abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67132623
Zeker, en sowieso is krachttraining altijd goed!
Alleen merk ik altijd dat vrouwen zo bang zijn om gespierd te worden.
En dat gaat gewoon niet zo snel gebeuren.

Dus, allemaal aan de gewichten
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:25:42 #52
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67132731
Spieren zijn juist cool!
In me Burberry......
  Vis een optie? dinsdag 17 maart 2009 @ 12:32:13 #53
70532 loveli
N
pi_67132912
De vorm van m'n bovenbenen begint te veranderen en ik kan niet zeggen dat ik het mooi vind. De spier aan de voorkant maakt m'n been boller en dat heb ik niet nodig. Met welke oefeningen train je de spieren aan de buitenkant? Ik bedoel die tussen knie en heup.

Ik ben dus zo'n exemplaar dat wel snel spieren maakt, ook al zou ik volgens de theorie niet te gespierd kunnen worden.
crap in = crap out
pi_67133153
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef Chav het volgende:
Spieren zijn juist cool!
Goedzo!
pi_67133255
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:32 schreef loveli het volgende:
De vorm van m'n bovenbenen begint te veranderen en ik kan niet zeggen dat ik het mooi vind. De spier aan de voorkant maakt m'n been boller en dat heb ik niet nodig. Met welke oefeningen train je de spieren aan de buitenkant? Ik bedoel die tussen knie en heup.

Ik ben dus zo'n exemplaar dat wel snel spieren maakt, ook al zou ik volgens de theorie niet te gespierd kunnen worden.
Je bedoelt de Vastus Lateralis? http://www.exrx.net/Muscles/Quadriceps.html

Die is heel moeilijk apart te trainen. Maakt namelijk onderdeel uit van je quadriceps, en die train je eigenlijk altijd samen door je benen te strekken.

Je zou kunnen proberen bij leg extensions je tenen iets naar binnen te draaien. Maar pas wel op voor je knieen!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:44:51 #56
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67133313
Hoe zijn de bilspieren het beste te trainen? Met squats voel ik namelijk vooral in mn voorbeenspieren ipv billen.
In me Burberry......
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:47:31 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67133386
Liggend op je rug, voeten op de grond (dus knieen gebogen), armen langs je lijf laten liggen en bips omhoog duwen!!! Aanspannuh!!! Werkt héél goed.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_67134474
Bilspieren train je met diepe squats maar vooral met lunges!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 13:32:05 #59
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67134640
Die doen we ook met bodypump maar voel het daarmee ook in mn benen
In me Burberry......
pi_67134806
Bodypump is natuurlijk wel meer conditie training dan echte krachttraining.

Maar je kunt ook iets spelen met de stand van je benen, zorg dat je je bovenlijf zo volledig mogelijk rechtop houdt, en dat je knie niet te ver over je tenen komt.
En als je echt krachttraining gaat doen (8-12 herhalingen) met een zwaarder gewicht, dan zal je het ws wel in je billen gaan voelen
pi_67134961
Op zo'n cardio schaatsapparaat (schuin stepgeval) voel ik het ook altijd in mijn billen als ik rechtop blijf en niet steun op het apparaat zelf..

Zo'n apparaat dus
pi_67148166
Het is uiteindelijk dit geworden:

O: Cruesli met melk
T: 3 groene thee + 2 rooibosthee + 2 kiwi's
L: Drie bruine boterhammen + 3 plakjes kipfilet + gemengde sla zonder dressing + klein beetje boter + vruchtenhagel + optimel
T: 1 rooibosthee + 2 blikjes fanta zero+ ananas op eigen sap + glas rose vicee
D: 3 bruin stokbrood met carpaccio + 3 bruin stokbrood met zalm en bieslook + 1 wit stokbrood met paling + een paar rivierkreeftjes + bakje magere perzikyoghurt toe

Bij het avondeten hadden we stokbrood in (dunne) plakjes gesneden. Ben wel redelijk tevreden met mijn dagje, baal er alleen van dat we zo laat aten (19.45). Ik kan dan pas later naar bed aangezien ik niet kan slapen als ik te vol zit.. Naja, morgen weer een dag
pi_67148371
paar tips:
cruesli vervangen door muesli

vruchtenhagel, fanta zero, roos vicee. Ws weet je het zelf wel, maar dat moet je allemaal eigenlijk niet eten/drinken.
pi_67148610
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef DjMark het volgende:
paar tips:
cruesli vervangen door muesli

vruchtenhagel, fanta zero, roos vicee. Ws weet je het zelf wel, maar dat moet je allemaal eigenlijk niet eten/drinken.
Muesli vind ik eigenlijk niet lekker, vandaar dat ik cruesli eet. Geen volle bak ofzo, maar genoeg om er vol van te blijven tot een uur of 11.

Vruchtenhagel was voor de afwisseling en dat geldt eigenlijk ook voor fanta zero. Geloof me, vorige week had je niet willen zien wat ik daarvan naar binnen heb geklokt. Nu heb ik twee blikjes op een dag, vind ik wel netjes voor mijn doen Ik heb eens gekeken hoeveel ik gisteren dronk en dat was ruim 3 liter. Vandaag zit ik op 2,2 dus dat is al niet zo achterlijk veel meer Roosvicee is maar een ieniemienie beetje om mijn water smaak te geven. Ik geloof dat Slimpie minder kCal heeft, maar die heb ik nog niet kunnen vinden bij onze supermarkt..

Thanks voor je advies btw
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:38:25 #65
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67149060
Ik zit nu rond de 1500 kcal, dat vind ik zelf wel mooi. Kijken of ik daarbij nog afval of zo blijf.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:44:59 #66
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_67149302
Vandaag niet wezen sporten omdat het zonnetje zo lekker scheen Ben uit het werk naar huis gegaan, balkondeur open gezet, katten naar buiten en ik aan het stofzuigen

O: muesli met magere melk (ik eet alleen veel meer dan de 30 of 40 gram die ze op het pak adviseren)
L: 3 bruine boterhammen philadelphia light
T: 1 plak ontbijtkoek, 1 cup-a-soup groente, 2 speculaasjes, 2 handjes cashewnoten
D: aardappelbeestjes uit de oven met mayo en ketchup, broccoli met kaassaus en een spinazierondo

Nette dag ondanks de mayo en de kaassaus (maar het is ook geen strafkamp natuurlijk)

Dalijk nog een schaaltje Alpro Soya Yofu perzik
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_67151411
Lips, mayonaise is an sich niets mis mee (ei, beetje mosterd, veel plantaardige olie), het is vooral high-cal, dus je moet er niet teveel van eten. Maar een beetje bij je avondeten is helemaal OK, vind ik. Kaassaus iets minder, zeker als het uit een zakje komt

En allez, stofzuigen is ook bewegen
pi_67152090
O: twee beschuitjes met klein beetje halvajam + thee met suiker + water
T: rijstwafel met kaas
L: babi ketjap met noodlepastaiets + vla + water
T: twee mentos + kauwgompje + appel + thee
A: twee rijstwafels met kaas + twee bruine boterhammen met la vache qui rit light + thee + water met klein beetje ranja.

Plus nog een uur gebodystept plus zo'n 13 km gefietst vanmiddag.. De babi ketjap + vla was opzich niet heel erg netjes, al las ik dat babipangang veel erger schijnt te zijn, maargoed, als je ergens blijft eten kan je nooit zo snel iets weigeren vind ik. Net als de twee mentos maar helaas! Toch wel een beetje trots
pi_67152348
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:38 schreef Sugar het volgende:
Ik zit nu rond de 1500 kcal, dat vind ik zelf wel mooi. Kijken of ik daarbij nog afval of zo blijf.
Vind ik ook een mooi aantal

Net alles even in de caloriechecker gegooid en ik kom uit op 1422 kCal, maar daar zitten de rivierkreeftjes nog niet bij. Ik heb denk ik zo'n 75 gram gehad dus dat zou neerkomen op afgerond 60 kCal, maakt een dagtotaal van 1482
pi_67154368
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:35 schreef Sugar het volgende:
Iemand enig idee hoeveel kcal haringsalade zal zijn? Is voor op brood, met 46% zoute haring en gekookte bieten erdoor. Het staat niet op valtaf.nl en ik ben wel benieuwd.

Bonte haring salade
haring, radijs, paprika en appel in een milde vinaigrette
Voedingswaarden per 100 gram:
Energie : 606 kjoul (146 kcal) Eiwit : 7,4 gram
Koolhydraten : 6,5 gram Vet : 10,0 gram
Glutenvrij

Ben n google freak.. Dit lijkt er wel op lijkt mij.
pi_67154609
O: Witbrood 1 snee, Jam halva- en light
Te drinken: Koffie met koffiemelk en suiker 4 kopjes
L: Kip-satésalade, kadetje, Aardappelsalade
D: Kip zonder vel bereid, Rijst, Aardappelen
T: 2 Koekjes

1200 kcl.. Heb honger nu...
pi_67154773
Yel, neem iets kleins, handje nootjes ofzo . Als je nu gaat slapen met honger is de kans groot dat je morgen doorschiet en een vreetbui krijgt.

Trouwens, waar is het groen in je lijstje? Je eet alleen maar vet en koolhydraten. Niet echt gezond.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67155205
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:09 schreef Chicolate het volgende:
Yel, neem iets kleins, handje nootjes ofzo . Als je nu gaat slapen met honger is de kans groot dat je morgen doorschiet en een vreetbui krijgt.

Trouwens, waar is het groen in je lijstje? Je eet alleen maar vet en koolhydraten. Niet echt gezond.
Ja, vandaag ging erg fout! qua groenten dan.. Heb wel sla en komkommers genomen, maar die had ik niet opgeschreven.. En Tursu, dat zijn groenten die heeeeel lang in zout water hebben gezeten. Ook bijna geen kcl, dus ook niet opgeschreven.

Nu misschien even n appel dan maar Want heb echt honger nu.
pi_67159181
Vandaag op het programma:
O: cruesli met melk
T: rooibosthee + groene thee + appel (of ander stuk fruit)
L: pastasalade (indien aanwezig) + bruine boterham kipfilet met gemengde sla zonder dressing (zonder pastasalade drie boterhammen) + optimel
T: rooibosthee + water + snelle jelle minder suiker + stuk fruit
S: 5 km hardlopen
D: weet ik nog niet
  woensdag 18 maart 2009 @ 07:49:41 #75
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67159223
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:58 schreef Yel het volgende:

[..]

Bonte haring salade
haring, radijs, paprika en appel in een milde vinaigrette
Voedingswaarden per 100 gram:
Energie : 606 kjoul (146 kcal) Eiwit : 7,4 gram
Koolhydraten : 6,5 gram Vet : 10,0 gram
Glutenvrij

Ben n google freak.. Dit lijkt er wel op lijkt mij.
Dankjewel! In dat geval zat ik gisteren tegen de 1400 kcal. aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')