quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik weet niet eens meer hoe ik de OP moet doen, is zo lang geledenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:25 schreef Pien85 het volgende:
JaOok slecht
Maar om even mijn belofte aan Stroek waar te maken:
* Pien Zet croissantjes, wit- en bruinbrood, bolletjes, pistoletjes, kass, ham, plakjes worst, een goed gevulde fruitschaal, jam, hagelslag, pindakaas, boter en vruchtenhagel neer.
Dan neem ik een bruijn pistoletje met oude kaasquote:Op maandag 16 maart 2009 11:25 schreef Pien85 het volgende:
JaOok slecht
Maar om even mijn belofte aan Stroek waar te maken:
* Pien Zet croissantjes, wit- en bruinbrood, bolletjes, pistoletjes, kass, ham, plakjes worst, een goed gevulde fruitschaal, jam, hagelslag, pindakaas, boter en vruchtenhagel neer.
Oh... Ik ben de krentenbollen vergetenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan neem ik een bruijn pistoletje met oude kaas
morgen nieuwe kansenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh... Ik ben de krentenbollen vergeten
Krentenbollen met roomboter en hele oude kaasquote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
morgen nieuwe kansen
die zijn trouwens ook heerlijk met kaas![]()
mijn broer eet ze dan weer met suiker, maar dan belief ik ze dus niet
Oh ja, de echte boter was ik vergetenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Krentenbollen met roomboter en hele oude kaas
maar proef je dan nog wel de kruiden uit de kruidenboter ?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd neit van krentenbollen
Ik heb net stokbroodje met kruidenboter en met kip-kerrie op
Heerlijk!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja, de echte boter was ik vergeten
Hoe kan dat? Die stonden er helemaal niet bijquote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd neit van krentenbollen
Ik heb net stokbroodje met kruidenboter en met kip-kerrie op
eentje met kruidenboter en eentje met kip-kerriequote:Op maandag 16 maart 2009 11:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar proef je dan nog wel de kruiden uit de kruidenboter ?
wordt die niet overheerst door de smaak van de kerrie ?
Ik had mn eigen eten bijquote:Op maandag 16 maart 2009 11:53 schreef Pien85 het volgende:
Hoe kan dat? Die stonden er helemaal niet bij
dat klinkt wel goed, maar onze kantine heeft geen kruidenboter of spekquote:Op maandag 16 maart 2009 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eentje met kruidenboter en eentje met kip-kerrie
Wat wel heel lekker is is kruidenboter (dik) en dan spek erop
quote:
Mooi, nog voorkeuren? Want dan weet ik wat ik morgen op tafel moet zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |