abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2009 @ 17:05:52 #1
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_67106548

Sports Interactive Games

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2009 is het spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM2009 patch 1

MAC: Intel Processor, OS X 10.5.5 , NVIDIA GeForce 7300 / ATI X1600 Radeon. 1GB RAM
Windows: OS Windows Vista / XP; Vista 2.0 GHz / XP 1.4 GHz; Vista 1 GB / XP 512 MB RAM; 2 GB vrije ruimte;
128 MB NVIDIA FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL of hoger

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 I
22

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco (met dank aan sjimz)
  maandag 16 maart 2009 @ 17:06:51 #2
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_67106584
Laatste post :
quote:
vragen:

- Waarom klagen spelers dat ze nooit spelen terwijl je ze nadrukkelijk een Backup contract hebt aangeboden? En wat doe je aan het klagen behalve hun weg te sturen?
- Heeft het klagen van niet spelende spelers nog invloed op je elftal?
pi_67106787
tvpavlyuchenko
  maandag 16 maart 2009 @ 17:22:30 #4
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_67107071
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
Laatste post :
[..]

je kan ze ook laten spelen
IK verhuur ze veelal, of pleur ze in een affiliate.

een paar zeikerds maakt niet uit, maar veel kunnen de harmonie binnen de club negatief beïnvloeden.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_67107304
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:22 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

je kan ze ook laten spelen
IK verhuur ze veelal, of pleur ze in een affiliate.

een paar zeikerds maakt niet uit, maar veel kunnen de harmonie binnen de club negatief beïnvloeden.
Het probleem is dat veel spelers niet verhuurd kunnen worden, al zijn het goede spelers. Clubs lijken niet geïnteresseerd zelfs als je ze aanbied.

En jammer genoeg willen spelers ook niet altijd naar een affiliate.
  maandag 16 maart 2009 @ 17:57:47 #6
168255 J.Herrer
pi_67108090
Tvp
Ik moet in de eerste ronde Uefa cup tegen Zulte Waregem, dus grote kans dat ik de groepsfase haal
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_67108412
Gaat snel!
pi_67108582
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:57 schreef J.Herrer het volgende:
Tvp
Ik moet in de eerste ronde Uefa cup tegen Zulte Waregem, dus grote kans dat ik de groepsfase haal
Zulte is inderdaad geen wereldtopper. Ook niet in FM
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 16 maart 2009 @ 18:30:27 #9
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_67109227
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:29 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Het probleem is dat veel spelers niet verhuurd kunnen worden, al zijn het goede spelers. Clubs lijken niet geïnteresseerd zelfs als je ze aanbied.

En jammer genoeg willen spelers ook niet altijd naar een affiliate.
Ja, maar het moet ook niet TE makkelijk zijn. Zullen er vast wel een paar willen, en ja.. er zullen er best een paar tussen zitten die ontevreden zijn. Stekelenburg? Silva?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_67109926
Waar kan ik een patch downloaden voor kits en logo's van de Premier League. Ben ook op zoek naar een patch zodat ik mijn game in het Nederlands kan afspelen, Nederlands is toch wat makkelijker dan Engels voor mij.

Thanks
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  maandag 16 maart 2009 @ 20:06:53 #11
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_67113248
Ik ben toch maar doorgegaan met Val di Sangro en sta nu aan het eind van seizoen 3 in de finale van de play-offs op 26 juni.

EDIT:
Gehaald

In de competitie ging het tot halverwege januari fantastisch maar toen de druk op mijn spelers groter werd en er veel interesse was ging spel rap achteruit. We bleven wel meedoen om de titel en hadden tot het einde volop kansen om de eerste plek te heroveren. Dit deden we niet waardoor we in de play-offs Cavese moesten uitschakelen. Na een 2-2 uit en een 0-0 thuis waren we op basis van onze eindklassering door naar de finale. Hier troffen we Perugia waar we uit met wat geluk 3-2 verloren en het thuis fantastisch afmaakten door 3-1 te winnen. Binnen 3 jaar in de Serie B en de Serie A lonkt.

[ Bericht 33% gewijzigd door Prik0 op 16-03-2009 20:24:14 ]
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  maandag 16 maart 2009 @ 21:28:54 #12
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67116204
Overzicht seizoen 2008/2009

Het eerste seizoen met Feijenoord zit er op en ik moet zeggen dat het me enigszins is tegen gevallen. Had er aan het begin van het seizoen voor gekozen om niemand te kopen en me vooral te richten op het versterken van de trainings- en scoutingsstaf. Daar is zo een beetje het hele transferbudget heen gegaan, met resultaat.

Niemand kopen houd dus in dat ik de competitie ben in gegaan met de volgende spelers:

Opzich een aardige selectie waar best wat mee bereikt kan worden. Eerste helft van het seizoen ging geweldig. Was van 30-8 tot aan 23-11 ongeslagen (2-0 verlies tegen AC Milan, geen schande). Enige minpunt was het geringe aantal doelpunten tijdens de wedstrijden. Daarom besloten om tijdens de winterstop over te schakelen op een andere tactiek.

Maar ook dat bracht me weinig geluk. Teveel gelijke spelen zorgde ervoor dat ik aan het einde van het seizoen op een zevende plaats eindigde. Let wel op het geringe verschil tussen de nummer 4 tot en met 7.

In de play-offs die volgde kreeg ik het lastige Groningen. De eerste wedstrijd ging dan ook verloren met 3-1. Gelukkig bracht de thuiswedstrijd een 4-0 zege met zich mee, waarna een derde (?) wedstrijd volgde die we vervolgens met 2-0 wonnen.

Volgende tegenstander was NAC, waar we helaas niet van konden winnen. Gelukkig kregen we wel een Europese plek toegewezen, maar dat is volgens mij omdat we de bekerfinale van Heerenveen verloren, die ook al derde stonden in de competitie.

Doelstelling is wel behaald!

Aankomend seizoen wil ik toch wat spelers lozen. Contracten van Timmer en Lucius worden niet verlengd en ik denk dat er ook geen toekomst meer zal zijn voor Makaay en Tomasson. Die twee zijn me iets te vaak geblesseerd. Heb wat jongere vervangers op het oog.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67118283
Heb het spel gedownload

Om te kijken of het iets voor me is..
heb nog nooit een manager spel gespeeld en moet zeggen vind het tof!

Mn eerste match eindigde in een 0-0 en ik had alleen speler op een plek gezet en was begonnen...
2e match was vele malen beter omdat ik spelers rollen had gegeven

zal me eens gaan inlezen en opzoek naar tips

net mn 2e pot gespeeld

wat kost het spel nieuw?

en hoe kijken jullie je match? 2d? top? en helemaal? of enkel de goals/highlights
Narf!
  maandag 16 maart 2009 @ 22:50:34 #14
185115 Juk
Misschien
pi_67120141
Het 4de seizoen SC Cambuur-Leeuwarden zit erop.

Na een goed begin op de transfermarkt (eigenlijk had ik al in januari mijn slag geslagen met aflopende contracten) had ik vertrouwen in een succesvol jaar. Maar de voorbereiding verliep slecht, vooral defensief. In 7 wedstrijden kreeg ik 19 tegengoals en speelde ik daardoor tegen 2 amateurteams gelijk.

Ondanks dat ik hier en daar de tactiek had aangepast begon ik dramatisch aan de competitie. Na 9 nederlagen en een gelijkspel met een doelsaldo van 6 voor en 22 tegen stond ik stijf onderaan. Jack Tuyp kon niet tot scoren komen simpelweg omdat hij geen toevoer kreeg, op het middenveld werd elke keer de bal verloren.
Ondanks dat ik vanaf dat moment af en toe wat overwinningen sprokkelde, ik won van de nr 15, 16 en 17, stond ik in de winterstop nog steeds stijf onderaan. Met een keer op keer bij schoten buiten het strafschopgebied falende Jeroen Verhoeven was ik al snel op zoek gegaan naar een vervanger. Helaas was met een lege kas de enige optie die ik had gevonden Danny Wintjes. Een betere keeper dan Verhoeven alleen helaas pas beschikbaar in de winterstop. Maar met deze versterking in de ploeg dacht ik dat een laatste plaats weleens vermeden kon worden. Al snel bleek die gedachte terecht want er werd nu veel minder geïncasseerd dan eerst. Toen ik in maart ook nog eens op een transfervrije v.d. Wiel werd gewezen ging het helemaal een stuk beter.

Schijnbaar door wat meer rust achterin ging het aanvallend ook ineens lopen. Tuyp had een mooie serie met 11 goals in 10 wedstrijden wat me op een veilige 15de plaats bracht. Mijn geluk kon niet op, zou ik dan weer nacompetitie ontlopen? Het antwoord is vrij simpel, nee...
Door mijn zware programma in de laatste weken (achtereenvolgens Az, Psv, Top Oss, Groningen en Feyenoord) zakte ik nog 1 plaatsje en moest ik mijn plekkie in de Eredivisie gaan bevechten in de nacompetitie.

Ondanks dat ik dus in zwaar weer verkeerde in de competitie verliep de KNVB beker minder desastreus.
In die slechte beginperiode had ik wat geluk met de loting want Dordrecht (penalty's) en de Psv Reserves (2-0) werden verslagen. Met Wintjes vers in de selectie kreeg ik in de 4de ronde mijn aartsrivaal Heerenveen op bezoek.
Al na 8 minuten had Pranjic gescoord, maar gelukkig maakte Gerardi 8 minuten later de gelijkmaker. 10 minuten later was het bijna precies omgekeerd. Tuyp maakte 2-1 maar een minuutje later wist Lee Ho weer gelijk te maken. Deze 2-2 stand werd daarna 70 minuten lang onder druk gezet maar veranderde niet. Na een slopende partij moesten we dus gaan verlengen. De conditie van de Heerenveen spelers was verre weg de betere dus ik koos ervoor om voor de penalty's te gaan.

Na een zenuwslopende verlening van 30 minuten kreeg ik uit een zeldzame counter in de 120ste minuut nog een corner. Met bijna alle aanvallers al gewisseld zag ik het puur als tijdwinst en ik begon een penalty lijstje te verzinnen.
Maar tot mijn verbazing en mijn grote geluk wist Michael Jansen de afvallende bal van 20 meter in de kruising te volleren!! Gelijk daarna werd er afgefloten en stond ik springend en schreeuwend in mijn kamer te dansen. Dit was de spannendste wedstrijd die ik met FM09 had gespeeld en dan uitgerekend tegen mijn grote aartsvijand!

[ afbeelding ]

In de loting kreeg ik voor de kwartfinale FC Utrecht. Ondanks hun slechte positie in de competitie, 17de, was ik op mijn hoede voor de Cupfighters. Gelukkig was het nergens voor nodig en werden ze makkelijk opzij gezet.

[ afbeelding ]

De loting voor de halve finale koppelde me toen aan FC Groningen. Toen de nummer 3 in de competitie en ik had in 5 wedstrijden nog geen punt tegen ze gepakt. Toen ik na 25 minuten dan ook met 2-0 achter kwam had ik er vrede mee dat het avontuur zou eindigen in de halve finale.
Het had mijn slechte competitie wat kleur gegeven en die paar ton prijzengeld was zeer welkom. Dat in een slechte wedstrijd de revelatie van het seizoen Cascio (enige rede dat hij 2 jaar eerder gehaald was voor een paar knikkers en een spiegel was dat hij vriendjes was met de ongelukkige, op een transfer loerende Mascio) in de 37ste minuut nog de 2-1 maakte deed me niet veel. Dat Jackie Tuyp 2 minuten later de gelijkmaker binnen schoot liet me wel juichen. Met een 2-2 de rust in gaf hoop! Na weer een half uur weg gespeeld te worden stond het nog steeds 2-2 en begon ik zelfs wat balbezit te krijgen. Sterker nog, er kwamen kansen. Uit 1 van deze kansen kwam zelfs de 2-3!
Met nog 7 minuten te spelen zette ik een handbal verdediging neer en deze werd niet meer doorbroken.

De eerste bekerfinale voor Cambuur was een feit!! En dat niet alleen. Ik bedacht me dat de andere finalist vast al Europees speelde en ik dus automatisch ook in de internationale competitie mee zou doen.

[ afbeelding ]

Mijn tegenstander in de finale was ADO Den Haag en die stonden 11de in de competitie, er lagen dus kansen. Maar elk voordeel heeft een nadeel... Zei speelden niet al Europees en dus was er alleen voor de winnaar een plek weggelegd in de UEFA cup.
Tot overmaat van ramp moest ik Cascio, mijn AMR en met een gemiddelde van 7.16 mijn beste speler, en spits Gerardi missen.

Voordat ik goed en wel zat voor de wedstrijd stond ik al achter. Na 1 minuut was het nota bene Mboua die scoorde. Nadat ik hem 4 jaar eerder had verkocht had hij amper 25 wedstrijden gespeeld en niet meer gescoord en dan dit. Om het nog erger te maken maakte Caracciolo in de 6de minuut ook nog 0-2. Maar omdat ik had geleerd van het verleden wanhoopte ik dit keer niet en wachtte rustig af.
Mijn geduld werd geloond want in de 22ste minuut was het Jerry Tol, de vervanger van Cascio en 17 jarige jeugdspeler, die de aansluitingstreffer op het bord zette. Vervolgens stond ADO 20 minuten onder druk en kon Goedhart het niet meer handelen bij weer een gevaarlijk moment en hij schoot de bal dan ook hard achter zijn eigen keeper. Voor de 3de keer in de beker stond het 2-2. Dit keer haalde deze stand de rust eens niet. 3 minuten in blessure tijd scoorde de vervanger van Gerardi, Paul Hughes, na een mooie solo de 3-2. Ik stond voor in de bekerfinale!!!

Na mijn spelers in de rust te hebben opgepept ging ik in de tweede helft verder waar ik was gebleven, dominerend over het hele veld. Vol vertrouwen dat er elk moment een goal ging vallen die de wedstrijd op slot zou gooien tikte de tijd door. Maar hoe verder die tijd tikte hoe minder dominant ik speelde en hoe zenuwachtiger ik werd. Zo'n 10 minuten voor tijd wisselde ADO 2 verdedigers voor aanvallers en was ik genoodzaakt ook in te grijpen. Met weer die handbal verdediging in plaats moest ik het nog 10 minuten en een beetje volhouden. Nou speel ik altijd met highlights aan en dan kan 10 minuten voorbij vliegen. Maar als er continu schoten zijn voor de tegenstander en je op de tijd gaat zitten letten duren die 10 minuten laaang.

Maar zelfs 10 lange minuten zijn ooit afgelopen. En dat einde was heel dichtbij toen er in de 94ste minuut nog 1 keer een bal in mijn pot werd gegooid.
Als in slowmotion zag ik de bal indraaien.
Een fractie van een seconde dacht ik het aller ergste...
Maar toen maakte een poppetje met een Cambuurshirt contact met de bal om hem terug over de middenlijn te rammen.
Nog voordat de bal stuiterde vond de scheidsrechter het genoeg en floot hij af.
Voor het eerst in de historie was SC Cambuur-Leeuwarden erin geslaagd de KNVB beker te winnen!!!

[ afbeelding ]

Na alle felicitaties van het bestuur, de fans en mede-trainers in ontvangst genomen te hebben restte ons nog 1 taak... In de Eredivisie blijven. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat een ploeg die de beker wint ook degradeert. Of beter nog, Europees spelen maar wel vanuit de eerste divisie.

Nog moe van de festiviteiten moesten we naar Emmen om daar de FC te verslaan. Na een over en weer gaande pot werd het 2-2. In de thuiswedstrijd kwamen we nooit meer in de problemen maar was de overwinning mager, 1-0.
Daarna waren onze buren aan de beurt. BV Veendam kwam vol goede moed naar het Cambuur Stadion maar werd gauw weer naar huis gestuurd met een 3-0 nederlaag. Dat de uitwedstrijd vervolgens 2-2 werd was een mooie afsluiter van een zeldzaam seizoen in Cambuur.

Ik had tijdens het seizoen gespeeld met de gedachte dat ik misschien maar eens een andere club met meer toekomst moest gaan zoeken (zonder geld kom je nergens). Maar met een Europees avontuur voor de boeg en 6 miljoen aan prijzengeld op de bank kon ik de nieuwe contractaanbieding natuurlijk niet weigeren.

Even een repost voor mensen die hem gemist hebben aan het einde van het vorige topic.
The only thing I fear is my MoM
pi_67123732
In m'n eerste seizoen met Feyenoord 9e geworden en dus Europees voetbal misgelopen. Bijna alle spelers hebben het vertrouwen in mij (de manager) verloren. Gelukkig waren enkele talenten na een contractverlenging weer tevreden en heb ik alle 30+ers de deur uit gedaan. Over m'n eerste seizoen wel 40 mln winst gemaakt dus heb ik van mijn bestuur 12.25 mln gekregen om mee te doen om het kampioenschap. Ik
heb Fiorillo, Dudek, Regini, Oscar, Feghouli, Saivet, Marquinhos en Laurito aangetrokken om dat proberen te halen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_67125767
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
In m'n eerste seizoen met Feyenoord 9e geworden en dus Europees voetbal misgelopen. Bijna alle spelers hebben het vertrouwen in mij (de manager) verloren. Gelukkig waren enkele talenten na een contractverlenging weer tevreden en heb ik alle 30+ers de deur uit gedaan. Over m'n eerste seizoen wel 40 mln winst gemaakt dus heb ik van mijn bestuur 12.25 mln gekregen om mee te doen om het kampioenschap. Ik
heb Fiorillo, Dudek, Regini, Oscar, Feghouli, Saivet, Marquinhos en Laurito aangetrokken om dat proberen te halen.
dat moet wel lukken
pi_67126009
Zo 1e seizoen met het Ijslandse FH zit erop. 2e geworden omdat ik het slotduel verloor. In plaats van grootste concurent Valur is Keflavik kampioen geworden.
Ik had de meeste goals van de competitie, dit resulteerde dan ook in een 1e en 2e plaats op de topscorerslijst
De beker en ligabeker waren in de 4e ronde en de kwart finale voorbij. De Super Cup werd op penalties verloren.

Voorronde UEFA Cup(2009-2010 dus nieuwe stijl) 2e vorronde van Union uit Luxemburg gewonnen 2e voorronde 1-0 verlies(onrterecht!) en 0-0 gelijk tegen Bologna.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 08:18:04 #18
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_67126117
tvp

MMUFC, stoer dat je in ijsland aan de gang ben gegaan, heb je daar nog rare beperkingen qua buitenlanders enzo?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_67126176
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
tvp

MMUFC, stoer dat je in ijsland aan de gang ben gegaan, heb je daar nog rare beperkingen qua buitenlanders enzo?
de wedstrijd selectie mag niet meer dan 3 buiten EU spelers bevatten, maar je zit niet met werkvergunningen of maximum aantal buirten eu spelers wat je aan mag trekken
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:43:20 #20
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_67127752
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:15 schreef Sickert het volgende:
Heb het spel gedownload

Om te kijken of het iets voor me is..
heb nog nooit een manager spel gespeeld en moet zeggen vind het tof!

Mn eerste match eindigde in een 0-0 en ik had alleen speler op een plek gezet en was begonnen...
2e match was vele malen beter omdat ik spelers rollen had gegeven

zal me eens gaan inlezen en opzoek naar tips

net mn 2e pot gespeeld
[ afbeelding ]

wat kost het spel nieuw?

en hoe kijken jullie je match? 2d? top? en helemaal? of enkel de goals/highlights
http://www.onlinekeystore.com/football-manager-2009.html

Hier heb ik hem ook gekocht, 12 euro en helemaal legaal
je kan hem alleen niet via steam spelen, maar aangezien je hem toch al gedownload hebt is dat geen probleem.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_67128756
Gisteren de kwartfinale van de Euro League gespeeld, moest tegen Manchester City.

Uitwedstrijd was top, won uiteindelijk met 2-3 in Manchester, en ik zag mezelf al in de halve finale staan.
Tussen de EL wedstrijden door moest ik ook nog even een Serie A wedstrijd spelen, geen idee meer wat de uitslag was, maar ik verloor wel 3 spelers met blessures.

Dus thuis tegen Man City helaas mijn tactiek iets aan moeten passen, en met veel wisselspelers in de basis begonnen, wordt het 0-5....

Kutspel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_67130633
Man City

Ik sta op 10 gewonnen wedstrijden achter elkaar in de PRM League. Alleen Arsenal ( ) heeft er al 14 op rij gewonnen. Die zijn echt te goed in mijn game, angstgegner nummer eins! Ik sta daarom op een tweede plaats, met vrij veel voorsprong op Man Utd en Chelsea.

Tevens door de poulefase van CL gekomen. Uiteraard verloor ik 2 maal van Barcelona (CL-titelverdediger), maar in de overige 4 wedstrijden pakte ik 10 punten. Nu in de achtste finale tegen Leverkusen, die zijn wel te pakken dacht ik zo.. En ik zit nog in alle nationale bekers

Man City
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:18:25 #23
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_67130668
Arsenal is in mijn game ook altijd oppermachtig.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_67132838
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef Rahl het volgende:
Arsenal is in mijn game ook altijd oppermachtig.
bij mij ook afgelopen 3 jaar volgensmij 2 keer CL gewonnen..
pi_67133595
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:17 schreef VonHinten het volgende:
Man City

Ik sta op 10 gewonnen wedstrijden achter elkaar in de PRM League. Alleen Arsenal ( ) heeft er al 14 op rij gewonnen. Die zijn echt te goed in mijn game, angstgegner nummer eins! Ik sta daarom op een tweede plaats, met vrij veel voorsprong op Man Utd en Chelsea.

Tevens door de poulefase van CL gekomen. Uiteraard verloor ik 2 maal van Barcelona (CL-titelverdediger), maar in de overige 4 wedstrijden pakte ik 10 punten. Nu in de achtste finale tegen Leverkusen, die zijn wel te pakken dacht ik zo.. En ik zit nog in alle nationale bekers

Man City
Ik had met mijn Liverpool game ook altijd de grootste moeite met Arsenal ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')