erg gehyped door de media toendertijdquote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef finsdefis het volgende:
Sulejmani
Echt de grootste miskoop (qua prijs/kwaliteit). Hopen dat hij het patroon van Ibrahimovic volgt ofzo.
Nu al?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
Beukering eruit en Worm erin.
hij was wel de beste speler in de eredivisie, hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
erg gehyped door de media toendertijd
En beleid bij ajax is om hypes te kopen voor veel geld? Daar hebben ze geen mensen met een oog voor kwaliteit en een oog voor of zo'n speler zou passen in het elftal?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
erg gehyped door de media toendertijd
Er zit bijna niemand. Het zou me verbazen als er 40.000 man zitten.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef VatosLoco het volgende:
Sorry, wil echt niet zeiken op het publiek, maar dit is gewoon belachelijk stil in de Arena, lijkt alsof iedereen in gesprek is met hun buurman/vrouw, niemand volgt de wedstrijd
Dit is echt ernstig idd en dan durven mensen net kritisch te zijn over feyenoord publiekquote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef VatosLoco het volgende:
Sorry, wil echt niet zeiken op het publiek, maar dit is gewoon belachelijk stil in de Arena, lijkt alsof iedereen in gesprek is met hun buurman/vrouw, niemand volgt de wedstrijd
helaas maar waarquote:Op zondag 15 maart 2009 15:05 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En beleid bij ajax is om hypes te kopen voor veel geld? Daar hebben ze geen mensen met een oog voor kwaliteit en een oog voor of zo'n speler zou passen in het elftal?
Ook al zaten er 20.000 dan mag je nog meer geluid verwachten...quote:Op zondag 15 maart 2009 15:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zit bijna niemand. Het zou me verbazen als er 40.000 man zitten.
quote:Ajax - De Graafschap uitverkocht
Amsterdam, 11 mrt 2009
Ajax - De Graafschap is uitverkocht. Deze week zijn de laatste kaarten aan de man gebracht. De voorverkoop voor de thuisduels tegen Olympique Marseille en Willem II is wel in volle gang. Voor de UEFA Cupreturn tegen de Fransen geldt een vrije verkoop.
Vast voor het leerproces, belangrijk. Hij zal er wel een rede mee hebben dat hij mag blijven staan.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik snap niet dat Louis niet ingrijpt. Klavan gaat zeker rood krijgen.
Sno voor Emanuelson, deze voorsprong moet je koesteren.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Aissati in de 2e helft maar brengen graag. Naar zijn creativiteit snakt Ajax toch wel heel erg.
Hij heeft opzich wel potentie, maar snap ook niet zo goed waarom ze Geert er niet eens een keer inzetten.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Luuk de Jong
Die jongen is toch niet klaar voor de overstap naar Twente of Heerenveen?
Geert Wilders¿quote:Op zondag 15 maart 2009 15:10 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Hij heeft opzich wel potentie, maar snap ook niet zo goed waarom ze Geert er niet eens een keer inzetten.
Juist.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:11 schreef finsdefis het volgende:
Silva eruit voor Alderweireld en Sulejmani eruit voor Aissati graag.
Ik ben blij dat ik thuis ben.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Dariooooooooooooo
Maar man o man wat een zaadpot.
Zo stil heb ik het nog nooit meegemaakt eigenlijkquote:Op zondag 15 maart 2009 15:13 schreef sezten het volgende:
En dan zeggen ze dat PSV supporters alleen zingen als ze voor staan, godverdomme he wat is dit een fucking zielig publiek
Ach, als de spelers zo vaak als een stelletje lamlullen rondloopt, dan mag het publiek toch ook wel eens een snipperdag pakken.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef Crane het volgende:
Lijkt wel een of ander protest.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef VatosLoco het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:11 schreef VatosLoco het volgende:
Geen gezang, geen geklap, geen gefluit, helemaal niets
Heb je niks beters te doen dan elke minuut iets over het publiek te posten.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef VatosLoco het volgende:
Zelfs nu met 2-0 voor, je hoort wat gejuich, maar daarna weer doodstil in de Arena. Dit is lachwekkend![]()
Snappen ze niet in Amsterdam dat als je achter je ploeg gaat staan ze vaker vleugels krijgen
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, als de spelers zo vaak als een stelletje lamlullen rondloopt, dan mag het publiek toch ook wel eens een snipperdag pakken.
veruit de meeste mensen komen kijken alsof het een bioscoop is. als dan de sfeervakken niks doen krijg je dit.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef VatosLoco het volgende:
Zelfs nu met 2-0 voor, je hoort wat gejuich, maar daarna weer doodstil in de Arena. Dit is lachwekkend![]()
Snappen ze niet in Amsterdam dat als je achter je ploeg gaat staan ze vaker vleugels krijgen
Winnen.quote:
Idd..quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:19 schreef sezten het volgende:
Als Ajax wint vandaag, behouden ze uitzicht op de titel.![]()
Titel van meeste punten slechtste spel
Kan je niet gewoon zeggen wie de schuldige was? Kopte Poulsen zo slecht of stond Didulica weer eens verkeerd? Ik moet mij helaas richten op radio 1 en de AZ site...quote:Op zondag 15 maart 2009 15:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Check de samenvatting maar vanavond hehe
Beide schuldig, geen (goede) communicatie.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:20 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zeggen wie de schuldige was? Kopte Poulsen zo slecht of stond Didulica weer eens verkeerd? Ik moet mij helaas richten op radio 1 en de AZ site...
Inderdaad, beter je de longen uit het lijf lopen, en met 3-0 in plaats van 2-0 de rust in gaan en ingemaakt worden door L'OM, dan rustig aan doen en 2-0 voor staan.quote:
Neequote:Op zondag 15 maart 2009 15:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je niks beters te doen dan elke minuut iets over het publiek te posten.
Ik heb nou niet echt de impressie dat dit een bewuste strategie van Ajax isquote:Op zondag 15 maart 2009 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, beter je de longen uit het lijf lopen, en met 3-0 in plaats van 2-0 de rust in gaan en ingemaakt worden door L'OM, dan rustig aan doen en 2-0 voor staan.
Stakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |