niet alle openbare info kloptquote:Op maandag 16 maart 2009 00:11 schreef LintuxCx het volgende:
Huh.. Als je nou veertien was ofzo, okay, maar je bent bijna twintig. Ga op jezelf wonen en koop je eigen TV.
Maar serieus, vertel je ouders gewoon dat ze die nieuwe TV qua stroomverbruik binnen een jaar terug kunnen verdienen.
Moeten we dan misschien even een PM sturen om jouw aanmelding voor KPD aan de kaak te stellen?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Moeten we dan misschien even een PM sturen om jouw aanmelding voor KPD aan de kaak te stellen?
ik weet niet waar hij gekeken heeft?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Moeten we dan misschien even een PM sturen om jouw aanmelding voor KPD aan de kaak te stellen?
Verbazingwekkend veel info is online te vinden. Ik zou nu zelf direct je vader kunnen SMS'en met een link naar dit topicquote:
doe isquote:Op maandag 16 maart 2009 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Verbazingwekkend veel info is online te vinden. Ik zou nu zelf direct je vader kunnen SMS'en met een link naar dit topic
Maar heul is tof hè?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:43 schreef Jordy-B het volgende:
Typ eens eens in plaats van is, want is is echt ontzettend fout en geen porum.
Dat, dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:03 schreef SeLang het volgende:
Ontopic:
Heb je thuis zo'n piezo aansteker om een gasfornuis aan te steken?
Even flink vonken op het middenpootje van de antenne ingang (als je nog analoge TV gebruikt).
Daar is de TV tot op zekere hoogte tegen beveiligd, maar het valt te proberen en er is verder niets van te zien als het lukt.
Aan de achterzijde van de beeldbuis zit een soort dop (ziet er een beetje uit als een zuignap, niet de conenctor op het uiteinde: die is voor de afbuigers) die naar de 'fly-back' transformator gaat.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:00 schreef Karina het volgende:
Maar OT: is er aan de binnenkant niet iets los te schroeven, zodat als je hem aanzet er een flits komt of zo?
Jouw taalvaardigheid is om te huilen.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef raaavi het volgende:
[..]
doe is
ze telefoon ligt hier naast me
Echter kopen de meeste mensen een lcd-tv die veel groter is dan hun oude crt. Bijv. van 66cm crt naar 107cm lcd. Netto zullen de meeste mensen dus met een lcd alleen maar meer stroom gaan verbruiken.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De nieuwste LCD TV's verbruiken juist iets minder dan CRT TV's, gemiddeld genomen, bij hetzelfde beeld-diagonaal.
Het scheelt zo'n 5-15% in verbruik.
TVP voor de ziekenhuisverhalen wanneer TS met een schroevendraaier in een TV gaat lopen poeren. Als hij mazzel heeft, een overlijdingsadvertentie is ook niet onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:00 schreef Karina het volgende:
Maar OT: is er aan de binnenkant niet iets los te schroeven, zodat als je hem aanzet er een flits komt of zo?
En het produceren van zo'n tv kost geen energie zekerquote:Op zondag 15 maart 2009 20:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De nieuwste LCD TV's verbruiken juist iets minder dan CRT TV's, gemiddeld genomen, bij hetzelfde beeld-diagonaal.
Het scheelt zo'n 5-15% in verbruik.
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef raaavi het volgende:
[..]
doe is
ze telefoon ligt hier naast me
quote:
Kan je dat niet wegstrepen tegen het verbruik bij de productie van een CRT..?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En het produceren van zo'n tv kost geen energie zeker
Da's nog maar de vraag.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan je dat niet wegstrepen tegen het verbruik bij de productie van een CRT..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |