Hij zou sneller moeten worden, maar vandaag was het gewoon weer traagquote:Op zondag 15 maart 2009 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind 'em alleen een stuk trager gewordenVerder zie ik geen veranderen eigenlijk
Heyquote:
Shoarmaquote:
Alsof je bent weggeweestquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:46 schreef Daph_ het volgende:
Ben ik weer
Niet voor lang denk ik, want ik ben strontchagrijnig![]()
Is niet wegquote:
I knows nothing!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof je bent weggeweest![]()
![]()
Maar welkom terug
Thanksquote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof je bent weggeweest![]()
![]()
Maar welkom terug
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Is niet wegEn anders aanzetten bij Opties?
Ohquote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik nou ook weer niet een ban
Maar ik had een ban, ja
Wel eens gehad ja. Maar ik had altijd gelijk en de mods in kwestie altijd ongelijk, dus dat scheeltquote:Op zondag 15 maart 2009 20:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik meende dat je wel vaker een ban had
Daphquote:
Wil je er over praten?quote:Niet voor lang denk ik, want ik ben strontchagrijnig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:51 schreef Bravebart het volgende:
BartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef PieterBas het volgende:
Oom's en tantes die je op Hyves willen toevoegen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daph![]()
[..]
Wil je er over praten?
Je hebt daar een heel goed punt.quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef Daph_ het volgende:
Denk dat het dus geen moeite meer is om hier iets aan te gaan doen
Yupquote:
Houquote:
Ja, dat had ik dus ook al gevonden, maar het past niet echt in de context vind ikquote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef PieterBas het volgende:
disentangle
I OV WW ontwarren; bevrijden
II ON WW z. ontwarren
Man, dat is zulks een lekker nummer.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:01 schreef Bravebart het volgende:
HouVertel, wat was er eindelijk gehappend to you?
Joah, vandaag al 3 keer op gehad onder het papers lezen, fijn setjequote:Op zondag 15 maart 2009 21:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Man, dat is zulks een lekker nummer.
Set van Martin al gehoord?
Ik denk dus dat ik dat ook maar niet ga doenquote:
Je verzint vast iets creatiefsquote:Op zondag 15 maart 2009 21:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk dus dat ik dat ook maar niet ga doenIk weet alleen niet hoe ik dan 5 uur moet verantwoorden van afgelopen week die ik thuis zou werken
Vrijdag had ik namelijk een vergadering en ben daarna gaan hardlopen
dus ik heb eigenlijk 0,0 gedaan
Doorbeukse!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Maar thanks anyway PB, ik ga weer doorbeuken
Ik las wat andersquote:
Is ook echt waardeloos. Op stage kan ik altijd wel wat verzinnen (half uurtje hier, kwartiertje daar) maar op werk lukt me dat niet zo goed omdat ik dan direct op een klant schrijf, en wat ik schrijf moet hij betalen en dat vind ik ook zo lullig als ik niks gedaan hebquote:Op zondag 15 maart 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Je verzint vast iets creatiefs![]()
Ben blij dat ik geen uren hoef te schrijven, lijkt me helemaal niks
Ontwarren toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Yup
Heeft iemand enig idee wat to disentangle in het Nederlands is?
Jaaaa, maar ik kan niet zo goed Nederlands, dus ik snap die moeilijke woorden nietquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 15 maart 2009 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Maar thanks anyway PB, ik ga weer doorbeuken
quote:Although the identity of these genes endorses the approach, the decreased viability makes it difficult to disentangle the fat regulatory activity of many of these 261 genes from their roles in general cellular maintenance.
ben je lekker mee danquote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Ik kwam net thuis van mijn weekendje Eindhoven, blijken mijn ouders de enige kast op de overloop (=mijn werkplek) te hebben gesloopt en mijn spullen overal en nergens te hebben neergelegdHet is geen grote klerebende en ze beweren dat ze me verteld hadden dat ze aan de slag zouden gaan. Als ik dat wist had ik zelf wel opgeruimd; dan had ik me geen ongeluk hoeven zoeken naar mijn spullen. Had hun ook een hoop werk bespaard
![]()
Nu moet ik dus nog op zoek naar mijn scriptieliteratuurDenk dat het dus geen moeite meer is om hier iets aan te gaan doen
Onderscheiden?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:12 schreef Bravebart het volgende:
Oh, voor de liefhebbers () de hele zin
[..]
Niet echtquote:
Mja mja, het zit er allemaal in de buurtquote:
Ik ookquote:
Mieters.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:12 schreef Houniet het volgende:
Nee, ik bleek 2x 13 te hebben. Dus ik moet wachten op 14.
Ja helaas, moet even wachten nogquote:Op zondag 15 maart 2009 22:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mieters.
Da's dan wel weer jammer idd, ik moet nog 2 EP's kijken, dalijk effe 1 doen denk ik.
Poep 'beurt he?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja helaas, moet even wachten nog. Mijn laatste was dus E13.
jooooquote:
Heerlijk maar veel te kort.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:34 schreef jna het volgende:
[..]
Goed. Hoe was je vakantie? Nog goede muziek gekocht daar?
Nice!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:47 schreef eer-ik het volgende:
Yes indeed my friend!
Heb er belachelijk veel gezien maar veel te weinig.
Moet echt asap weer terug.
Dat is een heel stuk waar ik niet geweest ben.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
Nice!
Een vriend van mij is er momenteel. Hij was vandaag in het Drakensgebergte geweest. Wat ik er over kan vinden ziet er allemaal goed uit!
Prachtig!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:53 schreef eer-ik het volgende:
Zo, nieuw logo gemaakt
http://www.vondeyck.nl/
Met pic enzo neem ik aan!quote:[..]
Dat is een heel stuk waar ik niet geweest ben.
Heb wat heen en weer gereden tussen Capetown en Port Elisabeth zeg maar, wat plaatsen er tussenin bezocht...
Zal eerdaags effe een topic maken.
Das een flinke stapelquote:Op zondag 15 maart 2009 22:57 schreef eer-ik het volgende:
Uiteraard
Heb er slechts 1600 dus moet effe een leuke selectie maken maar dat kost stiekem nog wat tijd
Nog even rustig aan dus!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:02 schreef eer-ik het volgende:
Mja, ik kijk wel effe wanneer ik er weer heen ga.
Zit nu nog bij ouders, was gedraaid enzo, ga morgen ergens in de loop van de dag weer naar het Utrechtse toe
Ja, idd.quote:
Ik ken het. Heb ook niet echt zin om weer te beginnen...quote:Op zondag 15 maart 2009 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd.
Heb eigenlijk heel geen zin om weer aan de bak te gaan
Het valt gelukkig altijd allemaal wel weer mee als ik dan uiteindelijk echt weer aan het werk ben, maar vantevoren geen zin an.
Heb je ook vakantie, of gewoon weekend?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ken het. Heb ook niet echt zin om weer te beginnen...
Ben inmiddels al 7 weken thuis (+ ziekenhuis) vanwege een ernstige longontsteking.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je ook vakantie, of gewoon weekend?
Oeh, da's behoorlijk lelijk ja!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ben inmiddels al 7 weken thuis (+ ziekenhuis) vanwege een ernstige longontsteking.
Gaat nu weer goed hoor, dus ergens deze maand ga ik weer (parttime) werken.
Ben druk bezig met het herstellen. Na twee weken ziekenhuis heb je geen conditie en spiermassa meer over...quote:Op zondag 15 maart 2009 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oeh, da's behoorlijk lelijk ja!
Ik heb er zelf ook altijd echt een stronthekel aan om lang thuis te (moeten) zitten.
Beetje gerevalideerd inmiddels?
Dank u!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weltrusten![]()
![]()
succes met verdere revalidatie OA
Dramaandag is begonnenquote:Op maandag 16 maart 2009 08:00 schreef Daph_ het volgende:
KutIk heb de eerste versie van mijn scriptie niet mee
En m'n blocnote met al mijn aantekeningen is pleite?
![]()
*mompelt nare verwensingen*
Goedemorgenquote:Op maandag 16 maart 2009 08:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dramaandag is begonnen![]()
![]()
Goedemorgen Daph
Mwah, nog niet superquote:Op maandag 16 maart 2009 08:33 schreef Daph_ het volgende:
Goedemorgen
Vol goede moed begonnen aan de nieuwe week?
Vrolijk blijven is goedquote:Ik baal echt als een stekker want ik heb die aantekeningen nu nodigWaarschijnlijk hebben mijn ouders dat blocnote ergens neergesmeten van het weekend waardoor het nu onvindbaar is
Maar we blijven vrolijkWant er staan mini's in de keuken omdat er iemand jarig is
Bros
Maaarrrrr je hebt er wel zin in?quote:Op maandag 16 maart 2009 08:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, nog niet super
[..]
Vrolijk blijven is goed![]()
En goedemorgen aan de rest van de mensen
Ik waardeer je enthousiasme op de maandagmorgen, maar helaasquote:Op maandag 16 maart 2009 08:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
We proberen het nog een keer: Maaarrrr je hebt er wel zin in?
Sorry
Nouquote:Op maandag 16 maart 2009 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik waardeer je enthousiasme op de maandagmorgen, maar helaas![]()
Over een uurtje of wat komt het misschien wel, ben ik wat wakkerder ook
Sorryquote:
quote:Waarschijnlijk kunnen we dan de rollen omdraaien, want ik ben bang dat ik over een uurtje of wat in slaap val
Nou vooruitquote:Op maandag 16 maart 2009 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry![]()
[..]
Hard aan het werk dus vandaag, dan gebeurt het niet
Nou, vooruit danquote:Op maandag 16 maart 2009 08:55 schreef Daph_ het volgende:
Nou vooruit
Ja ik zal wel moeten, want ik loop een beetje achter. Ik moet nog superveel doen en over acht weken moet mijn conceptscriptie af zijn
Ik heb zo het idee dat ik deze week wat meer uren moet maken
![]()
Echte stagiairsquote:We zijn allebei wel al goed bezig he
Ja dat deed ik ook de eerste anderhalve weekquote:Op maandag 16 maart 2009 08:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan![]()
![]()
Ik ben nog maar anderhalve week bezig, dus ik mag nog rustig aan doenToch
[..]
Echte stagiairs
Oh, dus ik moet echt iets gaan doen?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
Ja dat deed ik ook de eerste anderhalve weekDus kijk uit dat jij straks niet ook in de problemen komt
Ik denk het nietquote:Ik weet niet of ik blij moet zijn met de benoeming als "echte stagiair"
Ik zou in ieder geval een begin makenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet echt iets gaan doen?![]()
[..]
Ik denk het niet
Ik heb al een beetje een beginquote:Op maandag 16 maart 2009 09:04 schreef Daph_ het volgende:
Ik zou in ieder geval een begin makenAls je er dan na een paar weken achterkomt dat je eerste uitwerking niet is zoals je wilt heb je nog tijd genoeg om het aan te passen.. In tegenstelling tot mij
quote:Nou fijn is dat dan
quote:
Goed bezigquote:Op maandag 16 maart 2009 09:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb al een beetje een begin![]()
Zometeen eerst PvA maar eens naar docent mailen, en dan proces wat verder uitwerken ofzo
[..]![]()
[..]
Waarom doe je niet zo als ik kom?quote:
Maar ik moet dan ook weer even afkicken hoor.quote:
Whoei, ik krijg er bijna zin inquote:Op maandag 16 maart 2009 09:10 schreef Daph_ het volgende:
Goed bezig![]()
Gaat bij jou vast beter dan bij mij
Sterktequote:*typt nog een stukje over het vijfkrachtenmodel van Porter uit*
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zaterdag er een tweede motor bij kopen![]()
omdat we ook willen offroadenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarom een tweede als ik vragen mag?
Goedzoquote:Op maandag 16 maart 2009 09:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Whoei, ik krijg er bijna zin in![]()
[..]
Sterkte![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah
Noem me asjeblieft geen mevrouw, dan voel ik me zo oud
offroad is tofquote:Op maandag 16 maart 2009 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat we ook willen offroaden
maar ook onze tourbuffels willen blijven houden
Met auto?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
offroad is tof
Wij gaan ook regelmatig een stuk crossen. Iets extremer offroad, maar toch
Ik wilde net wat gaan doenquote:
Stelletje ambtenaren ookquote:Op maandag 16 maart 2009 09:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gezellig toch?
Het is negen uur geweest he
Koop hetzelfde als wat mn pa heeft dan..quote:Op maandag 16 maart 2009 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat we ook willen offroaden
maar ook onze tourbuffels willen blijven houden
Ja, fail.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde net wat gaan doen
[..]
Stelletje ambtenaren ook
quote:
die vind ik lelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 09:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Koop hetzelfde als wat mn pa heeft dan..
[ afbeelding ]
Kan je beide doen
wathijzeiquote:
Dakarquote:Op maandag 16 maart 2009 09:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met de auto lijkt me persoonlijk toffer.
Ik wil een Bowler Wildcat
[ afbeelding ]
We gaan binnenkort ook een 4x4 geschikt maken om door het zand te knallen, maar ik vind de motor toch ook spannend. Misschien ook wel omdat ik een motor al gewend ben natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 09:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met de auto lijkt me persoonlijk toffer.
Ik wil een Bowler Wildcat
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op maandag 16 maart 2009 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wathijzei
en ze zijn te zwaar
mijn eigen tourbuffel is 270kg drooggewicht en de XT 154kg
precies genoegzo'n BMW is gewoon te zwaar..
de Ténéré's die we gaan kopen zijn amper 200kg, maar daar komt ook nog bepakking bij voor anderhalf jaar
[ afbeelding ]
Hij líjkt in het begin best lelijk maar als je er langer naar kijkt is hij echt cool. Mn pa had eerst altijd van die tourmodellen maar is nu naar dit type overgestapt. Daarnaast moet je maar beetje meer spek etenquote:
www.going-round.nlquote:Op maandag 16 maart 2009 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga je voor 1,5 jaar lang motorrijden?
Ja hequote:Op maandag 16 maart 2009 09:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde net wat gaan doen
[..]
Stelletje ambtenaren ook
ik wil deze kleurstellingquote:Op maandag 16 maart 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gaaf
Oh op die foto... De eche kleuren van een Yamaha![]()
Tering. lijkt me aan de ene kant wel cool, aan de andere kant.. 1,5 jaar.. wát lang...! En hoe kom je aan de andere kant van de plas? Of blijf je op deze landvlakte?quote:
Stuk beterquote:
Glad that I could make you happyquote:Op maandag 16 maart 2009 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tering. lijkt me aan de ene kant wel cool, aan de andere kant.. 1,5 jaar.. wát lang...! En hoe kom je aan de andere kant van de plas? Of blijf je op deze landvlakte?
[..]
Stuk beter
Ik heb gewoon helemaal niks met motorenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
Dakar vind ik het tofst met motor, de échte afzieners..
auto en vrachtwagens zijn ook stoer, dát wel, maar motoren toch niet iets meer
vliegtuig/bootquote:Op maandag 16 maart 2009 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tering. lijkt me aan de ene kant wel cool, aan de andere kant.. 1,5 jaar.. wát lang...! En hoe kom je aan de andere kant van de plas? Of blijf je op deze landvlakte?
Echt heel stoerquote:Op maandag 16 maart 2009 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vliegtuig/boot
motoren in een kist en gáán![]()
we gaan de route:
Europa, Azie, via Indonesie naar Australie, daar rondrijden, van Australie naar Chili, omhoog naar Canada en dan weer naar Europa
Ik ben meer voor de vrachtwagens.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
Dakar vind ik het tofst met motor, de échte afzieners..
auto en vrachtwagens zijn ook stoer, dát wel, maar motoren toch niet iets meer
Ja was leukquote:
Klinkt echt super jaquote:Op maandag 16 maart 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja was leukBen in drie dagen tijd vier keer in bad geweest
.
Heb alsnog mijn bikini bij de Hunkemoller gekocht dus ben helemaal happyHier in Amsterdam hadden ze 'm niet in mijn maat
Verder lekker gegeten bij Sizzling; carpaccio vooraf, hoofdgerecht visje met groentjes, en toe chocolade- en vanillemousse
Hoe was jouw weekend?
kan ook niet wachten tot het zover is, maar we moeten eerst maar 's wat geld bij elkaar sprokkelen.quote:
trucker meldtquote:
voor 10km? Ga je wel halenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:41 schreef Daph_ het volgende:
Dam tot damloop tijdslimiet is 2 uurMag ik wel flink doortrainen
Nou ja.. veel gepiekerd.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:20 schreef Bootje84 het volgende:
Moh Piet! Hows life? Hoe was je weekend?
Is maar goed ook dat je geen bikini's draagtquote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Klinkt echt super ja![]()
Ik eet geen vis en draag geen bikini's, maar verder had ik zo met je willen ruilen
Mijn weekend was ook goed. Indi is mijn nieuwe poesje (foto's stonden een paar topic terug, kan wel een linkje posten) en gister naar de voetbal geweest. Was een aardig potje enzo
quote:Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
trucker meldt
Piet, wat voor jou?
Tuesday 17 March
Training ter voorkoming RSI
09:00 uur - 12:00 uur
INHolland Den Haag 1.44
Was het maar waarquote:
Ik ga het proberen in de gaten te houdenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kan ook niet wachten tot het zover is, maar we moeten eerst maar 's wat geld bij elkaar sprokkelen.
De XT is de laatste grote uitgave en daarna oppotten die handel![]()
2 uur? voor 10km?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:41 schreef Daph_ het volgende:
Dam tot damloop tijdslimiet is 2 uurMag ik wel flink doortrainen
10 Engelse mijlen toch?quote:
Dat is gemiddelde 8km in het uurquote:
Moet je wel stevig doorwandelen hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
2 uur? voor 10km?dat is prima te doen joh! zelfs wandelend
een beetje mens loopt met stevige pas 5km per uurquote:Op maandag 16 maart 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Moet je wel stevig doorwandelen hoor
oh ja.. ik dacht even verkeerd sorryquote:Op maandag 16 maart 2009 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een beetje mens loopt met stevige pas 5km per uur
hardlopen doe ik met 10km per uur![]()
de Zeven Heuvelen (15km mét heuvels dus) heb ik gedaan in 1.42.00![]()
best langzaam9.5km per uur
19 september Dam tot dam by night en 20 september de "echte" dam tot damquote:Op maandag 16 maart 2009 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
ah, 10 engelse mijlen!
Tof! Wanneer is de dam tot dam?
misschien doe ik ook wel mee
Ik loop zelfs normaal nog sneller dan 5 km/uquote:Op maandag 16 maart 2009 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een beetje mens loopt met stevige pas 5km per uur
hardlopen doe ik met 10km per uur![]()
de Zeven Heuvelen (15km mét heuvels dus) heb ik gedaan in 1.42.00![]()
best langzaam9.5km per uur
Jamjam, met wat maak je die dan? (ideetjes opdoen)quote:Op maandag 16 maart 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die ben ik vergeten
maargoed, gisteren nog een lekkere magere kiwishake gemaakt![]()
Mij ookquote:Op maandag 16 maart 2009 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
stoer!!!!
ik ga gewoon meedoen, die by night lijkt me geweldig
ja... volgens mij is het idd zelfs het gewone looptempoquote:Op maandag 16 maart 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik loop zelfs normaal nog sneller dan 5 km/u
NetjesLas in het slank topic dat je hardloopt met Evy.. Grappig, heb ik ook gedaan
ik had 3 kiwi's, 4 ijsblokjes en een flinke scheut magere yoghurt in de blender gekieperd.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jamjam, met wat maak je die dan? (ideetjes opdoen)
Whehe, ik ben afgehaakt bij les 19 ofzo omdat de muziek me toen mijn neus uit kwamquote:Op maandag 16 maart 2009 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja... volgens mij is het idd zelfs het gewone looptempo
en Evynou ja, het schema, de muziek is echt
![]()
![]()
"Volhouden nu!" "Het gaat echt heel goed he?" "Zeg wie had dat drie weken geleden gedacht dat u zo ver zou kunnen lopen?"quote:
Jammiequote:Op maandag 16 maart 2009 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had 3 kiwi's, 4 ijsblokjes en een flinke scheut magere yoghurt in de blender gekieperd.
Vind het nóg lekkereder met banaan![]()
Ben je wel een heldquote:Op maandag 16 maart 2009 09:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klopt.. Om dan om 01.59.59 binnen te komen
Wat kommie doen dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:57 schreef Milou__ het volgende:
Hallo!
Vandaag MOET mijn communicatieplan af!!
Wat doe je hier, ksssst, aan het werkquote:Op maandag 16 maart 2009 09:57 schreef Milou__ het volgende:
Hallo!
Vandaag MOET mijn communicatieplan af!!
Had ik dus precies hetzelfde regelmatigquote:Op maandag 16 maart 2009 09:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
"Volhouden nu!" "Het gaat echt heel goed he?" "Zeg wie had dat drie weken geleden gedacht dat u zo ver zou kunnen lopen?"
Ik vond dat "lopen" wel verwarrend trouwens.. Had ik les één opstaan, zei ze: We beginnen met lopen! Dus ik loop lekker door.. "En stop! Nu wandelen we twee minuten door" Ik had echt zoiets van huh?![]()
Vreselijkquote:Op maandag 16 maart 2009 09:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben je wel een held![]()
In Rotterdam mensen om 5.00.01 binnen zien strompelend.. maar dan ga je echt niet meer in de boeken.
ah dat gaat best goed dusquote:Op maandag 16 maart 2009 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
les 19daar ben ik nu alweer
5,6,7,8 minuten
maar die eerste 5, zijn er eigenlijk nét 4![]()
Lag dus niet aan mijquote:Op maandag 16 maart 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Had ik dus precies hetzelfde regelmatig
ik heb serie 2 al een keer uitgelopen, maar heb na de 7 heuvelen niet meer gelopenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ah dat gaat best goed dus![]()
Ja dat met die minuten klopt niet helemaalIk liep vooral op de loopband in het begin en dan kon ik precies zien hoe lang ik liep.. 6 minuten is 7 minuten enzo
Ooh dan ben je al een stuk verder dan ikquote:Op maandag 16 maart 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb serie 2 al een keer uitgelopen, maar heb na de 7 heuvelen niet meer gelopenen daarbij doet vriendlief nu ook mee, dus begonnen we maar weer bij serie 1 les 19
mijn conditie is wel nog altijd beter dan de zijne
![]()
Jezus wat een gekkenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:03 schreef PieterBas het volgende:
Er gaan genoeg mensen de Rotterdam marathon lopen zonder enige vorm van training..
Dieptepunt was ook wel de marathon van 2007. Het was 27 graden en mensen liepen.. serieus in een dikke joggingsbroek en sweatshirt en daaronder nog een thermo...
Ik stond op Zuid (3km punt).. en de organisatie pikte toen al mensen op met uitdrogingsverschijnselen..
quote:
quote:
Jullie zijn geweldigquote:Op maandag 16 maart 2009 10:03 schreef Daph_ het volgende:
*steekt milou__ een hart onder de riem en straalt wat TSJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAA-energie in*
heb je een vriend?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooh dan ben je al een stuk verder dan ik![]()
![]()
Wel leuk dat je samen kan lopen, mijn vriend houdt niet van hardlopen en weigert dan ook mee te gaanLoop je nu dan ook minder snel dan dat je zou willen of dat niet?
neuh, maar ik houd het wel beter uit dan hijquote:Op maandag 16 maart 2009 10:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooh dan ben je al een stuk verder dan ik![]()
![]()
Wel leuk dat je samen kan lopen, mijn vriend houdt niet van hardlopen en weigert dan ook mee te gaanLoop je nu dan ook minder snel dan dat je zou willen of dat niet?
Alleen maar om mee te doen.. om bij de Erasmusbrug al dood op te zijn..quote:Op maandag 16 maart 2009 10:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jezus wat een gekken![]()
Ik snap niet dat mensen aan zo'n afstand beginnen zonder training
Natuurlijke selectie heet datquote:Op maandag 16 maart 2009 10:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Alleen maar om mee te doen.. om bij de Erasmusbrug al dood op te zijn..
that's the spiritquote:
Nou ja.. het staat dan wel vol op de Coolsingelquote:
echt? Wist ik helemaal niet..quote:Op maandag 16 maart 2009 10:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja![]()
Volgens mij heb ik het eerder ook al wel over hem gehad hoor
Wauw, je hebt al wel wat op je planning staanquote:Op maandag 16 maart 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neuh, maar ik houd het wel beter uit dan hij
maar omdat ik zelf ook flink ben teruggezakt moet ik wel flink trainen en opbouwen weer
Maar de marikenloop is in mei, misschien ga ik die doen! En dan de Dam tot Dam als opstapje naar de Zeven Heuvelen
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
wel leuk, want toen ik net met Evy begon werd ik al moe van 1 minuut lopen en tijdens de eerste serie liep mijn vriend mij er 100 keer uit
inmiddels is het omgekeerd(en is hij 6kg aangekomen
)
ik zag bij de CPC (halve marathon) zaterdag ook mensen lopen waarvan ik dachtquote:Op maandag 16 maart 2009 10:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver dat is vanaf de startquote:Op maandag 16 maart 2009 10:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry dan.. Misschien komt het doordat ik het niet al te vaak over hem wil hebben. Hij vindt het niet leuk als ik hier alles zit te vertellen en hij dan later alles terugleestquote:
Nog steeds gezellig toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zag bij de CPC (halve marathon) zaterdag ook mensen lopen waarvan ik dacht![]()
te dikke mensen die daar lopen te ploeteren.
Niets tegen dikke mensen, ben zelf ook dik geweest (en gezellig) maar het is zó funest voor je gewrichten
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
Sorry.. ik wil niet te teleurgesteld overkomen
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sorry dan.. Misschien komt het doordat ik het niet al te vaak over hem wil hebben. Hij vindt het niet leuk als ik hier alles zit te vertellen en hij dan later alles terugleest
Is het erg dan dat ik een vriend heb?
nee, tuurlijk niet!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
Sorry.. ik wil niet te teleurgesteld overkomen
2km.. of 27kmquote:Op maandag 16 maart 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver dat is vanaf de start
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
nee, tuurlijk niet!
Mooie vrouw als jou verdient toch ook niet anders?
En begrijp dat je het er niet vaak over hebt. Ik ken iemand die het wat te vaak over zijn partner had in deze reeks en dat was geen succes..
Dat is zeker een goede investering die je moet doen.. Hardlopen op een loopband is echt heel fout.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wauw, je hebt al wel wat op je planning staanHoe lang is de marikenloop?
Ja rustig opbouwen is wel de "sleutel van succes he".. Ik moet zelf nog "echte hardloopschoenen" kopen, loop momenteel op nikies (met air)Liep eerst op mijn fitnessschoenen op de loopband, maar volgens mij kan ik net zo goed geen schoenen aan doen
wat een onbeschofte vraagquote:Op maandag 16 maart 2009 10:16 schreef Daph_ het volgende:
Pssst Nico, waar blijven de foto's van je poesje?
I know, maar aangezien ik toentertijd geen schoenen had voor buiten was dat mijn enige optiequote:Op maandag 16 maart 2009 10:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is zeker een goede investering die je moet doen.. Hardlopen op een loopband is echt heel fout.
ja, das niet best. Ik ging zelfs mensen wandelend voorbij op de Erasmusbrug..quote:Op maandag 16 maart 2009 10:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
2 km en dan al helemaal stuk zitten? Das niet goed hoor
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat een onbeschofte vraag
Maar een linkje naar het kattentopic: Katten met foto's #59
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Begint de naam van diegene toevallig met een B en eindigt die op ootje84?
klopt, maar ik toon mijn poesje graag aan jouquote:
niet echtquote:Op maandag 16 maart 2009 10:22 schreef Daph_ het volgende:
Nico wat een dotjeZe lijkt een beetje op onze oude kat
![]()
Vind je het niet leuk dat ze in je been kneedt?
Jeezquote:Op maandag 16 maart 2009 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja, das niet best. Ik ging zelfs mensen wandelend voorbij op de Erasmusbrug..
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 16 maart 2009 10:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
klopt, maar ik toon mijn poesje graag aan jou
Das toch schattig? Dat betekent dat ze het fijn vindtquote:
haha.. Maar ze sloopt mijn broeken en shirtjesquote:Op maandag 16 maart 2009 10:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das toch schattig? Dat betekent dat ze het fijn vindt![]()
Onze poes staat gerust eerst een half uur op je schoot te kneden en te draaien om een "goed ligplekje te maken", waarna ze besluit dat ze het niet goed genoeg vind en maar weer weggaatHeb jij een half uur pijn voor geleden
Ja, dat is wat minderquote:Op maandag 16 maart 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. Maar ze sloopt mijn broeken en shirtjes
Nou.. het is meer dat ze ligt en dan dr pootjes uitstrekt en dr nagel rustig in mijn broek of shirt zet en zo blijft liggen. Het kussentje is net iets te klein, een handdoek is misschien wel slimquote:Op maandag 16 maart 2009 10:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wat minderIs ze continu aan het kneden of dat niet? Misschien moet je je gewoon in een oudere broek op de bank nestelen zodat de geen goede kleding sloopt
Of je doet er een handdoek/dekentje tussen?
Schattigquote:Op maandag 16 maart 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou.. het is meer dat ze ligt en dan dr pootjes uitstrekt en dr nagel rustig in mijn broek of shirt zet en zo blijft liggen. Het kussentje is net iets te klein, een handdoek is misschien wel slim
Dat doe ik wel, maar dan doet ze het 2 tellen later weer opnieuwquote:Op maandag 16 maart 2009 10:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Schattig
Maar als ze zo blijft liggen kun je wel voorzichtig haar nageltje uit je broek/been/shirt halen hoorZolang je het zachtjes doet zal ze daar als het goed is niks tegen doen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 maart 2009 10:37 schreef jslavenburg het volgende:
Mogguh
Bijna 1000 replies op mijn FoBo
Gewoon nog een keer proberenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, maar dan doet ze het 2 tellen later weer opnieuw
En je had het zo drukquote:
Ik heb het zo druk dat ik niet weet waar ik moet beginnenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:48 schreef Piles het volgende:
[..]
En je had het zo druk![]()
Ik kom nu een beetje op gangEerst lekker appelgebak, en dan maar proberen om mailtje naar docent te sturen. Ben ik al de hele ochtend mee bezig
En Milou, lukt het met je communicatieplan?![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb je niet zoveel te doen dan?
[..]
Die van mij en Daph_ stonden er al
Zie mijn vorige postquote:Op maandag 16 maart 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Heb je niet zoveel te doen dan?
[..]
Die van mij en Daph_ stonden er al
Herkenbaarquote:Op maandag 16 maart 2009 10:50 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb het zo druk dat ik niet weet waar ik moet beginnenDus ik heb eigenlijk nog weinig gedaan na het vijfkrachtenmodel van Porter
Niet te vaak naar de keuken dusquote:AppelgebakJammie
Iedere keer als ik in de keuken kom staan daar vier volle borden met minireepjesZo lastig te weerstaan
uhm... nou ja.. ik heb het weekend lopen piekeren over 2 leuke aanbiedingen... en moet er om 13.15 uit zijn, wat ik moet doen..quote:
Last van hetzelfde?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
Niet te vaak naar de keuken dus![]()
Ik heb morgen weer gebak trouwens![]()
Precies datquote:Op maandag 16 maart 2009 10:54 schreef Daph_ het volgende:
Last van hetzelfde?Als ik nou gewoon wist waar ik moest beginnen dan kon ik zo de hele dag vullen denk ik
Je kan hetquote:Nee inderdaad.. Ik moest net een schoteltje (van de kiwi's) in de vaatwasser zetten en toen hing ik met mijn hoofd bijna in zo'n bordIk heb zooooo'n trek in chocolade, maar ik heb er al een gehad en eigenlijk moest ik vandaag weer streng voor mezelf zijn dus..
Weer iemand jarigquote:Waarom heb je morgen weer gebak?
Het lukt me aardig om niet te postenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:48 schreef Piles het volgende:
En Milou, lukt het met je communicatieplan?![]()
Haha vreselijk hequote:Op maandag 16 maart 2009 10:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies dat![]()
[..]
Je kan het![]()
[..]
Weer iemand jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |