okee, dat zou ik nog wel volhoudenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zonnenbank duurt voor mij maar 12 minutenHeerlijk muziekje dr bij, oogjes dicht en even ontspannen
samen onder de zonnebank?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
okee, dat zou ik nog wel volhouden![]()
Ja, maar dan worden we niet helemaal bruin, want waar ik mn armen om je heen geslagen heb en we onze lichamen tegen elkaar aan drukken, kleurt het nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
samen onder de zonnebank?
Ik ga overigens ook maar 1 keer per jaar ofzo
Kan ik mee levenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan worden we niet helemaal bruin, want waar ik mn armen om je heen geslagen heb en we onze lichamen tegen elkaar aan drukken, kleurt het niet
Andere keer danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan niet, kindjes liggen in bed
Nee? Hoezo?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:53 schreef lezzer het volgende:
Zitten jullie elkaar nou op te hitsen via dit topic?![]()
![]()
@Stroek, zitten we elkaar nou helemaal te misbegrijpen?
In het verleden deed ik dat, maar de afgelopen 15 jaar al niet meer. Ik ben al jaaaaaaren gelukkig met de Mrs. en we hebben de handen vol aan elkaar hoor
Vrijdag bij de zonnebankending in Amstelveenquote:
Ik moet wel om 6 uur de kindjes wegbrengen, geen idee hoe laat ik dan in Amstelveen kan zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrijdag bij de zonnebankending in Amstelveen
Bij mijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet wel om 6 uur de kindjes wegbrengen, geen idee hoe laat ik dan in Amstelveen kan zijn
En waar moet ik dan overnachten?
Okquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het een plan
Ik kan om ehhh half 9 ofzo dan in Amstelveen zijn
Kom je me wel ophalen dan bij de bushalte ofzoquote:
Bushalte is bijna naast de zonnebankquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom je me wel ophalen dan bij de bushalte ofzo
Ik ben nog nooit in Amstelveen geweest
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Handig
PM het adres maar
Gaan we dan nog wat drinken daarna?
Wij zijn zeker goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dankzij ons gaat het topic nu wel ineens best hard![]()
Wij zijn goed
ja zo vatte ik je post op. dat je het meer dan 15 jaar geleden, dus voor Mrs het als een bummer zou zien wanneer het bezoek dan toch alleen om een slaapplaats ging in plaats van een "slaap"plaatsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:53 schreef lezzer het volgende:
Zitten jullie elkaar nou op te hitsen via dit topic?![]()
![]()
@Stroek, zitten we elkaar nou helemaal te misbegrijpen?
In het verleden deed ik dat, maar de afgelopen 15 jaar al niet meer. Ik ben al jaaaaaaren gelukkig met de Mrs. en we hebben de handen vol aan elkaar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |