het commentaar bij deze wedstrijd is van Eddy Poelmann.
Hands down.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:48 schreef sevenjs het volgende:
Sport1 United > Voetbal International
Hey nu je het zeg ja, ideaal.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Tijdstip is in ieder geval slimmer gekozen dan vorig seizoen. Alleen daarom zal ik al vaker kijken.
quote:PETROVIC TE GAST IN SPORT1 UNITED
Sport1 United heeft ook vanavond weer een aansprekende line-up. Zeljko Petrovic is vanavond te gast. De oud-trainer van RKC en assistent van Martin Jol bij Hamburger SV schuift samen met Sport1-analist Wim Kieft en journalist Henk Hoijtink om onder leiding van presentator John van Vliet de voetbalactualiteiten te bespreken. Sport1 United is iedere maandag te zien vanaf 20:00 uur en is ook live en gratis te bekijken op www.sport1.nl.
Zijn genoeg mooie kloebs om over te pratenquote:Op maandag 7 september 2009 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
Zo tussen 2 interlands zal het echt nergens over gaan, ik pas denk ik. Zeker zonder kloepvoetbal dus.
Is ook als stream beschikbaar op sport1.nlquote:Op maandag 14 september 2009 13:13 schreef PiraatPiet het volgende:
Zijn deze afleveringen ook nog ergens terug te kijken? Vorig jaar toen wij voor een paar maanden Sport1 hadden was het altijd wel een aardig programma.
Gullitquote:Maandag 14 september om 20:00 uur bespreken vier kopstukken uit de voetbalwereld de gebeurtenissen van de afgelopen week in Sport1 United. Sport1-presentator Kees Jansma zit aan tafel met analist Wim Kieft en sportjournalist Frits Barend. Deze week is Ruud Gullit de hoofdgast.
En in die zandbak voor altijd zoek raakt.quote:Op maandag 14 september 2009 19:38 schreef Dos37 het volgende:
Gullit
wordt tijd dat die weer een club neemt ergens in Qatar ofzo
Heb je een linkje?quote:Op maandag 14 september 2009 18:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is ook als stream beschikbaar op sport1.nl
quote:
quote:Sport1 United is ook deze maandagavond weer van de partij. Mark Wotte - voormalig technisch directeur van Sunderland - analyticus Hans Kraay senior en Volkskrant-journalist Willem Vissers schuiven aan bij presentator Kees Jansma om de voetbalactualiteiten van de afgelopen week te behandelen. Sport1 United is iedere maandag te zien vanaf 20:00 uur op het hoofdkanaal. Ook via www.sport1.nl/live kun je live en gratis meekijken.
Typo. Het was inderdaad Southampton waar hij samen met Poortvliet werkte.quote:Op maandag 21 september 2009 19:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sunderland? Dat was toch Southampton?
En daar dan winnen, dat is het ultieme.quote:Op maandag 21 september 2009 20:06 schreef venomsnake het volgende:
Hehe. Dat zou wel humor zijn ja mocht Barcelona de CL finale nu gaan halen..
Dat zou echt ultiem zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En daar dan winnen, dat is het ultieme.
Mochten wij ooit kampioen worden dan hoop ik dat dat in Maastricht gebeurt.
de hele wedstrjid op de bankquote:
En dan de tribune beklimmen waar Juan Carlos de Cup uitreikt.quote:Op maandag 21 september 2009 20:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zou echt ultiem zijn..
Helemaal nu Real honderden miljoenen heeft lopen investeren.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan de tribune beklimmen waar Juan Carlos de Cup uitreikt.
Het is gewoon de jonge Kraaij 25 jaar verder.quote:Op maandag 21 september 2009 20:22 schreef Dos37 het volgende:
Hans Kraaij deze is nog belachelijker dan die andere.
Het is meer dat die clubs die ouders een baan aanbieden, meestal als scout maar heb ook al gehoord dat je als tuinman ergens aan de slag konden voor een salaris van 300.000 euro, zou jij dat niet doen? Drie ton kan voor mensen hier al bijna 10 jaar werken zijn, laat staan als je uit een "arm" land komt.quote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad, sowieso snap ik de ouders van zulke jongens niet. Ik zou mijn kind nooit toestemming geven om op zijn 15e in Engeland te gaan spelen. Als hij goed genoeg is komt hij er toch wel en zo niet dan heeft hij en minste zijn school nog achter de hand.
Nee, ik zou niet voor 300.000 euro als tuinman gaan werken, aangezien ik dat werk niet wil doen en mijn loopbaan hier kapot zou maken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef kabonk het volgende:
[..]
Het is meer dat die clubs die ouders een baan aanbieden, meestal als scout maar heb ook al gehoord dat je als tuinman ergens aan de slag konden voor een salaris van 300.000 euro, zou jij dat niet doen? Drie ton kan voor mensen hier al bijna 10 jaar werken zijn, laat staan als je uit een "arm" land komt.
Voor 3 ton per jaar wil jij niet een paar tuintjes harken een paar jaar.quote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet voor 300.000 euro als tuinman gaan werken, aangezien ik dat werk niet wil doen en mijn loopbaan hier kapot zou maken.
Als je het idee hebt dat daar betere coaches rondlopen en dus beter voorbereid is op het leven van profvoetballer?quote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad, sowieso snap ik de ouders van zulke jongens niet. Ik zou mijn kind nooit toestemming geven om op zijn 15e in Engeland te gaan spelen. Als hij goed genoeg is komt hij er toch wel en zo niet dan heeft hij en minste zijn school nog achter de hand.
Daar streef ik niet naar en ik wil ook geen eigen zaak. Ik wil een baan voor circa 40 uur per week, waar ik aardig mee verdien en in grote lijnen dus kan doen wat ik wil. Dat is wat ik nu heb en dat geef ik niet zomaar op, ik hoef niet rijk te worden.quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voor 3 ton per jaar wil jij niet een paar tuintjes harken een paar jaar.
Kun je in een paar jaar miljonair worden om daarna een leuk zaakje te openen ergens.
Maar wat is het rendement? Het is misschien nog te vroeg om het goed te kunnen beoordelen, maar tot nu toe is er nog geen van die Nederlandse jongens doorgebroken. Sowieso lopen er bij de Nederlandse topclubs in principe ook uitstekende jeugdcoaches rond.quote:Op maandag 21 september 2009 21:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als je het idee hebt dat daar betere coaches rondlopen en dus beter voorbereid is op het leven van profvoetballer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |