Ja, dat kan ik ookquote:Op maandag 16 maart 2009 10:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het lukt me aardig om niet te posten_!
Jaquote:Op maandag 16 maart 2009 10:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ookMaar ondertussen alles lezen
PM me even info en getallen. Ben even benieuwd..quote:Op maandag 16 maart 2009 10:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm... nou ja.. ik heb het weekend lopen piekeren over 2 leuke aanbiedingen... en moet er om 13.15 uit zijn, wat ik moet doen..
Ik weet het namelijk nog steeds niet en zal straks een van de bedrijven moeten vertellen waarom ik juist voor die andere gekozen heb..
Bij een kan ik pas beginnen als ik klaar ben, terwijl ik bij de andere eventueel morgen al kan beginnen.
Maar hij moet vandaag af. Ik doe er al 2 weken overquote:
Halloquote:
Ja maar nu staat er druk op de ketel en moet je wel presterenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar hij moet vandaag af. Ik doe er al 2 weken over![]()
[..]
Hallo
Hoe was de voorstelling zaterdagavond?
Nou, er even voor gaan zitten, dan lukt het vastquote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Milou__ het volgende:
Ja leuk, verrassend einde. Hoe was het bij jou?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
[..]
Hallo
Hoe was de voorstelling zaterdagavond?
Ik moest lachenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zal je brood niet zo leuk vinden. Wordt weer een hele avond praten om dat goed te maken
Ik heb ook wel eens brood in mn tas wat tegen me praat, maar het is beter om dat weg te gooien hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zal je brood niet zo leuk vinden. Wordt weer een hele avond praten om dat goed te maken
Ja en ik moet nog heel veel mailtjes beantwoorden en ik moet nog een mailing maken en versturenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar nu staat er druk op de ketel en moet je wel presteren
Ja, morgen jaquote:Op maandag 16 maart 2009 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Als je nu vertrekt ben je er rond etenstijd
Ja, het moetquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, er even voor gaan zitten, dan lukt het vast
Hahahquote:Op maandag 16 maart 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Leuker dan ik had verwachtquote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ja leuk, verrassend einde. Hoe was het bij jou?
Hmm en hoe laat is je deadline?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en ik moet nog heel veel mailtjes beantwoorden en ik moet nog een mailing maken en versturen![]()
En ik moet dit forum bijhouden![]()
heb je 'm geraakt?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, het moet![]()
[..]
Hahah![]()
[..]
Leuker dan ik had verwacht
Half 5quote:Op maandag 16 maart 2009 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm en hoe laat is je deadline?Misschien kunnen we dan een tandje lager gaan zitten met tempo, dat stoort jou minder
quote:
Bij mij rent het eerder weg dan dat het tegen me praat meestalquote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens brood in mn tas wat tegen me praat, maar het is beter om dat weg te gooien hoor
Komt er aan.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
PM me even info en getallen. Ben even benieuwd..
Nou dan ben ik bang dat je dat toch echt zelf moet doenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Half 5![]()
Hoeft niet, ik kan wel meerdere dingen tegelijk, als ik gemotiveerd ben
Heb je het nou nog over brood, of over vrouwenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij mij rent het eerder weg dan dat het tegen me praat meestal
Dat dacht ik wel hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het was dan ook een grapje
[..]
Bij mij rent het eerder weg dan dat het tegen me praat meestal
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je het nou nog over brood, of over vrouwen![]()
Daarom.. Ik lunch om half 1, red je dat?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar kun je vast beter lunchen dan hier![]()
![]()
Nee, ik ben niet zo creatief aangelegd dus ik kan geen vliegtuigjes vouwen die de hele zaal door vliegenquote:
Komt goed. Ik heb al een goed beginquote:Op maandag 16 maart 2009 11:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou dan ben ik bang dat je dat toch echt zelf moet doen
[..]
Moet ik wel heel hard fietsenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:14 schreef Milou__ het volgende:
Daarom.. Ik lunch om half 1, red je dat?![]()
[..]
ook dat was niet helemaal serieus..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel hoorLeuk grapje
Wegrennend brood? Hoe lang zit dat wel niet in je tas dan
Daarom kan ik er ook nog wel om lachen. Alleen jammer dat ik al weken een vrouw probeer te verleiden, zonder dat ik wist dat ze allang bezet wasquote:Op maandag 16 maart 2009 11:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Zo erg zal het toch wel niet zijn met Nico
je had toch getrainde fietsbenen?quote:
Daph_?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom kan ik er ook nog wel om lachen. Alleen jammer dat ik al weken een vrouw probeer te verleiden, zonder dat ik wist dat ze allang bezet was
En je weet wie het zegtquote:Op maandag 16 maart 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
Daarom kan ik er ook nog wel om lachen.
Ik had geprobeerd het te redden door te zeggen dat het allemaal als grap wasquote:Alleen jammer dat ik al weken een vrouw probeer te verleiden, zonder dat ik wist dat ze allang bezet was
Die hebben ook eens grensquote:
Is je stuk al klaar?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dit is het stage SC..
En ik loop geen stage in het weekend. Sorry
quote:
Ik trek gewoon het boetekleed aan. Ik snap ook niet dat ik dat blijkbaar ergens heb kunnen missenquote:[..]
Ik had geprobeerd het te redden door te zeggen dat het allemaal als grap was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |