Met 18 kunnen we ook beginnenquote:
Ezechielkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
Wie is Ez
Yippiequote:Op zondag 15 maart 2009 12:26 schreef ajf het volgende:
Mensjes, we gaan zo de rollen verdelen. Dan kunnen we beginnen met de Burgemeesterverkiezing. Dan wordt morgen om 19.00 uur de BM gekozen
voorheen wel (al mochten de posts niet relevant zijn met het spel, in het verklappen van hints e.d)quote:Op zondag 15 maart 2009 13:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik doe mee. Posten hier ook mensen die niet meedoen en/of al dood zijn?
Die posten wel maar mogen zich niet met het spel bemoeien.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik doe mee. Posten hier ook mensen die niet meedoen en/of al dood zijn?
Oftewel het is filteren wie er meedoen en die posts lezen. Dat word nog moeilijk met al die nieuwe namen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die posten wel maar mogen zich niet met het spel bemoeien.
PK dit is geen WvW zoals in HT hequote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oftewel het is filteren wie er meedoen en die posts lezen. Dat word nog moeilijk met al die nieuwe namen.
Ik dacht wel dezelfde opzet, maar dan met andere namen vd rollen enzo?quote:
Nou ja, dezelfde opzet idd. Maar niet helemaal hetzelfdequote:Op zondag 15 maart 2009 14:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht wel dezelfde opzet, maar dan met andere namen vd rollen enzo?
Mocht daar ook niet hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou ja, dezelfde opzet idd. Maar niet helemaal hetzelfde. En je mag je rollen ook niet openbaar maken en rond pmen
Wat in Sealand nog wel eens kon
.
dank uquote:Op zondag 15 maart 2009 15:00 schreef Ladidadida het volgende:
Op verzoek van ajf (ik was het vergeten..) staan alle deelnemers nu in de OP, met een link naar het fobo
En ik wil een porschequote:Op zondag 15 maart 2009 18:41 schreef Susi het volgende:
Rol binnen hoor.
Mocht er niemand willen, wil ik wel burgemeester () worden
Inderdaad, luie mobs die jullie zijnquote:
Als je stemt moet je het lijstje even kopiëren en aanvullenquote:
Kan jij niet tellen?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je stemt moet je het lijstje even kopiëren en aanvullen
Clesar03 (0)
Trevland (0)
CaLeX (1) Ezechielk
Dit zijn de burgemeesterverkiezingen. Hara is geen kandidaat. Dus neequote:
Susi heeft zich teruggetrokken als kandidaat.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan jij niet tellen?
Clesar03 (0)
Trevland (0)
CaLeX (1) Ezechielk
Susi (1) Isdatzo
Die stelt zich wel weer kandidaat. Let maar op.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Susi heeft zich teruggetrokken als kandidaat.
Clesar03 (0)
Trevland (1) Paaskonijn
CaLeX (1) Ezechielk
Mwoah, laten we het stemmen beperken tot de mensen die zich verkiesbaar stellen, lijkt me wel zo fairquote:Op zondag 15 maart 2009 21:09 schreef Susi het volgende:
Maakt toch niet uit of Hara zich kandidaat stelt. Kun je er evengoed wel op stemmen
Stem, dan hoor je erbijquote:Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef WurM het volgende:
Ik voel me nu al het buitenbeentje!
Ik ben net nieuw in dit mafiosodorp. Ik ken amper iemand. Ik ga nu echt geen burgemeester worden hoorquote:
Waar kan ik de partijbeginselen van de kandidaten vinden?quote:
Niet, gewoon lekker stemmen!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Waar kan ik de partijbeginselen van de kandidaten vinden?
Iedereen is hier boos op iedereen. Dat hoort zoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:50 schreef Susi het volgende:
[..]Kudo's in het Fins?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Nou gewoon op mij stemmen is veel makkelijkerquote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef WurM het volgende:
Waar kan ik de partijbeginselen van de kandidaten vinden?
Wie noemt mij hier een nerd en dik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik zie ze nog.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:34 schreef Susi het volgende:
Waarom is m'n ava weg, en die van Idz en Paaskonijn ook ?
Ik zie ze ook. Heb je misschien in je opties iets aan- of uitgevinkt over webicons? Een wilde gok, maar het kan zijn dat het daar aan ligt...?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:34 schreef Susi het volgende:
Waarom is m'n ava weg, en die van Idz en Paaskonijn ook ?
Het ligt nóóit aan mijquote:Op zondag 15 maart 2009 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
Die van jou doet 't.
DIe van mij ook.
Die van paaskonijn ook.
Conclusie: 't ligt aan jou.
Je wílde die van mij gewoon niet zienquote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef Susi het volgende:
Oh daar zijn jullie weer![]()
Wel kek dat het dan selectief gaat. Ajf zag ik wel en Idz niet
Logischquote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef Susi het volgende:
Oh daar zijn jullie weer![]()
Wel kek dat het dan selectief gaat. Ajf zag ik wel en Idz niet
Zie het als compenserenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je wílde die van mij gewoon niet zien.
Dat is dan wel weer waar jaquote:
Ik vind jou aardigquote:Op zondag 15 maart 2009 23:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Zie het als compenseren
[..]
Dat is dan wel weer waar ja![]()
Nee maar nu kan je niet meer stuk bij mequote:
Feli jongen. Rol binnen gehad?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry ik was gister jarig en heb alles dus gemist
gefeliciteerdquote:Op maandag 16 maart 2009 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nog feliquote:Op maandag 16 maart 2009 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jubsquote:
quote:
dank julliequote:
Mooi zo. Je kan nu op een burgemeester stemmen.quote:
Oy oy oy, de verantwoordelijkheid, halpquote:Op maandag 16 maart 2009 11:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
misschien wel het beste idee... misschien zijn jullie allemaal wel mobsters
maar ik vertrouw op juku
Clesar03 (6) Susi, Beach, Hara, Syb-rund, Koekz, BarraCupraCuda
Trevland (1) Paaskonijn
CaLeX (1) Ezechielk
Susi (2) Isdatzo, WurM
ALLEEN NOG EVEN JE MAFIAMAATJES ERBIJ HALEN HÈquote:
Ik denk dat dat aan jou ligtquote:Op maandag 16 maart 2009 12:11 schreef WurM het volgende:
Is het opvallend dat nog niemand heeft geprobeerd vriendjes met mij te worden via PM? Of doen jullie zulke dingen niet?
De ene keer gebeurt het wel, de andere keer niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:11 schreef WurM het volgende:
Is het opvallend dat nog niemand heeft geprobeerd vriendjes met mij te worden via PM? Of doen jullie zulke dingen niet?
Heeft zo een "low service, high price"gehalte...quote:
Och, het maakt mij weinig uit hoor... Zolang iedereen maar weet dat ik zijn/haar beste vriend benquote:Op maandag 16 maart 2009 12:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De ene keer gebeurt het wel, de andere keer niet.
Maar meestal niet voor de burgemeesterverkiezing, maar na de moorden (als er iig duidelijke hints zijn)
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Heeft zo een "low service, high price"gehalte...
zodat jij ons kan uitmoorden met je mafiia strekenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:21 schreef WurM het volgende:
[..]
Och, het maakt mij weinig uit hoor... Zolang iedereen maar weet dat ik zijn/haar beste vriend ben
Ja, maar een beetje aanmoediging is goedquote:Op maandag 16 maart 2009 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
Als de lynches dit aantal ook krijgen is dat een heuse vooruitgang hoor
18. Er moeten nog 6 mensen stemmen in 4 uur en 3 kwartier.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:08 schreef CaLeX het volgende:
Clesar03 (7) Susi, Beach, Hara, Syb-rund, Koekz, BarraCupraCuda,CLX
Trevland (2) Paaskonijn, Clesar03
CaLeX (1) Ezechielk
Susi (2) Isdatzo, WurM
Go with the flow.
12 van de 19 deelnemers hebben gestemt.
Dus je bent gestopt met biljarten?quote:
Jij bent wel vrienden aan het maken hè?quote:
Jep, meestal duurt het wel ff. Daarom willen we goeie fights dit keerquote:Op maandag 16 maart 2009 16:01 schreef Koekz het volgende:
Dat stemmen schiet nog niet echt op of gaat het altijd zo sloom?
We hebben tot 1900quote:Op maandag 16 maart 2009 16:01 schreef Koekz het volgende:
Normaal nog langzamer dan nu?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jep, meestal duurt het wel ff. Daarom willen we goeie fights dit keer
Precies, waarom nu stemmen als het ook om 18:59 kan?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:08 schreef Koekz het volgende:
[..]
Normaal nog langzamer dan nu?Maar, tot 7 uur straks de tijd toch?
Ja of minder stemmenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:08 schreef Koekz het volgende:
[..]
Normaal nog langzamer dan nu?Maar, tot 7 uur straks de tijd toch?
Ah, mooi! Jij bent ook nieuw. Vriendjes worden?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:01 schreef Koekz het volgende:
Mijn pc-klok loopt een minuut voor op Fok!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:13 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Precies, waarom nu stemmen als het ook om 18:59 kan?
Dan kan hij zn mafiading gaan doenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja of minder stemmen
Jep, tot 19:00, dan wordt de burgemeester bekend en gaat de nacht in...........
Yep! Maar volgens mij ben ik er niet heel goed in...quote:Op maandag 16 maart 2009 16:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij bent wel vrienden aan het maken hè?
Ja en dan ben jij mafia en ben ik doodquote:Op maandag 16 maart 2009 16:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Ah, mooi! Jij bent ook nieuw. Vriendjes worden?
Volgens mij kun je beter een vriendje van een mafioso zijn dan een arme enkelingquote:Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Koekz het volgende:
[..]
Ja en dan ben jij mafia en ben ik dood![]()
Klinkt logisch opzichquote:Op maandag 16 maart 2009 16:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter een vriendje van een mafioso zijn dan een arme enkeling
Maar goed, we zien wel hoe het gaat verder...
ik ben als newb nooit maffia geweestquote:
Echt wel. Ik heb je nog afgemaaktquote:Op maandag 16 maart 2009 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben als newb nooit maffia geweest
En het is arrogant om al die hilariteit voor jezelf te houden.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:41 schreef Ladidadida het volgende:
Het is zo leuk om dit allemaal te lezen als je alles weet
Ja, doe niet zo achterlijk en geef ons gewoon de rolverdelingquote:Op maandag 16 maart 2009 16:47 schreef WurM het volgende:
[..]
En het is arrogant om al die hilariteit voor jezelf te houden.
dat was de 5de keer ofzo.. dan ben je toch al geen newb meer?quote:
Zo vaak heb je toch niet meegedaan?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat was de 5de keer ofzo.. dan ben je toch al geen newb meer?
Wel, je bent noob totdat je je tieten hebt gepost.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat was de 5de keer ofzo.. dan ben je toch al geen newb meer?
Doe ik ook niet, ik deel het met ajfquote:Op maandag 16 maart 2009 16:47 schreef WurM het volgende:
[..]
En het is arrogant om al die hilariteit voor jezelf te houden.
N00b!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wel, je bent noob totdat je je tieten hebt gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Weet jij niks vanquote:
Ik heb idd geen toegang tot KPD... Maar ik zal je posthistory ff langsgaan en kijken hoeveel posts je hebt in B&Hquote:
Gaan we jou lynchen.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind mafia zijn niet eens leuk, dus gelukkig ben ik het bijna nooit. Behalve deze keer, helaas.
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:13 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Precies, waarom nu stemmen als het ook om 18:59 kan?
Buiten de tijd helaasquote:Op maandag 16 maart 2009 19:04 schreef Susi het volgende:
## unvote Clesar03
Nee, stemmen kan tot 19:00 dus stemmen daarna tellen niet meer.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:04 schreef Syb-rund. het volgende:
telt susi ding nog mee?
Kioro's stem telt nog mee.quote:
Eigenlijk iedereen die hier nu post doet mee, behalve ajf en ik (wij zijn de spelleiders deze ronde). Verder staan de spelers in de OP dus die rij kun je uit je hoofd lerenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Succes enzo.
* Paaskonijn vind het moeilijk om de posts te filteren van mensen die niet meedoen.
Lees de OPquote:Op maandag 16 maart 2009 19:12 schreef WurM het volgende:
Dat was tof!
En nu?
Edit:
Oh, datIk dacht dat het gezegde 'dames gaan voor' goed van toepassing was op dit soort gebeurtenissen, maar niet dus...?
Nu mogen de mensen met speciale rollen Ladi en mij gaan pm'en.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:12 schreef WurM het volgende:
Dat was tof!
En nu?
Edit:
Oh, datIk dacht dat het gezegde 'dames gaan voor' goed van toepassing was op dit soort gebeurtenissen, maar niet dus...?
Dank jequote:
Ik heb al genoeg wat ik uit mijn hoofd leren moet.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eigenlijk iedereen die hier nu post doet mee, behalve ajf en ik (wij zijn de spelleiders deze ronde). Verder staan de spelers in de OP dus die rij kun je uit je hoofd leren
Wat denk je van Ladi en mijquote:Op maandag 16 maart 2009 19:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg wat ik uit mijn hoofd leren moet.
Geen idee, vertel.quote:
Ik heb alle rollen in mijn kop en moet nog dagelijks een of ander leuk verhaaltje neerzetten om jullie bezig te houden. Jij hoeft in principe alleen je eigen rol te onthouden.quote:
- zegt (21:48):quote:
hi hiquote:Op maandag 16 maart 2009 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
- zegt (21:48):
haha "kut syb" dus ik in jouw fobo kijken, "Laatste voyeur Susi"
Ik weet niet of dit zo vrolijk isquote:Op maandag 16 maart 2009 21:55 schreef Ladidadida het volgende:
De spanning
De spanning
ik kan het niet meer aan
En ajf en ik
weten toch al
wie er straks dood gaan!
[/muzikaal intermezzo]
Jompompdiedom tralalalierelierejomquote:
Kan me nog een grap herinneren dat iemand daar helemaal gek van werd, en echt dacht dat één persoon constant in z'n fobo zatquote:
wtn moet je daar nou weer mee?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
Voelt iemand zich geroepen om alle UI's even in één post te zetten?...
Iemand met tijd teveel.
^-- nee, ik niet dus.
Check de OPquote:Op maandag 16 maart 2009 22:11 schreef Syb-rund. het volgende:
trevland is de gebeten hond zie ik
sl's, wat houd die rol in?![]()
eerder de vermoorde hondquote:Op maandag 16 maart 2009 22:11 schreef Syb-rund. het volgende:
Trev zou van ons een opdracht krijgen, maar aangezien hij nu dood is, heeft ie geen opdracht gehad.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:11 schreef Syb-rund. het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Houw eens op met mijn dood te vierenanders geen cake en broodjes voor jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |