abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2009 @ 22:20:17 #26
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_67118582
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:54 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je bent met je lessen, stel de op de helft, neem dan de laatste les en loop die uit.
dan val je om.
Hihi, oké. Daar wacht ik dan nog maar even mee. Ik laat morgen wel even weten hoe het ging en wat ik moest doen.
pi_67119073
hier zijn jullie

tvp.

vandaag begonnen met mijn situps. Twee setjes van 15 gedaan
Ja doei.
pi_67120492
O: broodje kaas met light boter
T: Banaan
L: melk, half broodje met sla. rest weggegooid, was goor.
D: MC Donalds.... Fout ik weet..

1600 kcl.. verder helemaal niets, half uur gerend en 1 uur gelopen.
Mooi gecompenseerd dus!
pi_67120544
Oh.. en ben echt kapot van het rennen.. Lekker!
pi_67121529
Nou, ik ga het ook maar proberen, maar meer vanwege mijn luvhandles. Ik ben 1.65 ongeveer en weeg 53/54 kilo, maar heb vrij erge luvhandles die er af MOETEN voor de zomer. Dus ik ben ook gestart met verplicht elke dag ontbijten en niet snoepen. Vandaag dus:

O: De eeuwige twee volkorenbeschuitjes met een klein beetje halvajam + thee (met suiker, zonder is echt niet te drinken)
T: Halve eierkoek met rozijnen + thee met suiker + half gebakje (oei..)
L: Twee sneetjes bruin brood met kaas + optimel
T: Een paar mentos-mint
A: Gekookte aardappels met klein beetje jus, gehaktschnitzel en drie lepels rode kool met wat appelmoes met een glas water en een glas ranja

Vandaag verder rondje stad gefietst en een uur stevig gebodydeckt. Morgen weer bodysteppen en evt. hardlopen smiddags als ik er aan toe kom.

Vandaag dus niet zo'n mooie dag, vorige week wel aangezien ik toen alleen als tussendoortje een appel en twee liga's mocht op een dag. Morgen weer wat beter, aangezien ik vandaag vrij was en ik dan niet snel regelmatig eet. Wel wil ik graag tips om mijn luvhandles wat te trainen.. Het lukt me maar niet om er vanaf te komen, ook al fitness ik al vrij lang en danste ik, maar nu dans ik niet meer maar doe ik bodystep of -deck. Toch gebeurt er voor mijn gevoel nooit wat! Help! Tips!
pi_67121830
VTPtje
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67125864
Vandaag weer vol goede moed verder na de gyrosmaaltijd ( ) van gisteravond..:

O: Cruesli met melk
T: Thee + ananas op eigen sap of appel
L: Drie bruine boterhammen met kipfilet + gemengde sla zonder dressing + optimel
T: Thee + water + snelle jelle minder suiker + stuk fruit als ik nog trek heb
D: Geen idee nog

Ik hoop op gewone aardappels met groenten vanavond
pi_67126248
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:19 schreef Nouwk het volgende:
Nou, ik ga het ook maar proberen, maar meer vanwege mijn luvhandles. Ik ben 1.65 ongeveer en weeg 53/54 kilo, maar heb vrij erge luvhandles die er af MOETEN voor de zomer. Dus ik ben ook gestart met verplicht elke dag ontbijten en niet snoepen. Vandaag dus:

O: De eeuwige twee volkorenbeschuitjes met een klein beetje halvajam + thee (met suiker, zonder is echt niet te drinken)
T: Halve eierkoek met rozijnen + thee met suiker + half gebakje (oei..)
L: Twee sneetjes bruin brood met kaas + optimel
T: Een paar mentos-mint
A: Gekookte aardappels met klein beetje jus, gehaktschnitzel en drie lepels rode kool met wat appelmoes met een glas water en een glas ranja

Vandaag verder rondje stad gefietst en een uur stevig gebodydeckt. Morgen weer bodysteppen en evt. hardlopen smiddags als ik er aan toe kom.

Vandaag dus niet zo'n mooie dag, vorige week wel aangezien ik toen alleen als tussendoortje een appel en twee liga's mocht op een dag. Morgen weer wat beter, aangezien ik vandaag vrij was en ik dan niet snel regelmatig eet. Wel wil ik graag tips om mijn luvhandles wat te trainen.. Het lukt me maar niet om er vanaf te komen, ook al fitness ik al vrij lang en danste ik, maar nu dans ik niet meer maar doe ik bodystep of -deck. Toch gebeurt er voor mijn gevoel nooit wat! Help! Tips!
Je lijstje kan nog wel een stuk beter. Koop eens zoetstof voor in je thee, smaakt net zo zoet, scheelt toch weer! En als broodbeleg zijn beter: pindakaas, kalkoekfilet of kipfilet (lekker groene dingen erbij doen, wat kruiden!) Filet A is ook niet zo slecht, huttekase (ook met kruidenen groen), wat ik af toe zelf lekker vind is rookvlees (mager) met augurk. Dat je gebak en eierkoeken en mentos beter door gezonde tussendoortjes kunt vervangen weet je zelf ook vast wel

Voor je lovehandles, zou ik misschien je schuine buikspieren trainen en ik doe altijd een oefening die de zijkant pakt: ga op je rug liggen met je knieen gebogen. 1 arm naast je, de ander beweeg je van boven je hoofd tot aan de enkel aan de zelfde kant, je maakt dus een soort zijdelingse crunch. Span je buik aan terwijl je dit doet en maak er een explosieve beweging van, dan voel je het aan de zijkant.

Maar weet niet of het echt tegen lovehandles helpt, of dat je dan gewoon wat kilo's vet moet verliezen
pi_67126277
Vandaag:

O: brinta
T: amandelen
L: 2 boterhammen kipfilet, tomaat, philadelphia
T: yoghurt met banaan en frambozen-->smoothie
T: 2 boterhammen pindakaas
D: bij mijn ouders mee-eten, geen idee

Geen sport vandaag, maar ik moet wel ongeveer 25-30 km fietsen
pi_67126388
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
vandaag begonnen met mijn situps. Twee setjes van 15 gedaan
Mijn kickfit docent had gister ineens het licht gezien en kwam met de meest bizar zware buikspieroefeningen aanzetten. Na een uur kickfit! En ik was al moe voordat ik aan de kickfit begon.
Buikspieroefeningen from hell!!!

Ik ga maar eens beginnen aan de push ups.
En vanavond een uurtje bodypump.
En ik ben lekker op de fiets vandaag. Het is briljant fietsweer!
pi_67126422
Lijstje:

O: 3 rijstwafels
T: banaan, appel
L: drie bruine boterhammen slankie
T: appel/krentenbol
S: hardlopen
D: kipfajita's
Ja doei.
pi_67127249
Vroeg opstaan voor Evy ben trots op mezelf
Donderdag weer
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:35:34 #38
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67127547
Iemand enig idee hoeveel kcal haringsalade zal zijn? Is voor op brood, met 46% zoute haring en gekookte bieten erdoor. Het staat niet op valtaf.nl en ik ben wel benieuwd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_67127754
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:35 schreef Sugar het volgende:
Iemand enig idee hoeveel kcal haringsalade zal zijn? Is voor op brood, met 46% zoute haring en gekookte bieten erdoor. Het staat niet op valtaf.nl en ik ben wel benieuwd.
Staat het niet op de verpakking?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:45:44 #40
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67127816

Nee
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_67128180
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:45 schreef Sugar het volgende:

Nee
Hmm, vreemd.. Ik kan het zelf ook niet vinden en helaas weet ik dat ook niet uit mijn hoofd .. Sorry!
pi_67128606
Ik ga straks lekker hardlopen in de duinen... Het is zo mooi weer!
pi_67128692
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:12 schreef NoralyZ het volgende:
Ik ga straks lekker hardlopen in de duinen... Het is zo mooi weer!
Jaloers
Ik kan morgen weer, ga dan een half uurtje eerder weg van kantoor
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:30:24 #44
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67129112
Gisteren was een drama met een stuk monchoutaart en een appeltaart

Zometeen 2 bruine pistoletjes, 1 met old amsterdam en 1 met ananasjam, jammie!

Vanavond weer Bodyshape en daarna aan de cardio.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chav op 17-03-2009 10:53:09 ]
In me Burberry......
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:24:09 #45
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_67130833
Ja maar monchoutaart is ook zo goddelijk lekker
Ik ga straks vanuit het werk weer sporten
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  Vis een optie? dinsdag 17 maart 2009 @ 12:03:30 #46
70532 loveli
N
pi_67132095
O, er was een nieuw topic.
crap in = crap out
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:09:06 #47
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_67132261
Hmz, ik kreeg toch nog niet mijn fitheidstest, maar een uur personal training. Wel motiverend, ik deed toch net wat meer dan normaal. Mijn vetpercentage e.d. werd ook gemeten. Mijn vochtpercentage was trouwens te laag, terwijl ik dacht dat ik best veel dronk.
pi_67132349
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:19 schreef Nouwk het volgende:
Wel wil ik graag tips om mijn luvhandles wat te trainen.. Het lukt me maar niet om er vanaf te komen, ook al fitness ik al vrij lang en danste ik, maar nu dans ik niet meer maar doe ik bodystep of -deck. Toch gebeurt er voor mijn gevoel nooit wat! Help! Tips!
Plaatselijk vetverbranden bestaat niet.
Dat wil zeggen, je hebt er zelf geen invloed op. Je lichaam bepaald waar het zijn vet vandaan haalt als het dat nodig heeft.

Directe oefeninge voor de obliques(schuine buikspieren) zullen dus niet het vet op je obliques verbranden.

Het belangrijkste is dus gewoon je algehele vetverbranding, dan zullen je lovehandles vanzelf wel meegaan.
pi_67132382
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Hmz, ik kreeg toch nog niet mijn fitheidstest, maar een uur personal training. Wel motiverend, ik deed toch net wat meer dan normaal. Mijn vetpercentage e.d. werd ook gemeten. Mijn vochtpercentage was trouwens te laag, terwijl ik dacht dat ik best veel dronk.
Je vochtpercentage heeft weinig te maken met hoeveel je drinkt.
Het gaat erom hoeveel vocht je lichaam zelf vast houdt. Bij vrouwen kan dat erg spiegelen vooral rond de menstruatie.
Over het algemeen gaat je lichaam meer vocht vasthouden als je meer koolhydraten eet.
pi_67132460
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:12 schreef DjMark het volgende:

[..]

Plaatselijk vetverbranden bestaat niet.
Dat wil zeggen, je hebt er zelf geen invloed op. Je lichaam bepaald waar het zijn vet vandaan haalt als het dat nodig heeft.

Directe oefeninge voor de obliques(schuine buikspieren) zullen dus niet het vet op je obliques verbranden.

Het belangrijkste is dus gewoon je algehele vetverbranding, dan zullen je lovehandles vanzelf wel meegaan.
Klopt. Maar dat wil niet zeggen dat trainen op specifieke plekken geen zichtbaar effect heeft. Een beetje vet met stevige onderliggende spieren oogt echt anders dan blubbers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')