Kiest voor een broodje met hartig uit al deze lekkernijenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:17 schreef Pien85 het volgende:
* Pien85 zet croissantjes, wit- en bruinbrood, bolletjes, pistoletjes, krentenbollen, kass, ham, plakjes worst, een goed gevulde fruitschaal, jam, hagelslag, pindakaas, boter en vruchtenhagel neer.
hij doettut niet![]()
edit: nu doettie t wel![]()
Heel attent!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:29 schreef Pien85 het volgende:
* Pien85 zet crackers neer, speciaal voor Lezzer
Had je dr nog iets op willen hebben? Ik moet toch boodschappen doenquote:
Kom ik toch automatisch uit bij kipfilet ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Had je dr nog iets op willen hebben? Ik moet toch boodschappen doen
Hmm kipfiletquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kom ik toch automatisch uit bij kipfilet ofzo.
Maar ik ga zo zelf even naar de AH, dus bedankt maar het hoeft niet
Als ik dat om half elf 's avonds post dan mag je aannemen dat 't niet om 't ontbijt ging, nee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Toch niet als ontbijt, mag ik hopen?
Daarom ook dequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als ik dat om half elf 's avonds post dan mag je aannemen dat 't niet om 't ontbijt ging, nee.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vanmorgen niets gehad
Helemaal vergeten!
Ik had dr gewoon trek inquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
noem dat maar een ontbijtJE![]()
ik zou er brunch tegen zeggen
ik huppel al vanaf 6.00 uur in het rondquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had dr gewoon trek inEn ik ben net pas wakker, dus brunch klopt wel eigenlijk
Ik werd om 3 uur wakker en was meteen klaar wakker, ogen open, en 't gevoel alsof ik zo 10 kilometer kon gaan rennenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik huppel al vanaf 6.00 uur in het rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
maar het is nu toch ook weer kattentijd ?quote:Op zondag 22 maart 2009 07:43 schreef lezzer het volgende:
Hier zat de kat om half 7 al te kwekken. Heul hard
quote:VS – Senaat Vermont voor openstelling huwelijk
24-03-2009 De Senaat van de Amerikaanse staat Vermont heeft met een overweldigende meerderheid ingestemd met een wet die het huwelijk openstelt voor paren van gelijk geslacht.
Vermont kan daarmee de eerste Amerikaanse staat worden dat het huwelijk openstelt door het aannemen van een wet en niet door een vonnis door het Hooggerechtshof van een staat.
De Senaat stemde met 26 voor en 4 tegen voor een wetsvoorstel van de Democratische senator John Campbell. Het wetsvoorstel gaat nu naar het Huis van Afgevaardigden van de staat Vermont. Daar presideert de Democratische voorzitter Shap Smith over een ruime meerderheid. Verwacht wordt dab ook dat de ‘Marriage Equality Act’ ook daar aangenomen zal worden. De justitiecommissie van het Huis zal waarschijnlijk al vandaag beginnen met de behandeling van het wetsvoorstel.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:28 schreef NanKing het volgende:
Nou ik moet wel eerlijk zeggen dat ik regelmatig wat bleekjes zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat heb ik ookWe zijn ziek!
O jeej! Zie je nou wel dat we besmettelijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Besmettelijk ook nog?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
O jeej! Zie je nou wel dat we besmettelijk zijn.
Maar maar maar... Ik ken ook dode hetero'squote:Op donderdag 26 maart 2009 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken wel mensen die dood zijn en homo waren, dsu het is al lang geen verrassing dat je van homo dood kan gaan.
Eens!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je gaat er dood aan
Maar soms is het best leuk![]()
![]()
Is dat nou nóg niet gebeurd?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dusss, wanneer gaan we samen onder de zonnebank?
Aan mij ligt t nietquote:Op maandag 30 maart 2009 15:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat nou nóg niet gebeurd?
Ik dacht een verslag te lezen nu
Dat t niet doorging?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
En dus kan het feest beginnen![]()
Janies/Pien, wat was de reden?
* Nizno laat sjoko afkoelen en drink een beker kouwe sjokoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:23 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie thee water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |