Typo. Het was inderdaad Southampton waar hij samen met Poortvliet werkte.quote:Op maandag 21 september 2009 19:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sunderland? Dat was toch Southampton?
En daar dan winnen, dat is het ultieme.quote:Op maandag 21 september 2009 20:06 schreef venomsnake het volgende:
Hehe. Dat zou wel humor zijn ja mocht Barcelona de CL finale nu gaan halen..
Dat zou echt ultiem zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En daar dan winnen, dat is het ultieme.
Mochten wij ooit kampioen worden dan hoop ik dat dat in Maastricht gebeurt.
de hele wedstrjid op de bankquote:
En dan de tribune beklimmen waar Juan Carlos de Cup uitreikt.quote:Op maandag 21 september 2009 20:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zou echt ultiem zijn..
Helemaal nu Real honderden miljoenen heeft lopen investeren.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan de tribune beklimmen waar Juan Carlos de Cup uitreikt.
Het is gewoon de jonge Kraaij 25 jaar verder.quote:Op maandag 21 september 2009 20:22 schreef Dos37 het volgende:
Hans Kraaij deze is nog belachelijker dan die andere.
Het is meer dat die clubs die ouders een baan aanbieden, meestal als scout maar heb ook al gehoord dat je als tuinman ergens aan de slag konden voor een salaris van 300.000 euro, zou jij dat niet doen? Drie ton kan voor mensen hier al bijna 10 jaar werken zijn, laat staan als je uit een "arm" land komt.quote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad, sowieso snap ik de ouders van zulke jongens niet. Ik zou mijn kind nooit toestemming geven om op zijn 15e in Engeland te gaan spelen. Als hij goed genoeg is komt hij er toch wel en zo niet dan heeft hij en minste zijn school nog achter de hand.
Nee, ik zou niet voor 300.000 euro als tuinman gaan werken, aangezien ik dat werk niet wil doen en mijn loopbaan hier kapot zou maken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef kabonk het volgende:
[..]
Het is meer dat die clubs die ouders een baan aanbieden, meestal als scout maar heb ook al gehoord dat je als tuinman ergens aan de slag konden voor een salaris van 300.000 euro, zou jij dat niet doen? Drie ton kan voor mensen hier al bijna 10 jaar werken zijn, laat staan als je uit een "arm" land komt.
Voor 3 ton per jaar wil jij niet een paar tuintjes harken een paar jaar.quote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet voor 300.000 euro als tuinman gaan werken, aangezien ik dat werk niet wil doen en mijn loopbaan hier kapot zou maken.
Als je het idee hebt dat daar betere coaches rondlopen en dus beter voorbereid is op het leven van profvoetballer?quote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad, sowieso snap ik de ouders van zulke jongens niet. Ik zou mijn kind nooit toestemming geven om op zijn 15e in Engeland te gaan spelen. Als hij goed genoeg is komt hij er toch wel en zo niet dan heeft hij en minste zijn school nog achter de hand.
Daar streef ik niet naar en ik wil ook geen eigen zaak. Ik wil een baan voor circa 40 uur per week, waar ik aardig mee verdien en in grote lijnen dus kan doen wat ik wil. Dat is wat ik nu heb en dat geef ik niet zomaar op, ik hoef niet rijk te worden.quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voor 3 ton per jaar wil jij niet een paar tuintjes harken een paar jaar.
Kun je in een paar jaar miljonair worden om daarna een leuk zaakje te openen ergens.
Maar wat is het rendement? Het is misschien nog te vroeg om het goed te kunnen beoordelen, maar tot nu toe is er nog geen van die Nederlandse jongens doorgebroken. Sowieso lopen er bij de Nederlandse topclubs in principe ook uitstekende jeugdcoaches rond.quote:Op maandag 21 september 2009 21:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als je het idee hebt dat daar betere coaches rondlopen en dus beter voorbereid is op het leven van profvoetballer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |