abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68986274
Hey PF: hoe gaat het met de krachttraining?
pi_69185555
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 06:59 schreef Rigital het volgende:
Slaap je slank!
Grappig om te lezen!
pi_70212386
Hey pssst...zijn we er nog???

Morgen weer lekker hardlopen en gezond eten! Zijn jullie nog bezig?
pi_70214837
ja hoor elke week 2/3x sporten... jeeee
pi_70216004
Ja ik wel! Ik begin zelfs een beetje six pack abs te zien
pi_70216024
Pics or it didn't happen.
pi_70216059
Ja ik heb hier geen buikspierlicht
pi_70234866
Moet daar een speciale spot op dan? .

Ik ben vandaag best braaf geweest:

O: twee bruine boterhammen met fricandeau en mosterd
S: Naar het strand fietsen (10km heen, 10km terug)
L: panini geitenkaas met gegrilde groenten
D: slavinkje, krieltjes en peultjes
  zondag 21 juni 2009 @ 22:15:48 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70235825
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef karoltje het volgende:

Is dat niet een beetje weinig? Vooral als je ook 20 km gefietst hebt!

Oh en dit is een ander topic, scuzi Hoi ik ben Maria en ik heb een probleem
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 21 juni 2009 @ 23:33:17 #261
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70239095
Dit is niet eerlijk. Deze eetschemas werken alleen bij witte mensen. Niet bij Aziaten.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70240568
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind het zo raar dat er vaak in een dieet staat: 1/4 appel of 1/2 banaan
Wat doe je dan met de rest van de appel? Want er staat niets over appel in de rest van het dagmenu. En bij zo'n dieet is het juist de bedoeling dat je precies de hoeveelheden eet die aangegeven worden.
Niet dat ik zon dieet volg maar ik vind het gewoon raar!!
Dat is om mensen onzeker te maken Dieëten spelen sowieso in op de onzekerheid van dieëters. Niet lullig of neerbuigend bedoeld, ik meen 't serieus: je kunt beter zelf je gezonde verstand gebruiken als je wilt afvallen, en gewoon een appel eten (1 appel) ipv een gevulde koek, of een banaan (1 banaan) ipv een stuk taart. Maar door er een halve appel of een halve banaan van te maken, lijkt het dieet wetenschappelijker onderbouwd. Tenminste, zo denk ik erover. Dit vanuit het idee dat gezonde mensen geen crash-dieet volgen maar gewoon proberen gezond en vers te eten, te sporten en zelf na te denken. Alsof die halve appel het hele dieet om zeep helpt

Daarom is het Sonja Bakker-dieet ook zo'n kansloos verhaal. Ik zag eens iemand met lange tanden een boterham met vruchtenhagel eten omdat het moest van Sonja. Alsof volwassenen vruchtenhagel op hun brood willen eten Maar ja, als Sonja het zegt... dan zal het wel beter zijn dan een boterham met rookvlees of kaas, waar dan misschien wel meer vet in zit, maar je wilt als volwassen persoon toch niet de rest van je leven mierzoete kinderbroodjes eten (of andere smerige producten die ze aanprijst) omdat dat volgens mevrouw Sonja gezond zou zijn?

O, en nu vergeet ik mijn vraag te stellen.

Ik sport de laatste tijd meer dan anders, gemiddeld 5 x per week (hardlopen, spinning, voetbal) en ik voel me er goed bij, maar ik merk dat ik enorme honger krijg van al dat sporten. Raar genoeg krijg ik vooral zoet-cravings: als ik gesport heb, lijk ik wel een suikertekort te hebben of zo. Iemand daar ervaring mee? En wat kun je in dat geval het beste eten?

[ Bericht 8% gewijzigd door Revolverheld op 22-06-2009 00:29:26 ]
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_70240798
quote:
Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Dit is niet eerlijk. Deze eetschemas werken alleen bij witte mensen. Niet bij Aziaten.
pi_70243000
quote:
Op maandag 22 juni 2009 00:20 schreef Revolverheld het volgende:

O, en nu vergeet ik mijn vraag te stellen.

Ik sport de laatste tijd meer dan anders, gemiddeld 5 x per week (hardlopen, spinning, voetbal) en ik voel me er goed bij, maar ik merk dat ik enorme honger krijg van al dat sporten. Raar genoeg krijg ik vooral zoet-cravings: als ik gesport heb, lijk ik wel een suikertekort te hebben of zo. Iemand daar ervaring mee? En wat kun je in dat geval het beste eten?

Het beste is om na het sporten iets te eten met wat koolhydraten en eiwitten!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:47:12 #265
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_70243422
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:04 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik sport altijd vlak voor het avondeten. Krijg je direct je koolhydraten binnen.
Nothing is what it seems
pi_70247579
quote:
Op maandag 22 juni 2009 00:20 schreef Revolverheld het volgende:

Daarom hebben ze Powerade/gatorade/hoe-die-shit-ook-mag-heten uitgevonden. In principe is het gewoon water met een paar voedingsstoffen en een hoop suiker er in. Ik neem voor en na mijn rugbywedstrijd altijd een halve liter van dat spul. Eigenlijk zouden we het ook tijdens de wedstrijd moeten drinken maar omdat we er in het team er zo'n 20 a 30 bidons water doorheen jagen is dat zo'n gedoe.
It's not who stands before you, it's who stands beside you
Well the last plane outta Sydney 's almost gone, whooooh, yeah
pi_70247835
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:04 schreef cyclechick het volgende:

Ik sport net als Viper meestal voor het avondeten, maar dan nog heb ik de rest van de avond zin in zoete troep.
En sport/energy-dranken vind ik Die troep is zo zoet, smaakt als vergif. Tijdens en na 't sporten drink ik water.
pi_70247946
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef karoltje het volgende:

Whehe. Nou ja je ziet het vooral goed met licht van boven, dus het is nog niet zo spectaculair !
pi_70249850
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:59 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Ik sport net als Viper meestal voor het avondeten, maar dan nog heb ik de rest van de avond zin in zoete troep.
En sport/energy-dranken vind ik Die troep is zo zoet, smaakt als vergif. Tijdens en na 't sporten drink ik water.
suiker versnelt de opname van vloeistof in het lichaam aanzienlijk. Vooral tijdens en vlak het sporten heb je hie dus een stuk meer aan dan alleen water. Dan heb ik het niet over cafeinedrankjes zoals red-bull of hoe ze die zooi ook noemen, maar over de meer "serieuze" drankjes. De powerade drankjes vind ik versoonlijk het beste omdat ze een vrij milde smaak hebben en niet zo zoet zijn.
pi_70251108
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:07 schreef aussieaussie het volgende:

[..]

suiker versnelt de opname van vloeistof in het lichaam aanzienlijk. Vooral tijdens en vlak het sporten heb je hie dus een stuk meer aan dan alleen water. Dan heb ik het niet over cafeinedrankjes zoals red-bull of hoe ze die zooi ook noemen, maar over de meer "serieuze" drankjes. De powerade drankjes vind ik versoonlijk het beste omdat ze een vrij milde smaak hebben en niet zo zoet zijn.
Oké, maar kun je dan ook gewoon limonade(siroop) door je water gooien om aan wat extra suiker te komen? Ik vind die voorgefabriceerde drankjes vaak zo smerig zoet, dan drink ik liever wat extra (en dus minder zoet) dan dat ik die rommel moet zuipen
pi_70270201
Vandaag weer redelijk netjes gedaan:

O: 2 bruine bot. met fricandeau en mosterd
T: Appel
L: 4 bruine bot, 2x 30+ kaas, 1x filet americain en 1x slankie smeerkaas
T: Handje amandelen
D: Prei ovenschotel
  maandag 22 juni 2009 @ 23:46:19 #272
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_70275412
tip: een uurtje hardlopen, verbrand je 1400 calorieen
pi_70276601
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef Revolverheld het volgende:

[..]

Oké, maar kun je dan ook gewoon limonade(siroop) door je water gooien om aan wat extra suiker te komen? Ik vind die voorgefabriceerde drankjes vaak zo smerig zoet, dan drink ik liever wat extra (en dus minder zoet) dan dat ik die rommel moet zuipen
Dat kan in principe ook, maar in gatorade zit nog het nodige aan mineralen die helpen bij het herstellen. En als je het te sterk vindt kun je het in poedervorm kopen en het zo dun maken als je zelf wilt
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:31:35 #274
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_70276763
Ik heb een vraagje!

Mij valt op als ik naar hardloopsters kijk op tv (duurloop vnl) dat ze dan helemaal geen taille hebben. Als ik nu regelmatig ga hardlopen, raak ik mijn taille dan ook kwijt?
My mama didn't raise no fool
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:09:16 #275
237737 Vraghwaguh_Sjouwfeur
Altijd onderweg..
pi_70280087
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:31 schreef La_Vita het volgende:
Ik heb een vraagje!

Mij valt op als ik naar hardloopsters kijk op tv (duurloop vnl) dat ze dan helemaal geen taille hebben. Als ik nu regelmatig ga hardlopen, raak ik mijn taille dan ook kwijt?
Het schijnt inderdaad dat met hardlopen de vetrandjes rond de buik etc er sneller afgaan. Tenminste, dit hoor ik van verschillende mensen.

Dan zou het voor mij ideaal zijn
Representing Gorinchem-Oost,,
"Hier heeft de politie alles onder controle.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')