quote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Tontenham
De redactie vind het wel best.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Beetje opvallend hoe hij voor Madrid is altijd.
Wordt nog herhaald toch, om 23u ofzo?quote:
Nolanquote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Witte zakdoek is duidelijk voor Pedersen.
[ afbeelding ]
Epic fail.
Nolan????quote:
Echt waar?quote:
AZ United.quote:Maandag 23 maart is Stijn Schaars te gast in Sport1 United. De aanvoerder van AZ is bezig aan een ijzersterke comeback na lang te hebben gekampt met een enkelblessure. Schaars wordt aan tafel vergezeld door analist Aad de Mos, journalist Edwin Struis (Sportweek) en presentator John van Vliet. Zij bespreken de gebeurtenissen van de afgelopen week.
Misselijk figuur is het.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:02 schreef venomsnake het volgende:
Haha, altijd leuk om te zien als Rooney pissed is.
Die jongen kan helemaal gek worden..
Kansloos ja, en alleen omdat hij een keer smste waarom hij er niet inzatquote:
Ik sla dit keer zeer waarschijnlijk maar over.quote:Foppe de Haan is maandagavond te gast in Sport1 United. De voormalig bondscoach van jong Oranje en SC Heerenveen wordt aan tafel vergezeld door Peter Bosz, de bij Feyenoord opgestapte technisch directeur kijkt nog één keer terug op de voor hem en de Stadionclub rumoerige periode. Koen Greven, journalist van het NRC handelsblad is de derde hoofdgast, de presentatie is in handen van John van Vliet. De uitzending begint om 21.00 uur.
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik sla dit keer zeer waarschijnlijk maar over.
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik sla dit keer zeer waarschijnlijk maar over.
quote:Cor Pot is vanavond te gast in Sport1 United. De voormalige assistent van Dick Advocaat bij Zenit Sint-Petersburg wordt aan tafel vergezeld door analist Aad de Mos, journalist Taco van den Velde van Voetbal International en presentator Kees Jansma. Vanaf 21.00 uur bespreken de vier de gebeurtenissen van de afgelopen week in Sport1 United.
Wtf.. Ik klikte gewoon op de banner?quote:Op maandag 6 april 2009 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens Sport1.nl is Wetzel te gast:
[..]
Ik heb hem vandaag nog een keer of 20 zitten kijken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik krijg maar niet genoeg van het doelpunt van Macheda.
So true.quote:Op maandag 6 april 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag nog een keer of 20 zitten kijken.
Wat een goal. Wat een debuut en wat een moment om te scoren.
This is football.
Had ik gister (Amsterdam).quote:Op maandag 6 april 2009 21:29 schreef Pulu het volgende:
meer rotterdammers (upc) mensen last van storing op zijn mediabox....enkele comm. zenders waaronder sportkanalen vertonen slecht beeld?
Wetzelquote:Andre Wetzel is maandagavaond te gast in Sport1 United. Wetzel was coach van ADO Den Haag, maar is met de komst van Raymond Atteveld als trainer doorgeschoven naar de functie van technisch directeur bij de tegen degradatie strijdende club. ADO deed zichzelf afgelopen weekend opnieuw tekort door een 3-0 voorsprong weg te geven.
Wetzel wordt aan tafel vergezeld door Sport1-analist Wim Kieft, Parool-journalist Dick Sintenie en presentator Kees Jansma. Zij bespreken de voetbalactualiteiten, die opgefleurd worden door bijzondere beelden van de voorbije voetbalweek.
Keer of 10 maar idd.quote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Pokerking het volgende:
Jammer dat het vrijwel nooit herhaald, want het is op een kut tijd
Straks om 23.00 uur op kanaal 3.quote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Pokerking het volgende:
Jammer dat het vrijwel nooit herhaald, want het is op een kut tijd
Sierdquote:In Sport1 United bespreken Vitesse-trainer Theo Bos, FC Twente-speler en analist Kenneth Perez, Sport1-verslaggever Sierd de Vos en presentator John van Vliet maandagavond de voetbalactualiteiten. Eén van de gespreksonderwerpen is het ontslag van Jürgen Klinsmann als trainer bij Bayern München.
Met z'n kranten uit Sevilla.quote:Op maandag 27 april 2009 21:03 schreef venomsnake het volgende:
Sierd.
Mijn favo voetbalverslaggever / docu maker.
Goede vraag eigenlijk..quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef Plato1980 het volgende:
Hoe oud is Sierd eigenlijk? Gezien zijn loopbaan moet hij toch al een jaar of vijftig zijn, maar dat zou je niet zeggen.
Jammer?quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneijder en Robben zijn zaterdag ook niet van de partij. Jammer.
Nou ja ik was wel benieuwd of ze zich ook staande konden houden in de grootste, meest beladen wedstrijd van het jaar.quote:
quote:Aanstaande maandag is Louis van Gaal te gast in Sport1 United. Er zal tijdens de uitzending onder andere gesproken worden over het prachtige seizoen dat van Gaal met AZ gedraaid heeft.
Naast Louis van Gaal zullen ook Aad de Mos (analist) en Taco van den Velde (VI) te gast zijn. Net zoals iedere week is het mogelijk om jouw vraag aan de gasten te stellen.
De presentatie van Sport1 United is in handen van John van Vliet, de uitzending begint as. maandag om 21.00 uur op het hoofdkanaal.
Kut gemist.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |