voorheen wel (al mochten de posts niet relevant zijn met het spel, in het verklappen van hints e.d)quote:Op zondag 15 maart 2009 13:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik doe mee. Posten hier ook mensen die niet meedoen en/of al dood zijn?
Die posten wel maar mogen zich niet met het spel bemoeien.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik doe mee. Posten hier ook mensen die niet meedoen en/of al dood zijn?
Oftewel het is filteren wie er meedoen en die posts lezen. Dat word nog moeilijk met al die nieuwe namen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die posten wel maar mogen zich niet met het spel bemoeien.
PK dit is geen WvW zoals in HT hequote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oftewel het is filteren wie er meedoen en die posts lezen. Dat word nog moeilijk met al die nieuwe namen.
Ik dacht wel dezelfde opzet, maar dan met andere namen vd rollen enzo?quote:
Nou ja, dezelfde opzet idd. Maar niet helemaal hetzelfdequote:Op zondag 15 maart 2009 14:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht wel dezelfde opzet, maar dan met andere namen vd rollen enzo?
Mocht daar ook niet hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou ja, dezelfde opzet idd. Maar niet helemaal hetzelfde. En je mag je rollen ook niet openbaar maken en rond pmen
Wat in Sealand nog wel eens kon
.
dank uquote:Op zondag 15 maart 2009 15:00 schreef Ladidadida het volgende:
Op verzoek van ajf (ik was het vergeten..) staan alle deelnemers nu in de OP, met een link naar het fobo
En ik wil een porschequote:Op zondag 15 maart 2009 18:41 schreef Susi het volgende:
Rol binnen hoor.
Mocht er niemand willen, wil ik wel burgemeester () worden
Inderdaad, luie mobs die jullie zijnquote:
Als je stemt moet je het lijstje even kopiëren en aanvullenquote:
Kan jij niet tellen?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je stemt moet je het lijstje even kopiëren en aanvullen
Clesar03 (0)
Trevland (0)
CaLeX (1) Ezechielk
Dit zijn de burgemeesterverkiezingen. Hara is geen kandidaat. Dus neequote:
Susi heeft zich teruggetrokken als kandidaat.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan jij niet tellen?
Clesar03 (0)
Trevland (0)
CaLeX (1) Ezechielk
Susi (1) Isdatzo
Die stelt zich wel weer kandidaat. Let maar op.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Susi heeft zich teruggetrokken als kandidaat.
Clesar03 (0)
Trevland (1) Paaskonijn
CaLeX (1) Ezechielk
Mwoah, laten we het stemmen beperken tot de mensen die zich verkiesbaar stellen, lijkt me wel zo fairquote:Op zondag 15 maart 2009 21:09 schreef Susi het volgende:
Maakt toch niet uit of Hara zich kandidaat stelt. Kun je er evengoed wel op stemmen
Stem, dan hoor je erbijquote:Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef WurM het volgende:
Ik voel me nu al het buitenbeentje!
Ik ben net nieuw in dit mafiosodorp. Ik ken amper iemand. Ik ga nu echt geen burgemeester worden hoorquote:
Waar kan ik de partijbeginselen van de kandidaten vinden?quote:
Niet, gewoon lekker stemmen!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Waar kan ik de partijbeginselen van de kandidaten vinden?
Iedereen is hier boos op iedereen. Dat hoort zoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:50 schreef Susi het volgende:
[..]Kudo's in het Fins?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Nou gewoon op mij stemmen is veel makkelijkerquote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef WurM het volgende:
Waar kan ik de partijbeginselen van de kandidaten vinden?
Wie noemt mij hier een nerd en dik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |