quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:19 schreef Nouwk het volgende:Nou, ik ga het ook maar proberen, maar meer vanwege mijn luvhandles. Ik ben 1.65 ongeveer en weeg 53/54 kilo, maar heb vrij erge luvhandles die er af MOETEN voor de zomer. Dus ik ben ook gestart met verplicht elke dag ontbijten en niet snoepen. Vandaag dus:
O: De eeuwige twee volkorenbeschuitjes met een klein beetje halvajam + thee (met suiker, zonder is echt niet te drinken)
T: Halve eierkoek met rozijnen + thee met suiker + half gebakje (oei..)
L: Twee sneetjes bruin brood met kaas + optimel
T: Een paar mentos-mint
A: Gekookte aardappels met klein beetje jus, gehaktschnitzel en drie lepels rode kool met wat appelmoes met een glas water en een glas ranja
Vandaag verder rondje stad gefietst en een uur stevig gebodydeckt. Morgen weer bodysteppen en evt. hardlopen smiddags als ik er aan toe kom.
Vandaag dus niet zo'n mooie dag, vorige week wel aangezien ik toen alleen als tussendoortje een appel en twee liga's mocht op een dag. Morgen weer wat beter, aangezien ik vandaag vrij was en ik dan niet snel regelmatig eet. Wel wil ik graag tips om mijn luvhandles wat te trainen.. Het lukt me maar niet om er vanaf te komen, ook al fitness ik al vrij lang en danste ik, maar nu dans ik niet meer maar doe ik bodystep of -deck. Toch gebeurt er voor mijn gevoel nooit wat! Help! Tips!
Je lijstje kan nog wel een stuk beter. Koop eens zoetstof voor in je thee, smaakt net zo zoet, scheelt toch weer! En als broodbeleg zijn beter: pindakaas, kalkoekfilet of kipfilet (lekker groene dingen erbij doen, wat kruiden!) Filet A is ook niet zo slecht, huttekase (ook met kruidenen groen), wat ik af toe zelf lekker vind is rookvlees (mager) met augurk. Dat je gebak en eierkoeken en mentos beter door gezonde tussendoortjes kunt vervangen weet je zelf ook vast wel
Voor je lovehandles, zou ik misschien je schuine buikspieren trainen en ik doe altijd een oefening die de zijkant pakt: ga op je rug liggen met je knieen gebogen. 1 arm naast je, de ander beweeg je van boven je hoofd tot aan de enkel aan de zelfde kant, je maakt dus een soort zijdelingse crunch. Span je buik aan terwijl je dit doet en maak er een explosieve beweging van, dan voel je het aan de zijkant.
Maar weet niet of het echt tegen lovehandles helpt, of dat je dan gewoon wat kilo's vet moet verliezen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:Kortom, eet ook broccoli.