Normaal nog langzamer dan nu?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jep, meestal duurt het wel ff. Daarom willen we goeie fights dit keer
Precies, waarom nu stemmen als het ook om 18:59 kan?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:08 schreef Koekz het volgende:
[..]
Normaal nog langzamer dan nu?Maar, tot 7 uur straks de tijd toch?
Ja of minder stemmenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:08 schreef Koekz het volgende:
[..]
Normaal nog langzamer dan nu?Maar, tot 7 uur straks de tijd toch?
Ah, mooi! Jij bent ook nieuw. Vriendjes worden?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:01 schreef Koekz het volgende:
Dat stemmen schiet nog niet echt op of gaat het altijd zo sloom?
Mijn pc-klok loopt een minuut voor op Fok!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:13 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Precies, waarom nu stemmen als het ook om 18:59 kan?
Dan kan hij zn mafiading gaan doenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja of minder stemmen
Jep, tot 19:00, dan wordt de burgemeester bekend en gaat de nacht in...........
Yep! Maar volgens mij ben ik er niet heel goed in...quote:Op maandag 16 maart 2009 16:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij bent wel vrienden aan het maken hè?
Ja en dan ben jij mafia en ben ik doodquote:Op maandag 16 maart 2009 16:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Ah, mooi! Jij bent ook nieuw. Vriendjes worden?
Volgens mij kun je beter een vriendje van een mafioso zijn dan een arme enkelingquote:Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Koekz het volgende:
[..]
Ja en dan ben jij mafia en ben ik dood![]()
Klinkt logisch opzichquote:Op maandag 16 maart 2009 16:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter een vriendje van een mafioso zijn dan een arme enkeling
Maar goed, we zien wel hoe het gaat verder...
ik ben als newb nooit maffia geweestquote:
Echt wel. Ik heb je nog afgemaaktquote:Op maandag 16 maart 2009 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben als newb nooit maffia geweest
En het is arrogant om al die hilariteit voor jezelf te houden.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:41 schreef Ladidadida het volgende:
Het is zo leuk om dit allemaal te lezen als je alles weet
Ja, doe niet zo achterlijk en geef ons gewoon de rolverdelingquote:Op maandag 16 maart 2009 16:47 schreef WurM het volgende:
[..]
En het is arrogant om al die hilariteit voor jezelf te houden.
dat was de 5de keer ofzo.. dan ben je toch al geen newb meer?quote:
Zo vaak heb je toch niet meegedaan?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat was de 5de keer ofzo.. dan ben je toch al geen newb meer?
Wel, je bent noob totdat je je tieten hebt gepost.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat was de 5de keer ofzo.. dan ben je toch al geen newb meer?
Doe ik ook niet, ik deel het met ajfquote:Op maandag 16 maart 2009 16:47 schreef WurM het volgende:
[..]
En het is arrogant om al die hilariteit voor jezelf te houden.
N00b!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wel, je bent noob totdat je je tieten hebt gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Weet jij niks vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |