quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik weet niet eens meer hoe ik de OP moet doen, is zo lang geledenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:25 schreef Pien85 het volgende:
JaOok slecht
Maar om even mijn belofte aan Stroek waar te maken:
* Pien Zet croissantjes, wit- en bruinbrood, bolletjes, pistoletjes, kass, ham, plakjes worst, een goed gevulde fruitschaal, jam, hagelslag, pindakaas, boter en vruchtenhagel neer.
Dan neem ik een bruijn pistoletje met oude kaasquote:Op maandag 16 maart 2009 11:25 schreef Pien85 het volgende:
JaOok slecht
Maar om even mijn belofte aan Stroek waar te maken:
* Pien Zet croissantjes, wit- en bruinbrood, bolletjes, pistoletjes, kass, ham, plakjes worst, een goed gevulde fruitschaal, jam, hagelslag, pindakaas, boter en vruchtenhagel neer.
Oh... Ik ben de krentenbollen vergetenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan neem ik een bruijn pistoletje met oude kaas
morgen nieuwe kansenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh... Ik ben de krentenbollen vergeten
Krentenbollen met roomboter en hele oude kaasquote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
morgen nieuwe kansen
die zijn trouwens ook heerlijk met kaas![]()
mijn broer eet ze dan weer met suiker, maar dan belief ik ze dus niet
Oh ja, de echte boter was ik vergetenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Krentenbollen met roomboter en hele oude kaas
maar proef je dan nog wel de kruiden uit de kruidenboter ?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd neit van krentenbollen
Ik heb net stokbroodje met kruidenboter en met kip-kerrie op
Heerlijk!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja, de echte boter was ik vergeten
Hoe kan dat? Die stonden er helemaal niet bijquote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd neit van krentenbollen
Ik heb net stokbroodje met kruidenboter en met kip-kerrie op
eentje met kruidenboter en eentje met kip-kerriequote:Op maandag 16 maart 2009 11:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar proef je dan nog wel de kruiden uit de kruidenboter ?
wordt die niet overheerst door de smaak van de kerrie ?
Ik had mn eigen eten bijquote:Op maandag 16 maart 2009 11:53 schreef Pien85 het volgende:
Hoe kan dat? Die stonden er helemaal niet bij
dat klinkt wel goed, maar onze kantine heeft geen kruidenboter of spekquote:Op maandag 16 maart 2009 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eentje met kruidenboter en eentje met kip-kerrie
Wat wel heel lekker is is kruidenboter (dik) en dan spek erop
quote:
Mooi, nog voorkeuren? Want dan weet ik wat ik morgen op tafel moet zettenquote:
nou, een croissantje lust ik meestal welquote:Op maandag 16 maart 2009 12:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Mooi, nog voorkeuren? Want dan weet ik wat ik morgen op tafel moet zetten
Die zitten in het standaard paketquote:Op maandag 16 maart 2009 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, een croissantje lust ik meestal wel
wil je vandaaog nog een nieuwe openen ?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:41 schreef Pien85 het volgende:
En weer stil hier't Ging zo goed mensen
Post 's door
Minstensquote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wil je vandaaog nog een nieuwe openen ?
Hey, ik moet toch érgens ambitieus mee zijnquote:
Akela, ik doe mijn bestquote:Op maandag 16 maart 2009 12:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, ik moet toch érgens ambitieus mee zijnMaar ik kan moeilijk in m'n uppie dit topic vol gaan posten
Braafquote:
Wel iemand die elke keer roept: "volgende keer ga ik ook!"quote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat zou moeten lukken.
Iemand hier die weleens naar PANN gaat?
Dat ben jij?quote:Op maandag 16 maart 2009 18:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wel iemand die elke keer roept: "volgende keer ga ik ook!"
pann is wel leukquote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat zou moeten lukken.
Iemand hier die weleens naar PANN gaat?
* Pien Zet croissantjes, wit- en bruinbrood, bolletjes, pistoletjes, krentenbollen, kass, ham, plakjes worst, een goed gevulde fruitschaal, jam, hagelslag, pindakaas, boter en vruchtenhagel neer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:55 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
ik zou het niet beter kunnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien Zet croissantjes, wit- en bruinbrood, bolletjes, pistoletjes, krentenbollen, kass, ham, plakjes worst, een goed gevulde fruitschaal, jam, hagelslag, pindakaas, boter en vruchtenhagel neer.
zo goed Stroek?
En dan ik niet meer thuis komen zeker? Moet ik lopen vanuit weet-ik-t-waarquote:
Okee, die volg ik even iet, waarom zou je niet thuiskomen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dan ik niet meer thuis komen zeker? Moet ik lopen vanuit weet-ik-t-waarGoed plan
Treinen enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, die volg ik even iet, waarom zou je niet thuiskomen?
Amstelveenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar moet je naar toe?
Nachtnet FTW
mmm, minderquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
AmstelveenDaar rijdt helemaal geen trein
Haha dealquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mmm, minder
Dan kom je mee naar Eindhoven
Ok, valt niet op hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mmm, minder
Dan kom je mee naar Eindhoven
Dat is wel handig, daar rijdt altijd een trein naar toe midden in de nacht in t weekendquote:
Waarom snap ik deze post niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, valt niet op hoor
Ik had het al helemaal opgegeven met deze reeks...
Uit de richting is beter dan helemaal geen richtingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel handig, daar rijdt altijd een trein naar toe midden in de nacht in t weekend
Alleen is het nogal uit de richting geloof ik
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, valt niet op hoor
Ik had het al helemaal opgegeven met deze reeks...
Ja, op t station slapen is ook zoietsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Uit de richting is beter dan helemaal geen richting
Ja inderdaad, beetje koud ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, op t station slapen is ook zoiets
Ik snap t allemaal nietquote:
Ik snap t welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik snap t allemaal niet
en ik baal dat ik hier op fok blijkbaar heel vaak zeg dat ik 't allemaal niet snap
Ook dat nog ja, gevaarlijk allemaal... hoewel ik twijfel of het minder gevaarlijk is om in Eindhoven te slapenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en je weet niet wat er allemaal rondhangt
Ah geeft niet joh, ik zit maar te flauwekullen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik ben momenteel 'bezet'
door een man
SLAAPplaats, toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ah geeft niet joh, ik zit maar te flauwekullen.
Maar, ik bood in mijn jonge jaren ook wel eens meiden een slaapplaats aan![]()
quote:
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
slapen
die andere dingen zijn vies
Vies allemaal enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi,
Al die nattigheid enzo...
Ik kan niet slapen met mn handen boven de dekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom
Gewoon netjes naast elkaar slapen, handjes boven de dekens enzo
Nou...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen met mn handen boven de dekenDan worden ze koud
Weekend!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou...
Dan eronder, maar wel zo dat ze de ander niet raken dan
Ben ik te vroeg als ik zeg dat ik weekens wil?
Das dan weer lastig voor mij, ik slaap meestal op mn zijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weekend!En inderdaad, handen er onder, netjes gevouwen op de buik
Ik slaap ook op mn zij, op mn handenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das dan weer lastig voor mij, ik slaap meestal op mn zij
Wat maken we het toch moeilijk, soms zijn vieze dingen best leuk
en weekend is fijn
Gaan we lepeltje-lepeltje liggenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik slaap ook op mn zij, op mn handen![]()
Vieze dingen zijn soms best leuk ja, soms
En weekend
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gaan we lepeltje-lepeltje liggen
Maar weekend duurt nog best wel even enzo.
En ik weet nog niet wat mn plannen zijn, dus ook niet of ik me op t weekend moet verheugen
Ik moet vaak wel plannen, maar dan vermaak ik me ook wel hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]inderdaad
Weekend moet je niet plannen, gewoon leuke dingen gaan doen
Hoezo?quote:
Dat kan altijd, of je bedgenoot daar blij mee is, is een tweedequote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik hoef nu niet meer zo moeilijk te doen.
Of ja, ik kan niemand meer een slaapplaats aanbieden.
Daar ligt al iemand namelijk
Naar volle tevredenheid overigens
das onhandig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:34 schreef Pien85 het volgende:
Alleen slapen zuigtMaar ik kan even niet anders, mn bed is kapot, en nu nog maar 1 kan echt beslaapbaar
Heb je ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das onhandig.
En alleen slapen vind ik niet altijd erg, maar als ik iemand heb die ik graag in mn bed zou willen wel.
willekeurig mensen uitnodigen in mn bed omdat ik niet alleen wil slapen is niet zo mn ding
Dan vat ik je post verkeer op, sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik hoef nu niet meer zo moeilijk te doen.
Of ja, ik kan niemand meer een slaapplaats aanbieden.
Daar ligt al iemand namelijk
Naar volle tevredenheid overigens
Dan zijn we het eensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer gelijk inIk hoef ook niet zo nodig zomaar iedereen in mn bed
niet eens echt bijna hequote:
Sauna is leukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet eens echt bijna he
Maar weekend is fijn, wil binnenkort weer een keer naar de sauna
Dat doe ik dus nooit eigenlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sauna is leukIk kom er alleen altijd vreselijk benauwd weer uit
Ik ga binnenkort maar weer 's zonnebanken, beetje doen alsof ik in de zon heb gezeten
Zonnenbank duurt voor mij maar 12 minutenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nooit eigenlijk
Ik heb het geduld niet en verveel me dood in zo'n cabine
Maar sauna vind ik heerlijk, ga alleen niet zo vaak
okee, dat zou ik nog wel volhoudenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zonnenbank duurt voor mij maar 12 minutenHeerlijk muziekje dr bij, oogjes dicht en even ontspannen
samen onder de zonnebank?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
okee, dat zou ik nog wel volhouden![]()
Ja, maar dan worden we niet helemaal bruin, want waar ik mn armen om je heen geslagen heb en we onze lichamen tegen elkaar aan drukken, kleurt het nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
samen onder de zonnebank?
Ik ga overigens ook maar 1 keer per jaar ofzo
Kan ik mee levenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan worden we niet helemaal bruin, want waar ik mn armen om je heen geslagen heb en we onze lichamen tegen elkaar aan drukken, kleurt het niet
Andere keer danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan niet, kindjes liggen in bed
Nee? Hoezo?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:53 schreef lezzer het volgende:
Zitten jullie elkaar nou op te hitsen via dit topic?![]()
![]()
@Stroek, zitten we elkaar nou helemaal te misbegrijpen?
In het verleden deed ik dat, maar de afgelopen 15 jaar al niet meer. Ik ben al jaaaaaaren gelukkig met de Mrs. en we hebben de handen vol aan elkaar hoor
Vrijdag bij de zonnebankending in Amstelveenquote:
Ik moet wel om 6 uur de kindjes wegbrengen, geen idee hoe laat ik dan in Amstelveen kan zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrijdag bij de zonnebankending in Amstelveen
Bij mijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet wel om 6 uur de kindjes wegbrengen, geen idee hoe laat ik dan in Amstelveen kan zijn
En waar moet ik dan overnachten?
Okquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het een plan
Ik kan om ehhh half 9 ofzo dan in Amstelveen zijn
Kom je me wel ophalen dan bij de bushalte ofzoquote:
Bushalte is bijna naast de zonnebankquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom je me wel ophalen dan bij de bushalte ofzo
Ik ben nog nooit in Amstelveen geweest
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Handig
PM het adres maar
Gaan we dan nog wat drinken daarna?
Wij zijn zeker goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dankzij ons gaat het topic nu wel ineens best hard![]()
Wij zijn goed
ja zo vatte ik je post op. dat je het meer dan 15 jaar geleden, dus voor Mrs het als een bummer zou zien wanneer het bezoek dan toch alleen om een slaapplaats ging in plaats van een "slaap"plaatsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:53 schreef lezzer het volgende:
Zitten jullie elkaar nou op te hitsen via dit topic?![]()
![]()
@Stroek, zitten we elkaar nou helemaal te misbegrijpen?
In het verleden deed ik dat, maar de afgelopen 15 jaar al niet meer. Ik ben al jaaaaaaren gelukkig met de Mrs. en we hebben de handen vol aan elkaar hoor
zullen we dat gedeelte dan gewoon negeren en doen alsof het niet op fok staat ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:28 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er nu helemaal geen flikker meer van
Kiest voor een broodje met hartig uit al deze lekkernijenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:17 schreef Pien85 het volgende:
* Pien85 zet croissantjes, wit- en bruinbrood, bolletjes, pistoletjes, krentenbollen, kass, ham, plakjes worst, een goed gevulde fruitschaal, jam, hagelslag, pindakaas, boter en vruchtenhagel neer.
hij doettut niet![]()
edit: nu doettie t wel![]()
Heel attent!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:29 schreef Pien85 het volgende:
* Pien85 zet crackers neer, speciaal voor Lezzer
Had je dr nog iets op willen hebben? Ik moet toch boodschappen doenquote:
Kom ik toch automatisch uit bij kipfilet ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Had je dr nog iets op willen hebben? Ik moet toch boodschappen doen
Hmm kipfiletquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kom ik toch automatisch uit bij kipfilet ofzo.
Maar ik ga zo zelf even naar de AH, dus bedankt maar het hoeft niet
Als ik dat om half elf 's avonds post dan mag je aannemen dat 't niet om 't ontbijt ging, nee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toch niet als ontbijt, mag ik hopen?
Daarom ook dequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als ik dat om half elf 's avonds post dan mag je aannemen dat 't niet om 't ontbijt ging, nee.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vanmorgen niets gehad
Helemaal vergeten!
Ik had dr gewoon trek inquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
noem dat maar een ontbijtJE![]()
ik zou er brunch tegen zeggen
ik huppel al vanaf 6.00 uur in het rondquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had dr gewoon trek inEn ik ben net pas wakker, dus brunch klopt wel eigenlijk
Ik werd om 3 uur wakker en was meteen klaar wakker, ogen open, en 't gevoel alsof ik zo 10 kilometer kon gaan rennenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik huppel al vanaf 6.00 uur in het rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
maar het is nu toch ook weer kattentijd ?quote:Op zondag 22 maart 2009 07:43 schreef lezzer het volgende:
Hier zat de kat om half 7 al te kwekken. Heul hard
quote:VS – Senaat Vermont voor openstelling huwelijk
24-03-2009 De Senaat van de Amerikaanse staat Vermont heeft met een overweldigende meerderheid ingestemd met een wet die het huwelijk openstelt voor paren van gelijk geslacht.
Vermont kan daarmee de eerste Amerikaanse staat worden dat het huwelijk openstelt door het aannemen van een wet en niet door een vonnis door het Hooggerechtshof van een staat.
De Senaat stemde met 26 voor en 4 tegen voor een wetsvoorstel van de Democratische senator John Campbell. Het wetsvoorstel gaat nu naar het Huis van Afgevaardigden van de staat Vermont. Daar presideert de Democratische voorzitter Shap Smith over een ruime meerderheid. Verwacht wordt dab ook dat de ‘Marriage Equality Act’ ook daar aangenomen zal worden. De justitiecommissie van het Huis zal waarschijnlijk al vandaag beginnen met de behandeling van het wetsvoorstel.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:28 schreef NanKing het volgende:
Nou ik moet wel eerlijk zeggen dat ik regelmatig wat bleekjes zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat heb ik ookWe zijn ziek!
O jeej! Zie je nou wel dat we besmettelijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Besmettelijk ook nog?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
O jeej! Zie je nou wel dat we besmettelijk zijn.
Maar maar maar... Ik ken ook dode hetero'squote:Op donderdag 26 maart 2009 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken wel mensen die dood zijn en homo waren, dsu het is al lang geen verrassing dat je van homo dood kan gaan.
Eens!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je gaat er dood aan
Maar soms is het best leuk![]()
![]()
Is dat nou nóg niet gebeurd?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dusss, wanneer gaan we samen onder de zonnebank?
Aan mij ligt t nietquote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat nou nóg niet gebeurd?
Ik dacht een verslag te lezen nu
Dat t niet doorging?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
En dus kan het feest beginnen![]()
Janies/Pien, wat was de reden?
* Nizno laat sjoko afkoelen en drink een beker kouwe sjokoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:23 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie thee water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
New Yorkquote:
hoe leuk is leuk?????quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is dan weer niet de bedoeling
En Pien en ik moeten nog een datum prikken
Ik blijf gewoon volhouden
Zeker gezien het leuke gesprekje op MSN van gisteren
mooi zoquote:
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:51 schreef BlueMage het volgende:
@ lezzer: whehe is dat 'n tuinbroek in je avatar?
Waarom spreek ik jou zo weinig?quote:Op maandag 6 april 2009 07:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja
Ik moet nog een leuker plaatje van een tuinbroek, maar ik kon er zo snel geen vinden.
Knuffelen dan maar?quote:Op maandag 6 april 2009 13:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook verdrietig over hoor
Ja, wat james zegtquote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef lezzer het volgende:
Time to spice up the topic? Of hebben we het echt heulemaal opgegeven?
Ik kan vanalles vertellen hoor, alleen of jullie daarop zitten te wachtenquote:
Als het met Pien is, graagquote:Op maandag 6 april 2009 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Whehe...
Dat kan niet hoor, het is allemaal iets TE pikant
gaarnequote:
niet met Pien...quote:Op maandag 6 april 2009 14:58 schreef lezzer het volgende:
Als het met Pien is, graag![]()
Als het met iemand met een piem0l is, nee laat maar
OMG!quote:Op maandag 6 april 2009 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet met Pien...
Wel ook met iemand zonder piem0l
quote:Op maandag 6 april 2009 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vertel niets
Bovendien was mn vriendje mčt piem0l er ook bij, dus dat willen jullie helemaal niet horen
(Het was niet zo spannend hoor)
Ja, ik heb het eerlijk gezegd met Janies wel opgegeven.quote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef Pien85 het volgende:
Heeft 'r iemand nog een leuke vrijgezelle vrouw voor mij in de aanbieding trouwens?
Jij weet dat alquote:
En nee, maar wel een bezettequote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef Pien85 het volgende:
Heeft 'r iemand nog een leuke vrijgezelle vrouw voor mij in de aanbieding trouwens?
Ehm... neequote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wanneer hou je nou toch eens op met die onzedelijke praktijken?
![]()
[..]
Ja, ik heb het eerlijk gezegd met Janies wel opgegeven.
Niks voor jou? -> http://www.femme2009.nl/
Dat moet gewoon wat opleveren
Oh, ja, ik weet 't al ja...quote:Op maandag 6 april 2009 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij weet dat al
[..]
En nee, maar wel een bezette
Ik ben erg
Vind je het erg?quote:Op maandag 6 april 2009 15:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... nee
[..]
Oh, ja, ik weet 't al ja...
En jij bent erg ja
Lieverd, ķk zou er niet eens aan beginnen. En ik vind jou een snoepje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2009 15:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lieverd, ķk zou er niet eens aan beginnen. En ik vind jou een snoepje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja zeg, en ik ben zo leuk!
compact en kleverig.
niet gok ikquote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, wanneer word je nou eens echt lesbies?
Die moeten er hier toch rondlopen?quote:Op maandag 6 april 2009 16:56 schreef Pien85 het volgende:
Geen vrijgezelle dames in de aanbieding dus?
Ja!quote:Op maandag 6 april 2009 16:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die moeten er hier toch rondlopen?
Moeten we een actie opstarten?
"Help Pien aan de vrouw vóór de zomer"?
Ik ben er al een tijdje uit zeg maar, iets van 15 jaarquote:
Hmm, beetje jammerquote:Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje uit zeg maar, iets van 15 jaar
dus ik heb verder weinig goede invallen.
Helaas, die tijd is voorbij, 't was zo makkelijk geweestquote:Op maandag 6 april 2009 19:22 schreef lezzer het volgende:
In mijn tijd hadden lesbo's ook gewoon kort haar.
Lekker herkenbaar enzo
Heb je problemen met herkennen dan?quote:Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helaas, die tijd is voorbij, 't was zo makkelijk geweest
Mijn gaydar is kapot... stomme ding werkt alleen op mannenquote:
Niet helemaal mijn typequote:Op maandag 6 april 2009 19:41 schreef lezzer het volgende:
En het lindsay nieuwtje van vandaag:
'Lindsay Lohan weer vrijgezel'
AMSTERDAM - Aan de turbulente relatie tussen actrice Lindsay Lohan en dj Samantha Ronson lijkt nu echt een einde te zijn gekomen. Amerikaanse media melden dat het beroemde koppel dit weekend uit elkaar is gegaan na een hevige ruzie.
Naar verluidt hadden de twee een flinke ruzie gekregen vanwege Lohans gefeest en geflirt met mannen. De actrice daarentegen beschuldigt op haar beurt Ronson van vreemdgaan en drugsgebruik.
Kort na de breuk bleek Lohan niet welkom op het feestje van Ronsons zus Charlotte. De actrice was hier woest om en probeerde toch binnen te komen. Maar liefst vijf bodyguards moesten haar tegenhouden.
Vorige week ontkrachtte Lohan nog de geruchten dat zij en Ronson uit elkaar waren. De laatste maanden ging dat gerucht al vaker, maar de actrice bleef volhouden dat alles koek en ei was.
Pien, iets voor jou die Lindsay?
Heb geen foto's... En ik hou dr nog even voor mezelfquote:Op maandag 6 april 2009 20:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
foto's!![]()
Qua Greys: Ja, blijkbaar wel een flirt
Het was even een avond investeren zie ikquote:Op maandag 6 april 2009 23:54 schreef Pien85 het volgende:
En toen had ik opeens volgende week een date
Ja... zoiets jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het was even een avond investeren zie ik
Het zag er toch hoopvol uit?quote:
Ja, dat wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het zag er toch hoopvol uit?
Ik heb overigens nu echt officieel geen zin meer om te werken vandaag
Ik volg jequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:41 schreef lezzer het volgende:
Nou heb ik dus zo'n twittert, maar nou is die site de hele tijd overbelast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 12:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
En jij al helemaal, want als je aan de vrouw wilt, moet je je mengen onder de mensen
Doe ikquote:Op woensdag 8 april 2009 12:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, hou maar vrij dan, 20 juni. In Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |