quote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij opende in fb een naamtopic voor mij
en daar is dago mod, die kent onze relatie niet helemaal
Nou, ik doelde meer op die vorige ban voor die harige, klamme tostiquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Zijn briljante topic in FB waarin hij swarma tot de orde riep
Jij snapt hetquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
het gaat erom dat je em Yasha aanraadt, terwijl die een nieuwe laptop als primaire pc zeg maar wil hebben
Hmmm. Nu wil ik ook fruit uit Cyprusquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Alle fruit uit Cyprus is lekkerder.. maar vooral aardbeien, die zijn zooo lekker zoet.. daar zit vergeleken met aardbeien uit de supermarkt hier, zo'n 500% meer smaak aan.
Voor de wereldreis?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Deze motor ga ik zaterdag kopen![]()
klik!
jijquote:Op zondag 15 maart 2009 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom moet ik swarmi tot de orde roepen?
Toch vreemd die topicgallery.. of doelde je daar niet op? Heb em ook net aan staan..quote:Op zondag 15 maart 2009 20:16 schreef Sander het volgende:
De OP is een btje verneukt
Wacht dat is Danny's layout
Oh, ik hoor tegenwoordig niet meer bij we.quote:
Misschien durf je dan ooit mee met de megastoere puppies van MF!quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Misschien durf je dan ooit mee met de megastoere puppies van MF!
Dat zou fijn zijn he..
het is een offroadmotorquote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef swarmahoer het volgende:
owja de motorvet ding
maar is dat niet een sportieve motor zegmaar? je hebt ook meer ''elegante'' motoren
[ afbeelding ]
zoeen ofzo
die rijdt dus ook echt anders dan degene die je nu hebt? aangezien je er mee moet oefenen ?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is een offroadmotordus voor in het zand en in de blubber
als hij hetzelfde zou rijden, zou ik er dan nóg een bijkopen?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die rijdt dus ook echt anders dan degene die je nu hebt? aangezien je er mee moet oefenen ?
ik ben de verkeerde om dat tegen te zeggenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als hij hetzelfde zou rijden, zou ik er dan nóg een bijkopen?
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben de verkeerde om dat tegen te zeggen![]()
ik zou t ook doen namelijk, gewoon omdat t kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |