Dit zijn de burgemeesterverkiezingen. Hara is geen kandidaat. Dus neequote:
Susi heeft zich teruggetrokken als kandidaat.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan jij niet tellen?
Clesar03 (0)
Trevland (0)
CaLeX (1) Ezechielk
Susi (1) Isdatzo
Die stelt zich wel weer kandidaat. Let maar op.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Susi heeft zich teruggetrokken als kandidaat.
Clesar03 (0)
Trevland (1) Paaskonijn
CaLeX (1) Ezechielk
Mwoah, laten we het stemmen beperken tot de mensen die zich verkiesbaar stellen, lijkt me wel zo fairquote:Op zondag 15 maart 2009 21:09 schreef Susi het volgende:
Maakt toch niet uit of Hara zich kandidaat stelt. Kun je er evengoed wel op stemmen
Stem, dan hoor je erbijquote:Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef WurM het volgende:
Ik voel me nu al het buitenbeentje!
Ik ben net nieuw in dit mafiosodorp. Ik ken amper iemand. Ik ga nu echt geen burgemeester worden hoorquote:
Waar kan ik de partijbeginselen van de kandidaten vinden?quote:
Niet, gewoon lekker stemmen!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Waar kan ik de partijbeginselen van de kandidaten vinden?
Iedereen is hier boos op iedereen. Dat hoort zoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:50 schreef Susi het volgende:
[..]Kudo's in het Fins?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Nou gewoon op mij stemmen is veel makkelijkerquote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef WurM het volgende:
Waar kan ik de partijbeginselen van de kandidaten vinden?
Wie noemt mij hier een nerd en dik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |