Eenschquote:Op zondag 15 maart 2009 14:48 schreef Houniet het volgende:
De Graafschap moet op 0-1 komen.
emanuelson heeft ook al die roze schoentjes hahaquote:Op zondag 15 maart 2009 14:49 schreef TC03 het volgende:
Ajax zo slecht, al die jongetjes met die gekleurde schoentjes....
Je mag ook voor je ploeg juichen als het onterecht is hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 14:53 schreef finsdefis het volgende:
Typisch, via een onverdiende vrije trap
Ik juichte niet eens.
Dit keer ben ik het toch echt met je eens. Ajax had op achterstand moeten staan als beloning voor het vertoonde spelquote:
Had het idee dat Volmer wel erg spastisch in kwam maar goed daarvoor moet ik de herhaling straks even terug bekijken.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:36 schreef denthemen het volgende:
Ik zie nu alweer dat Suarez een kutwedstrijd gaat spelen
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:36 schreef denthemen het volgende:
Ik zie nu alweer dat Suarez een kutwedstrijd gaat spelen
Maar die neiging had ik dus niet. Want hier herken ik Ajax niet in.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je mag ook voor je ploeg juichen als het onterecht is hoor
Wie heeft gescoord?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ado 1-0
Het zijn die in het rood en wit..quote:Op zondag 15 maart 2009 14:54 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Maar die neiging had ik dus niet. Want hier herken ik Ajax niet in.
Durf ik net echt te zegen leek op een eigen doelpunt van Zomerquote:
T. Derijckquote:
iddquote:Op zondag 15 maart 2009 14:56 schreef Sloggi het volgende:
Feyenoord doet goede zaken als Utrecht en NEC verliezen.
Alkmaarse arrogantiequote:Op zondag 15 maart 2009 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Utrecht zal verliezen, maak je geen zorgen...
''tempo, tempo!!''quote:Op zondag 15 maart 2009 14:58 schreef Espabilado het volgende:
Blijft aandoenlijk hoe Van Basten coacht alsof ie bij het tweede van een of ander amateurclubje van een of ander dorp staat.
En als AZ wint nog maar 4 punten achter op Utrecht. Play-offs, we komen er aanquote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef buddyb het volgende:
als ado wint is het verschil tussen feyenoord en nec maar 2 punten
Thanks..quote:
ow ben een smiley vergeten. En vergeten dat alkmaarse arrogantie niet bestaat.quote:
hij is dit seizoen best dik eigenlijkquote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef finsdefis het volgende:
Sulejmani
Echt de grootste miskoop (qua prijs/kwaliteit). Hopen dat hij het patroon van Ibrahimovic volgt ofzo.
Tuurlijk niet. Ik erger me aan die lamme houding van vooral de dragers van die schoentjes.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:01 schreef Crane het volgende:
Ergeren Ajacieden zich niet aan de schoentjes van hun spelers?
Zullen we maar bij het spel beginnen? Dan kunnen we ons daarna wel weer gaan ergeren aan de schoenen.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:01 schreef Crane het volgende:
Ergeren Ajacieden zich niet aan de schoentjes van hun spelers?
Publiek is net zo plichtmatig aanwezig als de spelers op het veld.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:01 schreef VatosLoco het volgende:
Tering wat is het stil in de Arena, sta je 1-0 voor
erg gehyped door de media toendertijdquote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef finsdefis het volgende:
Sulejmani
Echt de grootste miskoop (qua prijs/kwaliteit). Hopen dat hij het patroon van Ibrahimovic volgt ofzo.
Nu al?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
Beukering eruit en Worm erin.
hij was wel de beste speler in de eredivisie, hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
erg gehyped door de media toendertijd
En beleid bij ajax is om hypes te kopen voor veel geld? Daar hebben ze geen mensen met een oog voor kwaliteit en een oog voor of zo'n speler zou passen in het elftal?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
erg gehyped door de media toendertijd
Er zit bijna niemand. Het zou me verbazen als er 40.000 man zitten.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef VatosLoco het volgende:
Sorry, wil echt niet zeiken op het publiek, maar dit is gewoon belachelijk stil in de Arena, lijkt alsof iedereen in gesprek is met hun buurman/vrouw, niemand volgt de wedstrijd
Dit is echt ernstig idd en dan durven mensen net kritisch te zijn over feyenoord publiekquote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef VatosLoco het volgende:
Sorry, wil echt niet zeiken op het publiek, maar dit is gewoon belachelijk stil in de Arena, lijkt alsof iedereen in gesprek is met hun buurman/vrouw, niemand volgt de wedstrijd
helaas maar waarquote:Op zondag 15 maart 2009 15:05 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En beleid bij ajax is om hypes te kopen voor veel geld? Daar hebben ze geen mensen met een oog voor kwaliteit en een oog voor of zo'n speler zou passen in het elftal?
Ook al zaten er 20.000 dan mag je nog meer geluid verwachten...quote:Op zondag 15 maart 2009 15:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zit bijna niemand. Het zou me verbazen als er 40.000 man zitten.
quote:Ajax - De Graafschap uitverkocht
Amsterdam, 11 mrt 2009
Ajax - De Graafschap is uitverkocht. Deze week zijn de laatste kaarten aan de man gebracht. De voorverkoop voor de thuisduels tegen Olympique Marseille en Willem II is wel in volle gang. Voor de UEFA Cupreturn tegen de Fransen geldt een vrije verkoop.
Vast voor het leerproces, belangrijk. Hij zal er wel een rede mee hebben dat hij mag blijven staan.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik snap niet dat Louis niet ingrijpt. Klavan gaat zeker rood krijgen.
Sno voor Emanuelson, deze voorsprong moet je koesteren.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Aissati in de 2e helft maar brengen graag. Naar zijn creativiteit snakt Ajax toch wel heel erg.
Hij heeft opzich wel potentie, maar snap ook niet zo goed waarom ze Geert er niet eens een keer inzetten.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Luuk de Jong
Die jongen is toch niet klaar voor de overstap naar Twente of Heerenveen?
Geert Wilders¿quote:Op zondag 15 maart 2009 15:10 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Hij heeft opzich wel potentie, maar snap ook niet zo goed waarom ze Geert er niet eens een keer inzetten.
Juist.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:11 schreef finsdefis het volgende:
Silva eruit voor Alderweireld en Sulejmani eruit voor Aissati graag.
Ik ben blij dat ik thuis ben.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Dariooooooooooooo
Maar man o man wat een zaadpot.
Zo stil heb ik het nog nooit meegemaakt eigenlijkquote:Op zondag 15 maart 2009 15:13 schreef sezten het volgende:
En dan zeggen ze dat PSV supporters alleen zingen als ze voor staan, godverdomme he wat is dit een fucking zielig publiek
Ach, als de spelers zo vaak als een stelletje lamlullen rondloopt, dan mag het publiek toch ook wel eens een snipperdag pakken.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef Crane het volgende:
Lijkt wel een of ander protest.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef VatosLoco het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:11 schreef VatosLoco het volgende:
Geen gezang, geen geklap, geen gefluit, helemaal niets
Heb je niks beters te doen dan elke minuut iets over het publiek te posten.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef VatosLoco het volgende:
Zelfs nu met 2-0 voor, je hoort wat gejuich, maar daarna weer doodstil in de Arena. Dit is lachwekkend![]()
Snappen ze niet in Amsterdam dat als je achter je ploeg gaat staan ze vaker vleugels krijgen
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, als de spelers zo vaak als een stelletje lamlullen rondloopt, dan mag het publiek toch ook wel eens een snipperdag pakken.
veruit de meeste mensen komen kijken alsof het een bioscoop is. als dan de sfeervakken niks doen krijg je dit.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef VatosLoco het volgende:
Zelfs nu met 2-0 voor, je hoort wat gejuich, maar daarna weer doodstil in de Arena. Dit is lachwekkend![]()
Snappen ze niet in Amsterdam dat als je achter je ploeg gaat staan ze vaker vleugels krijgen
Winnen.quote:
Idd..quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:19 schreef sezten het volgende:
Als Ajax wint vandaag, behouden ze uitzicht op de titel.![]()
Titel van meeste punten slechtste spel
Kan je niet gewoon zeggen wie de schuldige was? Kopte Poulsen zo slecht of stond Didulica weer eens verkeerd? Ik moet mij helaas richten op radio 1 en de AZ site...quote:Op zondag 15 maart 2009 15:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Check de samenvatting maar vanavond hehe
Beide schuldig, geen (goede) communicatie.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:20 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zeggen wie de schuldige was? Kopte Poulsen zo slecht of stond Didulica weer eens verkeerd? Ik moet mij helaas richten op radio 1 en de AZ site...
Inderdaad, beter je de longen uit het lijf lopen, en met 3-0 in plaats van 2-0 de rust in gaan en ingemaakt worden door L'OM, dan rustig aan doen en 2-0 voor staan.quote:
Neequote:Op zondag 15 maart 2009 15:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je niks beters te doen dan elke minuut iets over het publiek te posten.
Ik heb nou niet echt de impressie dat dit een bewuste strategie van Ajax isquote:Op zondag 15 maart 2009 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, beter je de longen uit het lijf lopen, en met 3-0 in plaats van 2-0 de rust in gaan en ingemaakt worden door L'OM, dan rustig aan doen en 2-0 voor staan.
Stakker.
Oh wat moeilijk, om je anderhalf uur te concentreren. Als je alle ruimte hebt om een voorzet te geven, dan moet je 'm niet de achterlijn over trappen. Als je gaat dribbelen, moet je niet door blijven gaan als er een verdediger van de tegenpartij 1m voor je staat. Etc. etc.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, beter je de longen uit het lijf lopen, en met 3-0 in plaats van 2-0 de rust in gaan en ingemaakt worden door L'OM, dan rustig aan doen en 2-0 voor staan.
Stakker.
Poulsen wou koppen naar Didulica maar hij kopte eigenlijk een paar meter naast hem waardoor de bal zo het doel inrolde een paar cm voor het doel werd hij alsnog weggeschopt door een AZspelertquote:Op zondag 15 maart 2009 15:20 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zeggen wie de schuldige was? Kopte Poulsen zo slecht of stond Didulica weer eens verkeerd? Ik moet mij helaas richten op radio 1 en de AZ site...
Idd, er is een verschil tussen zakelijkheid en slecht, lui en ongeconcentreerd spelen.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb nou niet echt de impressie dat dit een bewuste strategie van Ajax is
Als jaquote:Op zondag 15 maart 2009 15:23 schreef Prosac het volgende:
Als de Graafschap die 1-0 had gescoord, moet ik nog maar zien of Ajax gaat scoren.
Als Suarez de 0-1 had gescoord in Marseille..quote:Op zondag 15 maart 2009 15:23 schreef Prosac het volgende:
Als de Graafschap die 1-0 had gescoord, moet ik nog maar zien of Ajax gaat scoren.
Ik zou het bijna opzeggen alleen vanwege die nieuwe bingo TV reclamequote:Op zondag 15 maart 2009 15:18 schreef Kremers het volgende:
Wat ik ben blij dat ik dat live eredivisie opgezegd heb zegIk ga toch niet betalen om dít te zien?
Ik ga ADO-NEC kijkenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:27 schreef Paul het volgende:
Jullie moeten gewoon kijken naar Utreg - AZ
Veel leuker
Zorg dan dat Utrecht scoortquote:Op zondag 15 maart 2009 15:27 schreef Paul het volgende:
Jullie moeten gewoon kijken naar Utreg - AZ
Veel leuker
... dat was de bedoeling van die ingestudeerde corner.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou wat een goed ingestudeerde corner Fer
Je stond gewoon vogelvrij.
Dat kwam door de onkunde van de verdediging van PSV. Slory rost die bal gewoon blindelings in het strafschopgebied in de wetenschap dat er iemand tegenaan loopt.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:32 schreef buddyb het volgende:
[..]
... dat was de bedoeling van die ingestudeerde corner.
Lief hoe jij hem altijd verdedigt.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:42 schreef Chadi het volgende:
Moet je kijken waar Sulejmani die ballen telkens krijgt. Is toch niet gek dat hij er weinig mee kan doen.
Zijn voorzetten en corners zijn ook gewoon dramatisch.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:42 schreef Chadi het volgende:
Moet je kijken waar Sulejmani die ballen telkens krijgt. Is toch niet gek dat hij er weinig mee kan doen.
Hij verprutst gewoon elke bal. Maakt niet uit waar hij hem krijgt.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:42 schreef Chadi het volgende:
Hij laat weinig zien maar tactisch staat het ook niet goed als hij aan de bal komt. Hij voetbalt dit jaar echt op balbezit en neemt geen enkel risico.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lief hoe jij hem altijd verdedigt.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:46 schreef Houniet het volgende:
Schaar geel, mist dus ook de volgende wedstrijd.
Heenwedstrijd werd 6-0 voor Ajax uit mn hoofd. En de aftakeling van de eredivisie is volgens mij bij een club uit Rotterdam nog beter zichtbaarquote:Op zondag 15 maart 2009 15:44 schreef VatosLoco het volgende:
Ik mis de tijden dat Ajax deze ploegen oprolde met 6 a 7 - 0 tijden dat Van Nistelrooij er nog 4 op een middag maakte bij PSV.
Damn wat is het niveau van de eredivisie gezakt
Jep.quote:
Ach de volgende is Feyenoord en daar hebben ze schaars niet voor nodigquote:Op zondag 15 maart 2009 15:46 schreef Houniet het volgende:
Schaars geel, mist dus ook de volgende wedstrijd.
Je conclusie volgt niet echt uit het voorgaande.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:44 schreef VatosLoco het volgende:
Ik mis de tijden dat Ajax deze ploegen oprolde met 6 a 7 - 0 tijden dat Van Nistelrooij er nog 4 op een middag maakte bij PSV.
Damn wat is het niveau van de eredivisie gezakt
Wat kan jou dat nou schelen, Ajax wordt echt geen kampioen meer hoor...quote:Op zondag 15 maart 2009 15:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Scoor nou eens tyfus Utrecht.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach de volgende is Feyenoord en daar hebben ze schaars niet voor nodig
veel goals = hoog niveauquote:Op zondag 15 maart 2009 15:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je conclusie volgt niet echt uit het voorgaande.
Sherlockquote:Op zondag 15 maart 2009 15:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen, Ajax wordt echt geen kampioen meer hoor...
De comentator zei De Zeeuw maar die kaart was voor Klavan blijkbaar.quote:
Ik ben niet voor Ajax, maar voor het Nederlands voetbal is het goed (Europees gezien dan) als we clubs hebben die gewoon te goed zijn voor deze competitie, het niveau is aan het inzakken jammer genoeg.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je conclusie volgt niet echt uit het voorgaande.
In het dak van het doelquote:
Dat staat vast maar ik zie toch graag dat ze nog wat tikken krijgen te verwerken.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou schelen, Ajax wordt echt geen kampioen meer hoor...
Ik zie hem al een hele tijd bij Klavan staan, dus ik neem aan dat dat zo is. Hij mist dan ook de volgende wedstrijd. En hoe mensen erbij komen dat Schaars volgende week geschorst is...quote:Op zondag 15 maart 2009 15:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De comentator zei De Zeeuw maar die kaart was voor Klavan blijkbaar.![]()
Maar er is nog een half uur te spelen
Dat altijd.. Maar vandaag heb ik liever dat AZ even wint.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat staat vast maar ik zie toch graag dat ze nog wat tikken krijgen te verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |