Ja, dat kan ik ookquote:Op maandag 16 maart 2009 10:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het lukt me aardig om niet te posten_!
Jaquote:Op maandag 16 maart 2009 10:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ookMaar ondertussen alles lezen
PM me even info en getallen. Ben even benieuwd..quote:Op maandag 16 maart 2009 10:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm... nou ja.. ik heb het weekend lopen piekeren over 2 leuke aanbiedingen... en moet er om 13.15 uit zijn, wat ik moet doen..
Ik weet het namelijk nog steeds niet en zal straks een van de bedrijven moeten vertellen waarom ik juist voor die andere gekozen heb..
Bij een kan ik pas beginnen als ik klaar ben, terwijl ik bij de andere eventueel morgen al kan beginnen.
Maar hij moet vandaag af. Ik doe er al 2 weken overquote:
Halloquote:
Ja maar nu staat er druk op de ketel en moet je wel presterenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar hij moet vandaag af. Ik doe er al 2 weken over![]()
[..]
Hallo
Hoe was de voorstelling zaterdagavond?
Nou, er even voor gaan zitten, dan lukt het vastquote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Milou__ het volgende:
Ja leuk, verrassend einde. Hoe was het bij jou?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
[..]
Hallo
Hoe was de voorstelling zaterdagavond?
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zal je brood niet zo leuk vinden. Wordt weer een hele avond praten om dat goed te maken
Ik heb ook wel eens brood in mn tas wat tegen me praat, maar het is beter om dat weg te gooien hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zal je brood niet zo leuk vinden. Wordt weer een hele avond praten om dat goed te maken
Ja en ik moet nog heel veel mailtjes beantwoorden en ik moet nog een mailing maken en versturenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar nu staat er druk op de ketel en moet je wel presteren
Ja, morgen jaquote:Op maandag 16 maart 2009 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Als je nu vertrekt ben je er rond etenstijd
Ja, het moetquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, er even voor gaan zitten, dan lukt het vast
Hahahquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Leuker dan ik had verwachtquote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ja leuk, verrassend einde. Hoe was het bij jou?
Hmm en hoe laat is je deadline?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en ik moet nog heel veel mailtjes beantwoorden en ik moet nog een mailing maken en versturen![]()
En ik moet dit forum bijhouden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |