Ach, als de spelers zo vaak als een stelletje lamlullen rondloopt, dan mag het publiek toch ook wel eens een snipperdag pakken.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef Crane het volgende:
Lijkt wel een of ander protest.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef VatosLoco het volgende:
Sorry, wil echt niet zeiken op het publiek, maar dit is gewoon belachelijk stil in de Arena, lijkt alsof iedereen in gesprek is met hun buurman/vrouw, niemand volgt de wedstrijd
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:11 schreef VatosLoco het volgende:
Geen gezang, geen geklap, geen gefluit, helemaal niets
Heb je niks beters te doen dan elke minuut iets over het publiek te posten.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef VatosLoco het volgende:
Zelfs nu met 2-0 voor, je hoort wat gejuich, maar daarna weer doodstil in de Arena. Dit is lachwekkend![]()
Snappen ze niet in Amsterdam dat als je achter je ploeg gaat staan ze vaker vleugels krijgen
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, als de spelers zo vaak als een stelletje lamlullen rondloopt, dan mag het publiek toch ook wel eens een snipperdag pakken.
veruit de meeste mensen komen kijken alsof het een bioscoop is. als dan de sfeervakken niks doen krijg je dit.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef VatosLoco het volgende:
Zelfs nu met 2-0 voor, je hoort wat gejuich, maar daarna weer doodstil in de Arena. Dit is lachwekkend![]()
Snappen ze niet in Amsterdam dat als je achter je ploeg gaat staan ze vaker vleugels krijgen
Winnen.quote:
Idd..quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:19 schreef sezten het volgende:
Als Ajax wint vandaag, behouden ze uitzicht op de titel.![]()
Titel van meeste punten slechtste spel
Kan je niet gewoon zeggen wie de schuldige was? Kopte Poulsen zo slecht of stond Didulica weer eens verkeerd? Ik moet mij helaas richten op radio 1 en de AZ site...quote:Op zondag 15 maart 2009 15:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Check de samenvatting maar vanavond hehe
Beide schuldig, geen (goede) communicatie.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:20 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zeggen wie de schuldige was? Kopte Poulsen zo slecht of stond Didulica weer eens verkeerd? Ik moet mij helaas richten op radio 1 en de AZ site...
Inderdaad, beter je de longen uit het lijf lopen, en met 3-0 in plaats van 2-0 de rust in gaan en ingemaakt worden door L'OM, dan rustig aan doen en 2-0 voor staan.quote:
Neequote:Op zondag 15 maart 2009 15:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je niks beters te doen dan elke minuut iets over het publiek te posten.
Ik heb nou niet echt de impressie dat dit een bewuste strategie van Ajax isquote:Op zondag 15 maart 2009 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, beter je de longen uit het lijf lopen, en met 3-0 in plaats van 2-0 de rust in gaan en ingemaakt worden door L'OM, dan rustig aan doen en 2-0 voor staan.
Stakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |