Je bedoelt de Vastus Lateralis? http://www.exrx.net/Muscles/Quadriceps.htmlquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:32 schreef loveli het volgende:
De vorm van m'n bovenbenen begint te veranderen en ik kan niet zeggen dat ik het mooi vind. De spier aan de voorkant maakt m'n been boller en dat heb ik niet nodig. Met welke oefeningen train je de spieren aan de buitenkant? Ik bedoel die tussen knie en heup.
Ik ben dus zo'n exemplaar dat wel snel spieren maakt, ook al zou ik volgens de theorie niet te gespierd kunnen worden.
Muesli vind ik eigenlijk niet lekker, vandaar dat ik cruesli eet. Geen volle bak ofzo, maar genoeg om er vol van te blijven tot een uur of 11.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef DjMark het volgende:
paar tips:
cruesli vervangen door muesli
vruchtenhagel, fanta zero, roos vicee. Ws weet je het zelf wel, maar dat moet je allemaal eigenlijk niet eten/drinken.
Vind ik ook een mooi aantalquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:38 schreef Sugar het volgende:
Ik zit nu rond de 1500 kcal, dat vind ik zelf wel mooi. Kijken of ik daarbij nog afval of zo blijf.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:35 schreef Sugar het volgende:
Iemand enig idee hoeveel kcal haringsalade zal zijn? Is voor op brood, met 46% zoute haring en gekookte bieten erdoor. Het staat niet op valtaf.nl en ik ben wel benieuwd.
Ja, vandaag ging erg fout! qua groenten dan.. Heb wel sla en komkommers genomen, maar die had ik niet opgeschreven.. En Tursu, dat zijn groenten die heeeeel lang in zout water hebben gezeten. Ook bijna geen kcl, dus ook niet opgeschreven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:09 schreef Chicolate het volgende:
Yel, neem iets kleins, handje nootjes ofzo. Als je nu gaat slapen met honger is de kans groot dat je morgen doorschiet en een vreetbui krijgt.
Trouwens, waar is het groen in je lijstje? Je eet alleen maar vet en koolhydraten. Niet echt gezond.
Dankjewel! In dat geval zat ik gisteren tegen de 1400 kcal. aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:58 schreef Yel het volgende:
[..]
Bonte haring salade
haring, radijs, paprika en appel in een milde vinaigrette
Voedingswaarden per 100 gram:
Energie : 606 kjoul (146 kcal) Eiwit : 7,4 gram
Koolhydraten : 6,5 gram Vet : 10,0 gram
Glutenvrij
Ben n google freak..Dit lijkt er wel op lijkt mij.
klopt! alleen weten mijn zondigmomenten zich altijd daar te verzamelen waar ik dan net weer ben afgevallenquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:09 schreef Daph_ het volgende:
Moet een keertje kunnen mobloAls dit soort dingen niet mogen is er niks meer aan toch?
Het lijkt mij ook helemaal niets!quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:57 schreef Sugar het volgende:
Oh, en ik heb gisteren voor de derde keer een poging gedaan om spinning leuk te vinden, maar ben er nu echt uit: dat is niks, niks, niks voor mij! Aaaaargh!!!![]()
![]()
![]()
Ik haat het echt, ben na een half uurtje gestopt en barstte van de koppijn meteen.![]()
Dat doe ik dus echt nooit meer, het is niks voor me, ik werd er bloedchagerijnig van ook.
Die kaassaus was natuurlijk uit een zakjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:43 schreef ColdFeet het volgende:
Lips, mayonaise is an sich niets mis mee (ei, beetje mosterd, veel plantaardige olie), het is vooral high-cal, dus je moet er niet teveel van eten. Maar een beetje bij je avondeten is helemaal OK, vind ik. Kaassaus iets minder, zeker als het uit een zakje komt
En allez, stofzuigen is ook bewegen
Geen verschil per beleg. Tenzij de kaas 20 of 30+ is, maar dat lijkt me sterk. Zoo, mozzarella is veel kcal trouwens. Per bol 330.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:27 schreef Lips het volgende:
[..]
Die kaassaus was natuurlijk uit een zakje(Zo goddelijk lekker
)
Vanavond ga ik sporten ipv gisteren. Vanmiddag met een collega buiten de deur lunchen. Heb net al op de kaart gekeken, wat is nou ´gezonder´, gewoon kaas of brie?
Ach, da's toch meer dan genoeg?quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:17 schreef Sugar het volgende:
Nah, ik hou het gewoon bij taebo, bodyshape en af en toe steps. Allemaal leuk!![]()
Veel plezier vanavond, Moblo!
Dan ga ik ff denken of ik meer zin heb in kaas met ananas of brie met honing...quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Geen verschil per beleg. Tenzij de kaas 20 of 30+ is, maar dat lijkt me sterk. Zoo, mozzarella is veel kcal trouwens. Per bol 330.
Doe je eigenlijk ook echte krachttraining?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:34 schreef Chav het volgende:
Gisteren wel wezen bodyshapen, niet wezen cardioen. Moet ongesteld worden en mn buik was aan t rommelenhad er geen zin in.
Kaas bevat tot aan de 40+ variant minder kcals. 45+ of hoger heeft weer meer kcals dan brie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:27 schreef Lips het volgende:
Vanavond ga ik sporten ipv gisteren. Vanmiddag met een collega buiten de deur lunchen. Heb net al op de kaart gekeken, wat is nou ´gezonder´, gewoon kaas of brie?
Red je het op 2 rijstcrackersquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:39 schreef Nouwk het volgende:
Oke, vandaag weer een dag:
O: Twee beschuitjes met halvajam, kop thee met suiker
S: Half uur fietsen
L: Twee kaasrijstwafels met Slankie light 20+ + Appel + Goedemorgen drinkontbijt
T: Appel + glas water
A: Twee bruine pistoletjes met slankie light 20+, 200 gram kwark, twee glazen Dubbelfriss appel/mango
S: Half uur hardlopen
T: Handje cruesli, Goedemorgen drinkontbijt
Morgen hopelijk bodydecken, anders halfuurtje hardlopen en weer halfuurtje fietsen..
Jaa ik hoorde het al ja, ik hoop het echt! :\ Ben alleen benieuwd of ik daarna juist veel moet staan of veel moet zitten zodat het goed werkt? :p Hoop alleen wel dat het uiteindelijke resultaat wel bereikt wordt natuurlijk!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef Chicolate het volgende:
Steunzolen doen de eerste dagen heel veel pijn! Dus het loopt niet meteen lekker. Sterker nog, ik kan op dit moment nog geen 5 min lopen (wandelen/staan) zonder last van te hebben. Heb ze net een dag.
Hopelijk wordt het met zolen beter voor je.
Hier ben ik benieuwd naar, weet iemand wanneer je dat risico echt gaat lopen? Na hoeveel tijd bijvoorbeeld? En voorkom je dat effect door eens per week meer te eten? Bedankt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Red je het op 2 rijstcrackersKijk je uit dat je lichaam straks niet went aan het lage aantal calorieën? Dan schiet je namelijk weer omhoog als je weer "normaal" eet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |