En dan ik niet meer thuis komen zeker? Moet ik lopen vanuit weet-ik-t-waarquote:
Okee, die volg ik even iet, waarom zou je niet thuiskomen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dan ik niet meer thuis komen zeker? Moet ik lopen vanuit weet-ik-t-waarGoed plan
Treinen enzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, die volg ik even iet, waarom zou je niet thuiskomen?
Amstelveenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar moet je naar toe?
Nachtnet FTW
mmm, minderquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
AmstelveenDaar rijdt helemaal geen trein
Haha dealquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mmm, minder
Dan kom je mee naar Eindhoven
Ok, valt niet op hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mmm, minder
Dan kom je mee naar Eindhoven
Dat is wel handig, daar rijdt altijd een trein naar toe midden in de nacht in t weekendquote:
Waarom snap ik deze post niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, valt niet op hoor
Ik had het al helemaal opgegeven met deze reeks...
Uit de richting is beter dan helemaal geen richtingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel handig, daar rijdt altijd een trein naar toe midden in de nacht in t weekend
Alleen is het nogal uit de richting geloof ik
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ok, valt niet op hoor
Ik had het al helemaal opgegeven met deze reeks...
Ja, op t station slapen is ook zoietsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Uit de richting is beter dan helemaal geen richting
Ja inderdaad, beetje koud ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, op t station slapen is ook zoiets
Ik snap t allemaal nietquote:
Ik snap t welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik snap t allemaal niet
en ik baal dat ik hier op fok blijkbaar heel vaak zeg dat ik 't allemaal niet snap
Ook dat nog ja, gevaarlijk allemaal... hoewel ik twijfel of het minder gevaarlijk is om in Eindhoven te slapenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en je weet niet wat er allemaal rondhangt
Ah geeft niet joh, ik zit maar te flauwekullen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik ben momenteel 'bezet'
door een man
SLAAPplaats, toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ah geeft niet joh, ik zit maar te flauwekullen.
Maar, ik bood in mijn jonge jaren ook wel eens meiden een slaapplaats aan![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |