Gooool Gooooool Goooooolquote:Op maandag 4 mei 2009 18:12 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik had graag gehoord wat Sierd te zeggen heeft.
Precies.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:13 schreef venomsnake het volgende:
Waarom doet hij zo geheimzinnig, het is toch al lang duidelijk dat hij naar Bayern gaat man.
Mijn vrienden bij Studio Voetbal.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Lol, geeft Louis even een sneer naar de NOS.
Was even drinken aan het halen maar dat was de actie die over een x aantal schijven ging vanaf de middenlijn en waarbij Iniesta nog op het einde aflegde op Messi zeker?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:31 schreef venomsnake het volgende:
Als het was gelukt, lieve heer, als het was gelukt..![]()
Wat een actie was dat
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was even drinken aan het halen maar dat was de actie die over een x aantal schijven ging vanaf de middenlijn en waarbij Iniesta nog op het einde aflegde op Messi zeker?
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:02 schreef Plato1980 het volgende:
De meeste scheidsrechters hebben geen oriëntatie.
quote:
Hij heeft wel gelijk, ik erger me ook aan dat gedrag.quote:
Gelukkig niks gemist dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:26 schreef Plato1980 het volgende:
Beetje gezapige uitzending verder.
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben tijdens DWDD in slaap gevallen (letterlijk ja)
Pierre en Van Geelquote:Aanstaande maandag is Pierre van Hooijdonk te gast in Sport1 United. Er zal tijdens de uitzending onder andere gesproken worden over de kampioenschappen van Internazionale, Barcelona en Manchester United van dit weekend.
Naast Pierre van Hooijdonk zullen ook Martin van Geel en David Endt te gast zijn. Net zoals iedere week is het mogelijk om jouw vraag aan de gasten te stellen.
LIVEquote:SPORT1 UNITED
Aanstaande maandag is Pierre van Hooijdonk te gast in Sport1 United. Er zal tijdens de uitzending onder andere gesproken worden over de kampioenschappen van Internazionale, Barcelona en Manchester United van dit weekend.
Naast Pierre van Hooijdonk zullen ook Martin van Geel en David Endt te gast zijn. Net zoals iedere week is het mogelijk om jouw vraag aan de gasten te stellen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:17 schreef TargaFlorio het volgende:
van Hooijdonk, van Geel en Endt
Nee dank je, deze uitzending sla ik over.
quote:In Sport1 United zijn maandagavond Frans Hoek,Marc van Hintum en Jaap de Groot te gast aan tafel bij presentator John van Vliet om de voetbalactualiteiten te bespreken.
Hoek is keeperstrainer bij de Poolse nationale ploeg en had in het verleden onder anderen de huidige Champions League-finalisten Edwin van der Sar (Manchester United) en Víctor Valdés (Barcelona) onder zijn hoede. Van Hintum is analist bij Sport1 en werkt als technisch directeur bij Vitesse. De Groot is chef sport van De Telegraaf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |