Hij zou sneller moeten worden, maar vandaag was het gewoon weer traagquote:Op zondag 15 maart 2009 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind 'em alleen een stuk trager gewordenVerder zie ik geen veranderen eigenlijk
Heyquote:
Shoarmaquote:
Alsof je bent weggeweestquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:46 schreef Daph_ het volgende:
Ben ik weer
Niet voor lang denk ik, want ik ben strontchagrijnig![]()
Is niet wegquote:
I knows nothing!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof je bent weggeweest![]()
![]()
Maar welkom terug
Thanksquote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof je bent weggeweest![]()
![]()
Maar welkom terug
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Is niet wegEn anders aanzetten bij Opties?
Ohquote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik nou ook weer niet een ban
Maar ik had een ban, ja
Wel eens gehad ja. Maar ik had altijd gelijk en de mods in kwestie altijd ongelijk, dus dat scheeltquote:Op zondag 15 maart 2009 20:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik meende dat je wel vaker een ban had
Daphquote:
Wil je er over praten?quote:Niet voor lang denk ik, want ik ben strontchagrijnig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:51 schreef Bravebart het volgende:
BartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef PieterBas het volgende:
Oom's en tantes die je op Hyves willen toevoegen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daph![]()
[..]
Wil je er over praten?
Je hebt daar een heel goed punt.quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef Daph_ het volgende:
Denk dat het dus geen moeite meer is om hier iets aan te gaan doen
Yupquote:
Houquote:
Ja, dat had ik dus ook al gevonden, maar het past niet echt in de context vind ikquote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef PieterBas het volgende:
disentangle
I OV WW ontwarren; bevrijden
II ON WW z. ontwarren
Man, dat is zulks een lekker nummer.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:01 schreef Bravebart het volgende:
HouVertel, wat was er eindelijk gehappend to you?
Joah, vandaag al 3 keer op gehad onder het papers lezen, fijn setjequote:Op zondag 15 maart 2009 21:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Man, dat is zulks een lekker nummer.
Set van Martin al gehoord?
Ik denk dus dat ik dat ook maar niet ga doenquote:
Je verzint vast iets creatiefsquote:Op zondag 15 maart 2009 21:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk dus dat ik dat ook maar niet ga doenIk weet alleen niet hoe ik dan 5 uur moet verantwoorden van afgelopen week die ik thuis zou werken
Vrijdag had ik namelijk een vergadering en ben daarna gaan hardlopen
dus ik heb eigenlijk 0,0 gedaan
Doorbeukse!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Maar thanks anyway PB, ik ga weer doorbeuken
Ik las wat andersquote:
Is ook echt waardeloos. Op stage kan ik altijd wel wat verzinnen (half uurtje hier, kwartiertje daar) maar op werk lukt me dat niet zo goed omdat ik dan direct op een klant schrijf, en wat ik schrijf moet hij betalen en dat vind ik ook zo lullig als ik niks gedaan hebquote:Op zondag 15 maart 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Je verzint vast iets creatiefs![]()
Ben blij dat ik geen uren hoef te schrijven, lijkt me helemaal niks
Ontwarren toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Yup
Heeft iemand enig idee wat to disentangle in het Nederlands is?
Jaaaa, maar ik kan niet zo goed Nederlands, dus ik snap die moeilijke woorden nietquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 15 maart 2009 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Maar thanks anyway PB, ik ga weer doorbeuken
quote:Although the identity of these genes endorses the approach, the decreased viability makes it difficult to disentangle the fat regulatory activity of many of these 261 genes from their roles in general cellular maintenance.
ben je lekker mee danquote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Ik kwam net thuis van mijn weekendje Eindhoven, blijken mijn ouders de enige kast op de overloop (=mijn werkplek) te hebben gesloopt en mijn spullen overal en nergens te hebben neergelegdHet is geen grote klerebende en ze beweren dat ze me verteld hadden dat ze aan de slag zouden gaan. Als ik dat wist had ik zelf wel opgeruimd; dan had ik me geen ongeluk hoeven zoeken naar mijn spullen. Had hun ook een hoop werk bespaard
![]()
Nu moet ik dus nog op zoek naar mijn scriptieliteratuurDenk dat het dus geen moeite meer is om hier iets aan te gaan doen
Onderscheiden?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:12 schreef Bravebart het volgende:
Oh, voor de liefhebbers () de hele zin
[..]
Niet echtquote:
Mja mja, het zit er allemaal in de buurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |