echt niet, in het voorfilmpje zeiden ze LEVENSGEVAARLIJKE MEDICIJNEN!quote:
als je zo naief bent verdien je het aids te hebben?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De mensen die het geloven verdienen het ook gewoon
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De mensen die het geloven verdienen het ook gewoon
Door types als Alberto overleeft de mens dus gewoon nietquote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
juist, natuurlijke selectie heet dat
Er is genoeg op te ruimen in een hangaar op Oost.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hier wil ik ook even in gepost hebben
Als je zo naief bent verdien je het opgelicht te wordenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je zo naief bent verdien je het aids te hebben?
Ik heb die puinhoop niet veroorzaaktquote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Er is genoeg op te ruimen in een hangaar op Oost.Aan het werk!
Nee, maar degene die dat heeft, neukt met 500 verschillende mensen per jaar, ja dan gaat het rap hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze allemaal 2500 euro?![]()
Waar zijn die medicijnen dan ???quote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
echt niet, in het voorfilmpje zeiden ze LEVENSGEVAARLIJKE MEDICIJNEN!
Je kunt wel een bezem hanteren.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik heb die puinhoop niet veroorzaakt
Ik beloof dat ik ermee ophoud, echt!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:42 schreef Agiath het volgende:
Die confrontaties echt
Gewoon even ja knikken, en daarna de volgende buit maken
Gelukkig komt Down Met Johnny straks, kunnen we lachen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is nog niet echt een avond die goed loskomt
Mr Tata wilt toch die medicijnen verkopen, maar als ze die dan innemen en denken dat alles wel goed komt gaan ze doodquote:Op zondag 15 maart 2009 21:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Waar zijn die medicijnen dan ???
Ik zie alleen dat ie kwakzalvers onthuld
Nee jammer inderdaad, vorige week was het veel leuker met die vieze mannetjesquote:Op zondag 15 maart 2009 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is nog niet echt een avond die goed loskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |