21:30 Undercover in Nederlandquote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Natuurlijk op ons aller campingzender!quote:Met de verborgen camera als het perfecte wapen, worden allerlei duistere zaken ontmaskerd door Alberto Stegeman en zijn team. Vele strafbare feiten die overal en dagelijks onopgemerkt plaatsvinden, zijn blootgelegd. Maar ook op maatschappelijk niveau zijn diensten bewezen, zoals bleek bij het testen van de beveiliging van de internationale luchthaven Schiphol, waarbij er zelfs in werd geslaagd om een nepbom aan boord van een vliegtuig te plaatsen. Dit seizoen haalt Alberto wederom zaken boven water, die de verbazing te boven gaan.
Ik wou het ook al posten ja, maar geen topicquote:Op zondag 15 maart 2009 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Zag Alberto baas doen met zijn zonnebril
net als jezus he.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:37 schreef behangplakker het volgende:
Voor iemand die alles kan doen, woont deze wel in een armpzalig huis
LEVENSGEVAARLIJKE MEDICIJNENquote:Op zondag 15 maart 2009 21:38 schreef Salatrel het volgende:
waar gaat het over? ik schakel net pas in
DAT HET KAN!quote:
quote:
De mensen die het geloven verdienen het ook gewoonquote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Laten we voorop stellen dat je wel heel of wanhopig moet zijn om zo iemand in te schakelen. Het is best serieus dit, mensen met een hersentumor vertellen dat ze niet meer naar de dokter/ziekenhuis mogen. Mensen met aids vertellen dat ze seks kunnen hebben, etc.
juist, natuurlijke selectie heet datquote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De mensen die het geloven verdienen het ook gewoon
In Afrika hebben ze allemaal 2500 euro?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef KingOfPop het volgende:
"Ja jij betaalt 2500 euro aan mij, na 25 dagen kun jij seks hebben zonder condoom. "
Zo wordt AIDS dus verspreid in Afrika.
echt niet, in het voorfilmpje zeiden ze LEVENSGEVAARLIJKE MEDICIJNEN!quote:
als je zo naief bent verdien je het aids te hebben?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Door types als Alberto overleeft de mens dus gewoon nietquote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
juist, natuurlijke selectie heet dat
Er is genoeg op te ruimen in een hangaar op Oost.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hier wil ik ook even in gepost hebben
Als je zo naief bent verdien je het opgelicht te wordenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je zo naief bent verdien je het aids te hebben?
Ik heb die puinhoop niet veroorzaaktquote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Er is genoeg op te ruimen in een hangaar op Oost.Aan het werk!
Nee, maar degene die dat heeft, neukt met 500 verschillende mensen per jaar, ja dan gaat het rap hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze allemaal 2500 euro?![]()
Waar zijn die medicijnen dan ???quote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
echt niet, in het voorfilmpje zeiden ze LEVENSGEVAARLIJKE MEDICIJNEN!
Je kunt wel een bezem hanteren.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik heb die puinhoop niet veroorzaakt
Ik beloof dat ik ermee ophoud, echt!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef Agiath het volgende:
Die confrontaties echt
Gewoon even ja knikken, en daarna de volgende buit maken
Gelukkig komt Down Met Johnny straks, kunnen we lachen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is nog niet echt een avond die goed loskomt
Mr Tata wilt toch die medicijnen verkopen, maar als ze die dan innemen en denken dat alles wel goed komt gaan ze doodquote:Op zondag 15 maart 2009 21:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waar zijn die medicijnen dan ???
Ik zie alleen dat ie kwakzalvers onthuld
Nee jammer inderdaad, vorige week was het veel leuker met die vieze mannetjesquote:Op zondag 15 maart 2009 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is nog niet echt een avond die goed loskomt
Stuur Alberto maar langs. Hij weet hoe je de beveiliging daar moet omzeilenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Je kunt wel een bezem hanteren.
Mensen die daar intrappen verdienen het ook om aan bijv. Aids te bezwijkenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat een falers zeg, die Afrikanen
En als je daar in trapt...
Die kan nu ff niet, die staat Afrikaantjes die domme mensen besodemieteren de les te lezen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Stuur Alberto maar langs. Hij weet hoe je de beveiliging daar moet omzeilen
Dan had ie eerst het medicijn gekocht en het laten onderzoeken....quote:Op zondag 15 maart 2009 21:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Mr Tata wilt toch die medicijnen verkopen, maar als ze die dan innemen en denken dat alles wel goed komt gaan ze dood
Het is ook een Afrikaan. Alberto had geen kansquote:Op zondag 15 maart 2009 21:53 schreef Boe-man het volgende:
Nummer 1 vereiste van een oplichter, hard kunnen rennen
quote:
hij zegt dit eigenlijk helemaal nooit meer.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:54 schreef Frasier het volgende:
HIJ GAAT ER GEWOON VANDOOR! DAT DIT KAN IN NEDERLAND! ONGELOFELIJK!
quote:
Lege Mona-pudding bakjes!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef behangplakker het volgende:
Het lijkt net of het plafond uit eierdozen bestaat
leg es uit?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
joran vd sloot was ook blij met zn geld van peter
Alberto stapt niet naar de pliesie volgens mijquote:Op zondag 15 maart 2009 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
joran vd sloot was ook blij met zn geld van peter
Het is echt saai vanavond inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:02 schreef kwiwi het volgende:
ik vind dit echt een slechte aflevering..die van vorige week viel teminste nog wat bij te lachen
nee,quote:Op zondag 15 maart 2009 22:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die aflervering van Peter R niet gezien waarbij Joran zogenaamd aan vrouwenhandel deed?
Ik wou net precies hetzelfde schrijvenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:06 schreef Koploperkopper het volgende:
Alberto's engels is in ieder geval wel beter dan dat van Don en Micha.
you said he dont go to hospitalquote:Op zondag 15 maart 2009 22:06 schreef Koploperkopper het volgende:
Alberto's engels is in ieder geval wel beter dan dat van Don en Micha.
Dan ben je ook gewoon een dom mokkel.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:08 schreef -CRASH- het volgende:
Niet naar het ziekenhuis gaan.....
Wie deed dat ook niet
[ afbeelding ]
Sylvia Millecam
de lays baked?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Koploperkopper het volgende:
Nog vergeten de chips aan te breken.
Ja.quote:
Alberto is dus nog niet zo bekend.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:12 schreef Bredewout92 het volgende:
Wat ik altijd zo vreemd vind dat de mensen die Alberto zien praten met iemand gewoon doorlopen/fietsen/rijden zonder maar om te kijken
t likt wel met 2 topics vandaagquote:Op zondag 15 maart 2009 22:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik begin zelfs af te dwalen naar andere topics, zo saai is het vanavond...
sorryquote:
Jij zou stoppen en naar hem toe schreeuwen "Jij staat hier midden op straat te praten met iemand? DAT DIT KAN IN NEDERLAND !quote:Op zondag 15 maart 2009 22:12 schreef Bredewout92 het volgende:
Wat ik altijd zo vreemd vind dat de mensen die Alberto zien praten met iemand gewoon doorlopen/fietsen/rijden zonder maar om te kijken
En in de show waar je je idee kunt showen, beste idee van nederland ofzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Die Peter van Holland's got Talent heb ik ook vaak gezien bij Ter land ter zee en in de lucht
oja daar ook wel eensquote:Op zondag 15 maart 2009 22:17 schreef Boe-man het volgende:
[..]
En in de show waar je je idee kunt showen, beste idee van nederland ofzo?
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Straks steekt-ie z'n piemel in d'r mond als onderdeel van het ritueel.
niks mee te maken, doen we gewoon.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Mogen we dit topic gebruiken voor Reportage straks om 22:55 swarma?
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Straks steekt-ie z'n piemel in d'r mond als onderdeel van het ritueel.
prima, zondagavond sbs6topicquote:Op zondag 15 maart 2009 22:17 schreef Koploperkopper het volgende:
Mogen we dit topic gebruiken voor Reportage straks om 22:55 swarma?
hij is boosquote:Op zondag 15 maart 2009 22:23 schreef Agiath het volgende:
WAAROM GAAT HIJ ZO HARD PRATEN OP 1 METER AFSTAND?
quote:
Een nieuw programma-ideequote:Op zondag 15 maart 2009 22:26 schreef Koploperkopper het volgende:
Straks blijft het ineens allemaal waar te zijn, en heeft-ie al die shamannen dom genoemd. Straks gaan de geesten op Alberto jagen![ afbeelding ]
Das toch op Veronica?quote:
Da's op Veronica volgens mij. Hier komt nu HvN.quote:
Hell's Angels.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Bredewout92 het volgende:
Waar gaat die documentaire over?
Ik dacht altijd dat die documentaires over Amerikaanse moorden(aars) gingen en met die patholoog die allemaal lijken open snijdquote:
quote:
Reportage op SBS6.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:58 schreef kwiwi het volgende:
waar kijken we naar?
quote:
het kratje staat er hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik vind dat krullebol op z'n kratje erin moet
quote:
ik wil ook graag fotos van jou in mijn pm maarja dat gebeurt ook maar nietquote:Op zondag 15 maart 2009 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik vind dat krullebol op z'n kratje erin moet
Ik heb ook gewoon een fotoboek hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wil ook graag fotos van jou in mijn pm maarja dat gebeurt ook maar niet
Eigenlijk moet er nog heel groot op staan: "ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN OP FOK!"quote:
Baasquote:
schreeuw niet zo, ik lag al half te slapenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hey! nog een reportage, we blijven nog even wakker!
wakkerworden fok!
ik wil nog wel eens een brandweer, mojito, of een water-ringtone bestellenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Koploperkopper het volgende:
Lekker TV-series op de PC kijken zonder kutreclame.
nee die is voor kleine kinderen.quote:
ik heb nog wel een scheet-ringtone voor je, kan je mensen leuk voor het lapje houden in de lift!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Kut, dan haal ik 'em snel van m'n mobiel!
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:13 schreef Koploperkopper het volgende:
Cool! Stuur 'em naar me toe!:D Krijg je van mij de horror ringtone!!
Deze aflevering was van de week 's nachts nog op CC.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:17 schreef kwiwi het volgende:
mensen, op comedy central is Scrubs..dan ga je toch zeker niet naar sbs kijken
O ja kan, volgens mij herhalen ze op zondag alles van deze week.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:18 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Deze aflevering was van de week 's nachts nog op CC.
Reclame nuquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:38 schreef Salatrel het volgende:
nu op veronica wegmisbruikers! de aflevering met de ferrari's! geen grapje!
Idd alweerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:38 schreef Salatrel het volgende:
nu op veronica wegmisbruikers! de aflevering met de ferrari's! geen grapje!
Wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:53 schreef dubidub het volgende:
Huh... die stemmen zijn vervormd en alles is vaag gemaakt. Dat was de vorige keer niet...
Kan je die voor mij kopiëren?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:56 schreef luckass het volgende:
De Ferraries!
Gelukkig heb ik ze nog op VHS
omg, collectors itemquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:56 schreef luckass het volgende:
De Ferraries!
Gelukkig heb ik ze nog op VHS
volgens andre van der toorn in het voorstukje?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:09 schreef Adelante het volgende:
Morgen met een Porsche, de heftigste aflevering ooit
Ik zag net een promo idd, maar vraag me af of dit een herhaling is van die kerel die die porsche total loss rijdt of dat dit een nieuwe isquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
volgens andre van der toorn in het voorstukje?
Dan moet ik de videorecorder alvast instellen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zag net een promo idd, maar vraag me af of dit een herhaling is van die kerel die die porsche total loss rijdt of dat dit een nieuwe is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |