quote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Palmboom313 het volgende:
Tontenham
De redactie vind het wel best.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Beetje opvallend hoe hij voor Madrid is altijd.
Wordt nog herhaald toch, om 23u ofzo?quote:
Nolanquote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Witte zakdoek is duidelijk voor Pedersen.
[ afbeelding ]
Epic fail.
Nolan????quote:
Echt waar?quote:
AZ United.quote:Maandag 23 maart is Stijn Schaars te gast in Sport1 United. De aanvoerder van AZ is bezig aan een ijzersterke comeback na lang te hebben gekampt met een enkelblessure. Schaars wordt aan tafel vergezeld door analist Aad de Mos, journalist Edwin Struis (Sportweek) en presentator John van Vliet. Zij bespreken de gebeurtenissen van de afgelopen week.
Misselijk figuur is het.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:02 schreef venomsnake het volgende:
Haha, altijd leuk om te zien als Rooney pissed is.
Die jongen kan helemaal gek worden..
Kansloos ja, en alleen omdat hij een keer smste waarom hij er niet inzatquote:
Ik sla dit keer zeer waarschijnlijk maar over.quote:Foppe de Haan is maandagavond te gast in Sport1 United. De voormalig bondscoach van jong Oranje en SC Heerenveen wordt aan tafel vergezeld door Peter Bosz, de bij Feyenoord opgestapte technisch directeur kijkt nog één keer terug op de voor hem en de Stadionclub rumoerige periode. Koen Greven, journalist van het NRC handelsblad is de derde hoofdgast, de presentatie is in handen van John van Vliet. De uitzending begint om 21.00 uur.
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik sla dit keer zeer waarschijnlijk maar over.
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik sla dit keer zeer waarschijnlijk maar over.
quote:Cor Pot is vanavond te gast in Sport1 United. De voormalige assistent van Dick Advocaat bij Zenit Sint-Petersburg wordt aan tafel vergezeld door analist Aad de Mos, journalist Taco van den Velde van Voetbal International en presentator Kees Jansma. Vanaf 21.00 uur bespreken de vier de gebeurtenissen van de afgelopen week in Sport1 United.
Wtf.. Ik klikte gewoon op de banner?quote:Op maandag 6 april 2009 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens Sport1.nl is Wetzel te gast:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |