ik wil ook graag fotos van jou in mijn pm maarja dat gebeurt ook maar nietquote:Op zondag 15 maart 2009 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik vind dat krullebol op z'n kratje erin moet
Ik heb ook gewoon een fotoboek hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wil ook graag fotos van jou in mijn pm maarja dat gebeurt ook maar niet
Eigenlijk moet er nog heel groot op staan: "ONGELOOFLIJK DAT DIT KAN OP FOK!"quote:
Baasquote:
schreeuw niet zo, ik lag al half te slapenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hey! nog een reportage, we blijven nog even wakker!
wakkerworden fok!
ik wil nog wel eens een brandweer, mojito, of een water-ringtone bestellenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Koploperkopper het volgende:
Lekker TV-series op de PC kijken zonder kutreclame.
nee die is voor kleine kinderen.quote:
ik heb nog wel een scheet-ringtone voor je, kan je mensen leuk voor het lapje houden in de lift!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Kut, dan haal ik 'em snel van m'n mobiel!
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:13 schreef Koploperkopper het volgende:
Cool! Stuur 'em naar me toe!:D Krijg je van mij de horror ringtone!!
Deze aflevering was van de week 's nachts nog op CC.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:17 schreef kwiwi het volgende:
mensen, op comedy central is Scrubs..dan ga je toch zeker niet naar sbs kijken
O ja kan, volgens mij herhalen ze op zondag alles van deze week.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:18 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Deze aflevering was van de week 's nachts nog op CC.
Reclame nuquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:38 schreef Salatrel het volgende:
nu op veronica wegmisbruikers! de aflevering met de ferrari's! geen grapje!
Idd alweerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:38 schreef Salatrel het volgende:
nu op veronica wegmisbruikers! de aflevering met de ferrari's! geen grapje!
Wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:53 schreef dubidub het volgende:
Huh... die stemmen zijn vervormd en alles is vaag gemaakt. Dat was de vorige keer niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |